Jump to content

dr4k05h

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About dr4k05h

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  1. Salutare, Am si eu o problema cu masinutza mea cam de un an si ceva si nu o pot scoate la capat...Problema consum EXAGERAT in jur de 15 % consum urban... masina o posed de ceva vreme, masina a stat pe tusa cam vreo 10 luni (instrainata timp in care masina nu a mai fost rulata) ... dupa acest timp am luat o iarasi la purtat, primul lucru pe care l-am facut am fost cu ea la mecanic ptr a imi curata carburatorul si a face reglajele, am mers cu ea si am observat consumul, m-am dus cu ea din nou la mecanic, din nou reglaje la carburator si mi a sugerat sa merg cu ea afara, putin aditivi in rezervor si sa merg cu ea turat. Am facut si acest lucru, consumul acelasi. Am fost cu ea la alt mecanic, mi a zis ca ar trebui sa curat supapele, am facut si asta consumul a ramas acelasi. Am luat alt carburator, din nou cu el la curatat si reglat, problema aceeasi, consumul nu a scazut. Alt mecanic: dat jos chiloasa rectificata, schimbat garnituri supape si garnitura chiloasa, problema aceeasi. Pe langa acest consum monstruos, problema ar fi si la pornire, cand la rece merge sacadat, foarte prost, parca ar merge intr-un piston, daca o turez in momentul cand e rece tremura masina din toate imbinarile si scoate mult fum negru dens. La cald pare sa mearga rotund. Am schimbat la ea pe langa cele precizate mai sus fara nici un succes: bobina inductie, delcou,capac delcou,fise, bujii(nici nu mai tin minte cate serii de bujii). Nu am pierderi de benzina prin furtunase sau mai stiu eu ce conducte.Nu ar fi nici problema cu indicatorul deoarece am incercat si metoda cu sticla de benzina la purtator sa vad cat duce. Poate mai exista supravietuitori pe acest forum cu spirit civic si care ma poate indruma catre o solutie reala. PS: Sunt din Iasi.
  2. Salutare tuturor! Sunt pe acest forum de ceva vreme, e primul topic pe care il deschid si ii rog pe moderatori sa nu l mute , sau sa il inchida, deoarece am cautat rezolvarea problemei mele mai pe tot forum ul si nu prea am gasit solutia. Sunt fericitul (sau nu prea in cazu de fata) posesor al unui TICO . In urma cu 3 ani de zile am facut o segmentare la motor, dupa care masina mergea ca uns, relanti rotund, consum normal, pornire la sfert etc. Acum un an am instrainat masina unei cunostinte care mai mult a tinut o pe tusa(s-a apucat sa o pregatesca de vopist , reparatii praguri si alte elemente estetice). Prin februarie am luat masina inapoi, am reconditionato, dar de cand am luat o am o problema cu motorul: 1.porneste greu dimineata(mai ales dupa vreo 2 3 zile in care nu merg deloc cu ea); 2. timp de 3 4 minute dupa ce o pornesc la rece motorul se balbaie , mai mai ca da sa se opreasca , dupa care sa zicem ca isi revine si merge turat pana se incalzeste. dupa ce se incalzeste la relanti merge destul de ciudat , neuniform. 3. si problema cea mai mare ar fi consumul EXAGERAT DE MARE ajunge cam la 11 - 12 in orash iar in afara 8-9, deci dublu decat normal. Am curatat carburatorul de 2 ori,schimbat garnituri, ba chiar l am si schimbat cu totul, schimbat 3 seturi de bujii(le innegreste), curatat delcou schimbat garnitura. Am fost la un sevice si am facut si un test de compresie (dupa indemnul unora) si a iesit ok. Poate ma ajutati voi cu o solutie ptr ca nu stiu ce sa mai fac ... nu as vrea sa renunt la ea ptr ca ii o masina chiar ok daca as rezolva aceste probleme. Astept sugestii...
 

×
×
  • Create New...