Jump to content

mordant

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About mordant

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/25/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mordant_ug

Profile Information

  • Location
    Targoviste
  • Din
    Targoviste
  • Auto
    DAEWOO / OLTCIT
  • Model
    TICO / CLUB 11R
  • An
    2000 / 1986
  1. eu am avut "norocul" sa am un bec de pozitie ars. E vorba de cel de pe partea dreapta. Cum sa procedez, ca m-am tot uitat si e inaccesibil. Sper ca nu e nevoie sa dau jos aripa dreapta sau sa scot farul )
  2. merge si pe tico montat unul din modele acelea de mufe?
  3. si totusi...se poate sau nu se poate monta servodirectie pe tico?
  4. mai pot achizitiona si eu ceas din acesta? :-"
  5. dar voi dk ati pus woofer in portbagaj, cu roata de rezerva cum procedatzi? :-"
  6. si eu sunt interesat de sitemul de geamuri electrice pt tico!! astept si eu raspunsuri dk se mai pot achizitiona aceste motorase si panouri de usa.!!
  7. Salut. FELICITARI PT PROIECT!! Eu sunt ceva mai praf cu electronica...cu mecanica...cam cu toate...eu stiu doar sa caut pe net si sa ma dau cu rolele, si bine-inteles sa conduc. Exista cumva posibilitatea ca toata treaba aia coplicata sa o realizezi tu si, eventual, sa pot sa platesc piesele? :-" As fi recunoscator.
  8. da...stiu..as fi reparat indicatorul. Nu m-am grabit sa repar indicatorul pentru ca masina o am de 2 sapt si la fel cum a zis cineva mai sus, nu cred ca vremea e atat de calduroasa incat sa se incalzeasca asa tare motorul. Dar s-ar putea sa se fi stricat pompa de apa sau sa fi pierdut din lichidul de racire. Maine o sa duc masina la un service si sa vedem cand imi vor putea da cateva verdicte. Bataia aia de piston ma sperie pe mine cel mai tare acum. Oricum, indaratnicia se plateste se pare scump. Mai bine reparam indicatorul de cum am luat masina si nu mai aveam probleme.
  9. nivelul de ulei inca nu a scazut, dar asta si pt ca nu am mai mers cu ea. Daca ar fi sa fi terminat segmentii, ar fi o problema foarte mare? Atat de dificultate cat si o problema financiara?
  10. pai atata timp cat lichidul de racine mi-a fost scos prin vasul de expansiune si a inceput sa aiba bataie la motor in momentul in care masina e in sarcina, cred ca da. Am facut acum 10min o verificare la ulei, si nu am gasit nimic "neinregula" din perspectiva mea (a unui om paralel cu mecanica). Uleiul are o culoare maronie spre negru. Nivelul este ok. Spune-mi ce trebuie sa verific fara sa demontez prea mare lucru si eu ma duc acum si le fac.
  11. pai nu stiu ce e "defect". Acum sigur am stricat ceva pe la motor. Pana la urma, ce se poate strica la motor in conditiile spuse mai sus?!
  12. aici ar fi fost mai mult vorba de probleme legate in cazul in care GARNITURA DE CHIULASA ESTE ARSA. Ce se poate intampla cu motorul si alte lucruri de acest gen. De aceea am postat in acest topic.
  13. Pai mie mi-a scos apa prin vasul de expansiune. Nu pot spune cat am mers fara racire pentru ca asa cum am spus mai sus, indicatorul meu de temperatura e defect. Maine dimineata am sa verific daca am apa in ulei si sa vad daca mai are acea bataie. Dar verificarea bataii o pot face numai in sarcina, ceea ce mie nu prea mi-ar conveni ca as putea accentua problemele existente. Tatal meu a verificat mai devreme masina si mi-a spus ca sigur am ars garnitura de chiulasa. Toata treaba e ca a aparut bataia aia si de asta imi e mie cel mai tare frica.
  14. O problema asemanatoare am si eu. Exact akm o ora s-a intamplat. Mie nu imi mergea indicatorul de temperatura a apei (si am tot tzinut sa il repar) si knd eram pe drum, la un moment dat a inceput sa se auda un pacanit in mers. In timp ce eram in mers, am scos-o din viteza si nu se auzea. Apasand pedala de acceleratie cu ea scoasa din viteza nu se auzea nimic (dar nu mai stiu exact). Daca o bagam in viteza dar nu apasam pedala de acceleratie nu se auzea. In momentul in care apasam pedala de acceleratie si eram cu ea in viteze atunci incepea sa se auda pacanitul. Knd s-a nimerit intr-o intersectie sa opresc la stop, am remarcat ca a inceput sa intre un miros urat in masina si sa vad niste fum care iesea de sub masina. Am mers cu ea cu pacanitul asta cam 2 - 3km si am oprit-o de tot ca atat mai aveam de mers pana acasa. Am deschis capota, motorul era plin de lichid de racire, ventilatorul invartea de zor. Am lasat capota deschisa de la motor pana cand s-a oprit ventilatorul si apoi am inchis capota. N-am mai incercat sa verific nimic. Citind pe aici pe forum sunt convins ca am ars garnitura de chiulasa dar nu stiu daca mai am si alte probleme, in conditiile in care totusi am circulat cu ea 2 - 3 km cu pacanitul ala. Am uitat sa precizez despre ce masina este vorba. E un TICO SL din 2000 cu carburator. Nu pot spune cati km are la bord pt ca are rupt cablu de km si abia ieri am cumparat si trebuia sa il montez zilele astea. De asemenea nu imi functioneaza nici ceasul de bord de la temperatura apei. Vreau sa stiu in primul rand cam ce probleme as putea avea cu motorul in conditiile de fata si eventual daca imi puteti da indicatii cum fac sa "repar" ceasul ala de bord pt temperatura.
 

×
×
  • Create New...