Jump to content

laurentiu

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About laurentiu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/30/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  1. Salut binenteles ca nu am avut timp sa ma uit sub bara, insa am avut un mic incident in trafic (am fost lovit in spate) si am fost nevoit sa schimb bara, Surpriza, nu am acel surub de masa sau cel putin nu e nici un fir prins de caroserie. Adica ies firele (izolate frumos) din dreptul stopului dreapta si se duc catre becuri (numar, ceata, lampa mers inapoi) Trebuie in mod sigur, sa ma uit la alt tico sub bara sa-mi dau seama prin comparatie cum ar trebui sa vina. Laurentiu
  2. Salut am urmatoarul fenomen cu stopul/circuitul pt ceata la ticolino: Atunci cand butonul pt stopul de ceata NU este apasat , martorul din button sta aprins, iar daca apas butonul se stinge. Pe scurt martorul din buton functioneaza tocmai invers. Becul de ceata din spate functioneaza corect, adica buton apasat = > becul de ceata (din bara spate) aprins, buton neapasat => becul de ceata (din bara spate) stins. Daca scot becul din stopul de ceata, martorul din buton functioneaza corect, adica in tandem cu pozitia butonului (de aici trag eu concluzia ca e o pb prin circuit ). Am fost la dezmembrari si mi=-am cumparat printre altele si un buton pt ceata (cu totul) in ideea ca e ceva stricat in button (si unul pt dezaburire, just in case, sa-l am). Am schimabt butonul => nimic, Nu s-a rezolvat problema Am verificat, impreuna cu un electrician, circuitul la nivelul lampii (sub bara) am incerat diferite combinatii insa nici una norocoasa. Recunosc ca a fost pe fuga pt ca ploua si omul mi-a spus ca nu a umblat la electrica de tico si a ramas ca ma duc cu schema la el, insa sta departe (o ora jumate , in partea cealalata a bucurestiului). Acum, poate e un fir conectat gresit la mufa din spatele butonului, atasez o poza. POza e facuta cu mufa butonului in sus si placa butonului spre mine, astfel: - stanga spate = fir alb - stanga fata = fir rosu - dreapta spate = fir verde - dreapta fata = fir rosu cu dungulita alba Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca sunt ok firele in mufa ? Mai departe daca ma poate ajuta cineva cu ceva hint-uri sa pot verifica firele carre ajung la lampa din bara (ce culori si unde) Nu prea am unde sa ridic masina sa am acces. Ce si cum sa mai verific? momentan am rezolvat problema, prin scoaterea becului din bara. Banuiesc ca martorul din button este o rezistenta care toaca bateria (nu stiu cate de mult dar tot risipa se cheama). Am intrebat la service (Grand Garage) si mi=au spus oamenii ca e complicat tb schimbata toate instalatia electrica pe spate (exagerata solutie cred) multumesc, laurentiu
  3. Salut Am ridicat aseara capota in benzinarie si am observat f mult ulei pe motor, mai exact in zona din dreapta carburatorului pana la baterie, toata zona, in spatele pompei de benzia (multe furtune, nu prea ma pricep). Acum am fost jos, in parcare la serviciu, am pornit masina, f mult ulei pe motor, nu reusesc sa-mi dau seama de unde vine. Am verificat nivelul uleiului in motor, nu este scazut. Ca reper am nivelul de acum doua-trei luni, cand l-am schimbat si este doar cu 2 milimetri mai jos (in limitele normalului zic eu). Pe langa aceasta problema, m-am jucat un pic pe la furtunase, am miscat de ele si am observat ca un furtun de benzina (venea din dreapta si intra in pompa) scapa benzina - l-am taiat si l-am pus la loc. Am verificat cu atentie furtunele de pe la motor (deh este lumina afara) si majoritatea sunt cam "coapte", craptate. Masina are 214000 km. Exista seturi complete sa le schimb pe toate ? Cea mai mare pb este ca e 31 decembrie, gasesc unde sa schimb in perioada asta pompa de benzina ? am senzatia din cate am citit pe acest forum (thanx), ca de la pompa de benzina este problema, insa nu pot spune cu certitudine pana nu o vede cineva care se pricepe mai bine ca mine. Nu pot fara ticoleanu, am nevoie de sfaturi. Macar un diagnostic sa-i pot pune multumesc, laurentiu
  4. salut am si eu nevoie de ceva sfaturi/recomandari ref la service-uri unde pot face segmentarea. Povestea cu tico-ul este asa: Masina are 210.000 kilometri, e din 2001 si pe la 120 scoate un fum alb. Nu s-a umblat la motor pana acum, folosesc de ceva timp un ulei castrol 5w30. Deasemenea daca tot trebuiesa-i fac segmentare la ce sa mai am grija, ce altceva sa-i mai schimb ? merci, laurentiu
 

×
×
  • Create New...