Jump to content

capo

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About capo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    nubira 1 cdx
  1. Salut oameni buni! Hade-ti sa va spuns si eu pe scurt isprava cu masina mea. Este un cielo executive cu GPL, euro 3 cumparat in 2006. Pana anul acesta prin Martie mi se tot aprindea martorul check pe GPL. A fost de nenumarate ori inservisuri si mai toti imi spuneau ca este devina Sonda Lambda...ca da ea niste erori...

    Ciudat nu? Am citit pe forumuri pana am mi-a ajuns acru in gat. Mi-am l

  2. Cred ca am rezolvat problema. Desi am fost la service, tot eu am observat ulterior un fir de masă care iesea impreuna cu mai multe fire (aflate intr-un tub de plastic) din partea stingă a habitaclului (in zona ECM) spre compartimentul motor, fir care nu era legat niciunde. Mai demult mi-au desfacut electromotorul si probabil atunci au uitat să-l prinda pe carcasa electromotorului cu un şurub, ceea ce au facut acum cand m-am dus dupa ce l-am observat. de asemenea am mai fostla cel cu gazul, dar acesta mi-a facut doar un reglaj cu un laptop, dupa ce tot cu acesta a verificat şi mi-a spus ca LCS merge f bine, ca sonda lamba schimbata lucră fb. Nu stiu care din cele doua operatiuni este de vina dar check-ul nu s-a mai aprins pana acum (am facut vreo 5-600 km). Intre timp am mai avut o problemă: în timp ce viram într-o intersecţie volanul a început f brusc să se învârtă F. greu şi era să fac infarct de frică; era ca şi când se opreşte motorul şi nu mai merge servo; am crezut ca e servo sau caseta şi că va costa mult, dar nu a fost aşa, ci crucea cardanică exterioară de la coloana de direcţie (axul volanului). am fost la service şi mecanicul a spus să nu comandăm axul încă (adică care costă vreo 4,5 milioane) până nu îl verificăm; după ce a dat jos crucea respectivă, era înţepenită de la mizerie, dar a curăţat-o, a spălat-o, a suflat-o, dupa care a uns-o cu un spray cu vaselină Castrol, inclusiv în interiorul unor semeringuri f. finuţe, dupa care culisa şi se rotea f. uşor; după montare totul OK. Acum mai am două probleme de rezolvat: 1.) zârnăie ceva în zona stâlpului dreapta şi 2.) zbârnăie/vibrează scurt (1-2 sec.) ceva în zona uşii sau bordului dreapta, uneori când merg pe denivelări mărunte (fiul meu zice că se aude din zona roţii dreapta faţă). Ce părere aveţi?
  3. Codurile de eroare sunt urmatoarele doua: 13-Sonda lambda, semnal neplauzibil; 44-Sonda lambda, tensiune prea mica. Scanerul/testerul este marca Bosch KTS-520. Cine ma poate ajuta cu o parere, il rog sa o faca. Va salut pe toti!
  4. Nubira 1 1999 a mea are consumul mediu de GPL este de 10/11 l% (cel mai mic 9%, cel mai mare 14,5% , conduc putin sportiv). Pe benzina habar n-am pt.ca merg 99% pe GPL. Nu cred ca, in mod normaL, poate avea un cosum de benzina in oras mai mare de 12, CEEA CE MI SE PARE REZONABIL la categoria ei.
  5. Am sa va spun si codurile de eroare; poti sa-mi eplici cei ala solenoid de la EGR si de la canistra de carbon? Oricum nu credeam sa fiti asa de operativi cu raspunsurile; cu multumiri!
  6. Am avut problema asta mai demult la un kadett; imi tremura volanul si in mana; era rupta putin insertia in anvelopa fata dreapta.
  7. Logica ta este buna, am sa-l sun pe dom'mecanic si pe ala cu gazul.
  8. Eu mergeam cu CO95 cand au inceput problemele cu aprinderea "check-ului" si de atunci am inceput sa bag omv100 (pt pornire si pt cand se termina GPL, pt ca eu merg 99% cu GPL) pt. ca mi-a spus mecanicul, dar tot s-a aprins. Acum o sa incerc din nou cu CO95. La mine sonda lambda este gri, am arderea f.b. desi masina are acum 160 mii km (dar am intertinut-o). Si la mine aprinderea check-ului se produce tot cand merg constant afara, in oras rar se intampla, face aproape la fel indiferent daca merg cu GPL sau Benz, se stinge daca iau piciorul de pe acceleratie sau daca ii dau cox. Am observat ieri cand am scanat-o la service ca pe benz tensoiunea la lambda variaza intre 0,2-0,7 V iar pe GPL abia intre 0-0,2 V (turata tensiunea era intre 0-0,03V ceea ce mi se pare aiurea, desi nu ma prea pricep). Sonda schimbata este de daewoo originala, dar am incercat tot fara succes si cu cateva din acelea universale cu un singur fir. Un nesimtit spunea sa pun un bec ars la check sau sa nu ma cramponez de chestia asta daca masina merge bine. Nu sunt de acord. Suieratul la repornirea A/C nu este mecanic si nu se aude in zona motorului ci este unul ce pare gen hidraulic si se aude undeva in dreapta in zona bordului (ma gandeam ca ar putea fi vreo valva sau ceva in genul asta) Mi-am inversat becurile de la frana cu cele de la ceata si parca este mai bine sa se aprinda la frana partea/coltul de sus al stopului. Ce parere aveti? Simt miros de gaze de esapament cand merg cu geamul deschis la nubira1, tobele si toata evacuarea sunt ok. Ce ziceti ? Chestie de aerodinamica?
  9. Detin de 2,2 ani o Nubira 1 cdx din dec/1999; imediat dupa cumparare i-am montat GPL si am rulat cca. 80 mii km; sunt multumit de ea, raportul calitate-pret/devalorizare este excelent, nu am avut cu ea decat mici probleme (neinteresante), consumul mediu de GPL este de 10/11 l% (cel mai mic 9%, cel mai mare 14,5% , conduc putin sportiv). Imi place forumul si acum am intrat prima data, am sa raman cu voi, dar acum va rog sa-mi dati doua rezolvari daca, v-ati lovit de problemele acestea cumva: 1. De circa un an a inceput sa se aprinda la bord "check"-ul, atat cand merg cu benz cat si cu GPL; se apinde cand merg constant, indiferent de viteza si turatie, se stinge daca accelerez sau incetinesc, se reaprinde daca merg constant si ramane aprins pana schimb regimul de mers (si tot asa); am fost la service de mai multe ori si au pus-o pe scaner, care da eroarea-tensiune lambda scazuta; am schimbat mai multe sonde lambda, am pus benzina OMVsuper100, mi-au sters erorile pe scaner, am resetat ECM asa cum ati spus voi si nu mai stiu ce sa ii fac pt. ca astazi cum am iesit din oras iar s-a aprins "check". Daca merg neconstant sau in forta, cu accelerari, decelerari, schimbat viteze, etc. atunci nu se aprinde. Ea in rest merge perfect dar tin neaparat sa-i rezolv problema asta. 2. Dupa cateva cuplari/functionari ale A/C, uneori cand recuplez A/C, dar niciodata la prima pornire in ziua respectiva, undeva in partea fata-dreapta se aude un fluierat/suierat de circa 2 sec. in momentul pornirii A/C-ului. Cum credeti ca s-ar putea rezolva aceste probleme?
 

×
×
  • Create New...