Jump to content

costica_drag

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About costica_drag

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Braila/Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    BR-01-XDZ
  1. scuze pentru exprimare, m-am referit la chiulasa si nu la garnitura...revin cu noutati am schimbat garnitura de chiulasa(era arsa), am verificat planeitatea am schimbat simeringurile de la supape si am plecat cu ea in italia...am facut aproximativ 7000 km si a mers ceas... chiar am traversat alpii cu ea si nu am avut nici o problema nu mananca ulei...sunt f multumit de ea
  2. am si eu o problema am mai postat anuntul dar nu mai stiu exact unde am scapat cielo fara apa aprox 1.5 litri deoarece s-a spart un furtun care ducea la vaporizatorul de gpl daca strang busonul la apa dupa aproximativ15-20 km mers in afara localitatii si apoi intrat in localitate se simte k incepe sa mearga in 3 si scoate mult abur + fum albastru...nu haleste ulei haleste lichid de racire deci lichidul de racire intra in cilindrul 1 am scos bujia si era uda. daca merg cu ea fara sa strang busonul merge bine.mentionez k porneste bine si trage la fel de bine ca inainte de incident . am inteles k trebuie sa ii schimb garnitura de chiulasa si simering-urile de la supape. are ceva daca mai merg cu ea asa vreo 50 km adica cu busonul la apa desfacut k de luni vreu sa ma apuc de ea pt k joi vreau sa plek in italia bineinteles cu masina imi pot da seama singur fara sa o mai duc la un specialist daca garnitura de chiulasa are planeitatea corespunzatoare sau daca este fisurata/crapata...cum astept detalii va multumesc anticipat
  3. salut am si eu o nedumerire am un cielo din 95 cu gpl 116000 km si inainte de sarbatori cand au fost zapezile alea mari am scapat-o fara antigel. am constatat defectiunea imi pierdea pe la un furtun de la vaporizatorul de gpl, am schimbat furtunul dar am schimbat si colierul deoarece nu mai strangea bine si nici aum nu stiu exact daca este strans bine...imi pornea in 3 si am sesizat si un rateu in filtru si am zis ca e de la fise.am schimbat fisele si am plecat la munte de revelion. pe drum si cand am ajuns acolo am constatat ca tot in 3 porneste dar dupa o pedala doua...isi revenea...acolo am scos bujile si am constatat ca in cilindrul 1 baltea ceva...am curatat un pic bujiile si am incercat sa scot lichidul din cilindrul respectiv(nu mi-am dat seama ce era) dupa care am pus bujia si am venit cu ea acasa...am schimbat capacul delco deoarece carbunele central era uzat la maxim...pe drum am mai completat lichid antigel dar nu in cantitati mari 300km aprox jumatate de litru...scoate un fum albastrui nu exagerat de mult dar scoate...de tras trage si nu se aud zgomote ciudate la motor adik functioneaza bine maine ma voi duce la facultate poate ma vor ajuta sa ii masor compresia in cilindri. ce sfaturi imi puteti da...ce sa schimb...in principiu e garnitura de chiulasa sigur... precizez k dupa ce am scapat-o fara apa uleiul e cam rosu...ceea ce pana acum nu se intampla (schimbam uleiul la 10000 si imi era mila sa il arunc...era curat)
  4. Am rezolvat problema l-am trimis pe tata cu masina in service si i-au facut cei de acolo reglajul si au pus-o pe analizorul de gaze (era dereglata saraca) dar din ce cauza...in urma cu 2 sapt am fost eu in acelasi service tot cu o problema de acest gen si cei de la receptie m-au trimis la un mecanic mi-a schimbat filtrul de gaz i-a pus putina apa ca cik nu avea destula apa, a umblat pe la suruburile de reglaj cel de pe plaman si cel de pe furtunul de gaz si ...masina era gata(imi consuma 18 % deci o simteam cum merge inecata)si eu am mai strans surubul(robinetul)de pe furtnul de gaz k sa nu imi mai pape atat...in sfarsit bine ca acum sta la relati si merge foarte bine
  5. salut sunt nou pe acest forum am cumparat un cielo prin luna iulie a acestui an este din 95' are 88.000 km dintre care 50.000 pe gaz a functionat perfect dar in ultimul timp nush ce are ca dupa ce mi se incalzeste apa si ajunge la temperatura normala de functionare nu mai sta relantiul pe gaz ba imi scade la 500 rot/min ba creste iar la 900 ba se opreste motorul. ce as putea sa ii fac ca am mai fost tot asa la un service si ce mi-a facut un nene de acolo mi-am pus mainile in cap pe benzina merge bine nu stiu ce instalatie de gaz am o sa ma uit maine si o sa va zic stiti cumva daca cielo din 95 poate fi pus pe tester chestii tampenii prostii are vreun calculator ceva ms anticipat
 

×
×
  • Create New...