Jump to content

apolo

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About apolo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    dj22aas
  1. OMG. ovi_jer alt mãcanic priceput. Cica sa verifice daca are scanteie la bujii Pai daca omul spune clar ca nu se aude nimic asta inseamna ca motorul nu invarte si prin urmare cand dai la automat lipseste si scanteia la bujii. M-am carat de aici frate, va dati asa smãrdoi in ale mecanicii si raspundeti de sus, cand voi de fapt sunteti paraleli cu mecanica. Fara suparare, citeste mai bine ce am scris mai sus.
  2. Eu nu stiu ce mm de termostate fac astia acum, ca mi s-a blocat cel din urma schimbat acum 1 an, acum 2 zile am luat unul nou schimbat si surpriza, tot imi creste temperatura la maxim. Tre sa opresc motorul, sa strag de furtunele pe care circula lichidul ca sa coboare acul. Mm cu termostatele lor cu tot
  3. am schimbat garnitura, tot bolboroseste. FIsura in bloc motor nu cred ca este deoarece nu pierd apa. Am scos joja de la ulei si arunca stropi. Pe capacul de la ulei se face in continuare o spuma galbuie-alba , un inginer mi-a zis ca e condens e ceva normal la toate masinile. Am schimbat mufa IAC, aia ca un fel de glonte cu un arc in jurul ei, pentru debitul de aer, era blocata a mea, acum pare ca merge mai bine masina, am resetat ECM, si pt prima data nu mi-a mai urcat turometrul la 2000 de turarii ca dupa cateva secunde sa coboare, ci a stat undeva la 1200-1300 apoi a coborat la 1100 pana s-a incalzit motorul si in final la 900. Am umblat un pic la delcou si acum la cea mai mica modificare se simte motorul, creste avansul inainte nu era asa, trebuia sa misc cativa mm de el sa se simta o diferenta. Volanul nu mai tremura, fum alb dulceag intepator nu mai scoate ci mai scoate din cand in cand fum dar nu este albastru, ci normal alb , miroase cum mirosea fumul de la oltcit, benzina arsa, Deci, ce ar mai putea fi de continua sa scoata bolborase in vasul de apa cand accelerez ? Am mers cu ea un pic turat, in a 4-a e puturoasa, mai bine in a 3-a, iar in treapta a doua la avans mic accelereaza in trepte, cum cresc avansul isi revine si treapta a doua. M-am gandit sa folosesc un tester , as putea afla ceva cu el ?
  4. Salut, am citit in mare sirul de discutii de la acest topic dar as vrea sa imi expun si eu problema, poate este ceva distinct. Detin un Cielo SOHC din '97 . Cand l-am cumparat in 2007 se infigea tare rau, nu era nevoie sa turez motorul si sa ridic rapid piciorul de pe ambreiaj , prindea scarturi daca apasam acceleratia mai tare pur si simplu zbura. Aveam demaraje agresive , schimbat viteze 2500-3000 intr-un timp scurt. Intr-o zi la semafor am observat pur si simplu ca a "cedat" ceva ce a dus la scaderea puterii masinii. A inceput sa faca si un zgomot care se simte in motor si se transmite usor in bord, se simte atunci cand lucrez cu ambreiajul la demaraj sau o tin in panta din acceleratie si demaraj dar mai ales in zilele reci si motorul este rece. De atunci parca am schimbat masina cu una mai lenesa. Am schimbat kitul de ambreiaj dar zgomotul tot nu a disparut. Nici masina nu a devenit din nou sprintena. De atunci pana acum o saptamana, in afara de schimbul de consumabile nu am mai schimbat nimic la ea. Intr-o zi am observat ca acul la ceas la temperatura apei a urcat la maxim. Masina a inceput sa faca un zgomot ciudat si sa para ca se forteaza sa traga asa ca am tras de urgenta pe dreapta. Am verificat boilerul de antigel, gol total. Am completat , si apoi am schimbat pompa de apa si termostatul. Al dracu temostat, desi schimbat, tot se blocheaza cateodata si acul creste la maxim apoi coboara singur din nu stiu ce cauze. In fine, masina imi da in nas la schimbarea vitezelor in special din 1 in a 2-a ca atunci cand mergi cu viteza 1 la relantiu fara sa accelerezi , urci o mica panta si masina pierde putere incepe sa sacadeze motorul si daca nu accelerezi brusc se opreste de ai impresia ca sare motorul. Acest simptom este la mine cand fac trecerea din viteza 1 in a 2-a. Am curatat injectoarele, problema nu a disparut. Am marit avansul, curatat IAC, resetat calculatorul, problema nu a disparut. Intr-un final am citit acest articol http://forum.4tuning.ro/306-zona-tehnica-dacia/246334-fumul-masina-alb-albastru-negru-culoare-cauze.html . De cativa ani aveam probleme cu acest fum alb, inclusiv vara. imi iesea fum alb si avea exact simptomele descrise acolo. Odata am desfacut furtunul ala cu 3 craci de la filtrul de aer, are niste spire ca acordeonul, nu stiu cum se numeste, si am gasit pe el apa + spuma alb-galbuie. Acum 2 zile am gasit la fel doar ca intr-o cantitate mai mica. Azi am desfacut capacul de la ulei si am gasit pe el aceeasi spuma alb-galbuie , de fapt ca un fel de pasta. Am inteles ca este vorba despre garnitura de chiulasa. Va multumesc ca ati citit pana aici si daca binevoiti sa imi dati alte sfaturi in legatura cu simptomele descrise pana acum, sunt deschis la orice. Saptamana viitoare am programare la mecanic sa imi schimbe garnitura. Ce imi recomandati sa mai schimb ? Omul e cu obraz, imi ia 150 ron pe schimbatul garniturii, daca e nevoie de rectificare, 90 ron. Credeti ca modul in care imi da in nas motorul la schimbarea vitezelor, are legatura cu pierderea presiunii datorita garniturii de chiulasa? In vasul cu apa cand accelerez apar niste bolboroase mici. Am verificat acest lucru si la un logan si in vasul lui nu bolboroseste. Ambele motoare au fost reci. Multumesc
  5. da , are camera de vizitare . Treaba e ca am dus-o in service la Daewoo cand mi-au schimbat kitul de ambreiaj . ma gandesc ca daca era si altceva in neregula ma anuntau ... ?
  6. l-am completat au intrat 2 bidonase de voie . de fapt 1 jumatate ca jumatate l-a varsat tembelul de sub masina. . am mai observat ca intra greu in viteza 1 , agatza . merg cu viteza 2 si vreau sa bag 1 si imi intra greu trebuie sa cam fortez maneta . daca insa viteza scade foarte mult incat aproape sa se opreasca masina , intra usor in vit 1 . unii zic ca e cutia buna ca e normal sa faca asa, dar cand am luat-o in 2008 nu facea asa . nu stiu ... . timoneria e schimbata oricum deci eliminam si problema cutiei de viteze. ce ar mai putea fi ?
  7. salut aceeasi problema am eu la cielo koreea '96. Am schimbat placa de presiune + disc de ambreiaj + rulment de presiune . Am schimbat pedala de ambreiaj . Am schimbat lichidul de ambreiaj . Diferente : ambreiajul se apasa mai usor , e nevoie de o distanta mai mica de la podea pentru a porni de pe loc atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj . DAR : zgomotul se mentine . Am incercat urmatoarele : o tin intr-o panta usoara din ambreiaj . In acest timp accelerez , indiferent de temperatura hârâitul se accentueaza odata cu turatia cand accelerez . E atat de deranjant ca aproape ca se simte si in bord. Cum a aparut : invatat pe un Oltcit caruia ii dadeam demaraj lung pana la 2500-3000 , asa am procedat cu Cielo . mergea super ok pana intr-o zi cand la o cotitura cand am plecat de pe loc pur si simplu a aparut acest harait . De atunci am simtit ca masina a pierdut din putere , nu se mai infige bine . Ce poate fi ? nu mai reusesc sa ii dau de cap deloc . Peste tot in Craiova unde intreb mecanicii isi dau cu presupusul . Nimeni nu stie . Si daca te uiti in ochii lor toti cer spaga . Ii dau si pe aia dar sa-mi faca o treaba buna. pai la cati mecanici de dacia reprofilati exista in Craiova , nu se mai merita fratele meu sa duci masina in service.
 

×
×
  • Create New...