Jump to content

Eul Liric

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Eul Liric

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Vaskyu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    VS 03 BHD
  1. Au dat erori doi senzori care nu au legătură cu pornirea : cel de la galeria de admisie şi cel termic (?). E drept că testul l-am făcut după ce reuşisem să pornesc maşina în ziua respectivă. Alte probleme nu mai sunt.
  2. Salut ! Am un Matiz Euro 2 cu probleme la pornirea la rece, mai ales in conditii de umezeala. Dimineata se comporta ca un aragaz electric care nu se aprinde. Trebuie sa dau multe chei pana sa porneasca. O data ce a pornit, nu mai sunt probleme. Bujiile, fisele si capacul de delcou sunt noi. Am fost la doua service-uri pana acum si nu i-au dat de cap. Tester-ul n-a detectat nicio problema. SI totusi... Unde ar putea fi problema ? Multumesc !
  3. Confuzia mea vine din faptul ca, singura fisa care pare sa se potriveasca la bujia din stanga, e cea fara cot. Iar fisele noi sunt o idee mai lungi decat cele vechi (dar motorul nu e Euro 3 !) Sa mai insist, poate pana la urma le potrivesc ?
  4. Am un Matiz caruia vreau sa-i schimb fisele de bujii. Am cumparat un set precum cel din imagine, dar am o nelamurire : prima fisa de sus din poza este si prima din stanga - cum te uiti la motor ? Aici e link-ul catre imagine : http://www.ivanyicom...#p-product-2267 Scuze pentru ca n-am putut atasa imaginea direct comentariului !
  5. Flanşele amortizoarelor din faţă sunt noi-nouţe !
  6. 1. După ce am schimbat distribuţia (curea marca Goodyear, întinzător, curea de accesorii, pompă de apă) la 60000 de km, a apărut un fel de „fluierat” al noii curele. M-am dus înapoi la service. Mecanicul a verificat mai întâi dacă nu cumva cureaua alternatorului e cea care „fluieră”. Concluzia : problema e din altă parte. Apoi, mi-a înlocuit pinioanele de la arborele cotit şi de la axul cu came. Sunetul tot n-a dispărut. În final, după ce mi-a înlocuit din nou cureaua de distribuţie cu una marca Gates, despre care mi-a spus că a întins-o corect, iar „fluieratul” a rămas, mecanicul meu a concluzionat : „Nu am soluţie ! N-am mai întâlnit aşa ceva !” 2. În special atunci când întorc maşina din trei mişcări sau când o scot din garaj, aud un scârţâit ca de uşă veche şi neunsă. Nu reuşesc să localizez exact sunetul ! Mulţumesc anticipat pentru părerile voastre !
  7. Motorul Matiz-ului meu este extrem de zgomotos atunci cand se incalzeste. Ca sa evit zgomotul ar trebui sa merg subturat : sa schimb intr-a III-a pe la 30 de km/h, intr-a patra pe la 50 de km/h. In plus, aud un bazait ciudat uneori... Sa fie din cauza filtrelor de ulei pe care nu le-am mai schimbat de mai bine de-un an ?
  8. Salut ! Am facut o completare de antigel cu un amestec de 50% lichid de racire si 50% apa dedurizata (aia de la magazin mi-au zis ca e buna pentru asa ceva !). Nivelul lichidului de racire e acum foarte aproape de semnul MAX. Problema e ca atunci cand ating ambreiajul se aude un sunet (pe care inainte nu-l auzeam) de lichid care curge (ca un fasait)... E normal sa se intample asa ?
  9. Daca antigelul deja existent in vas este de culoare rosie, completarea o voi face cu lichid de aceeasi culoare sau nu are importanta ?
  10. Lamuriti, va rog, un necunoscator : antigelul se pune in recipientul pe care scrie "Surge Tank" ? Intreb asta pentru ca lichidul din vasul respectiv este, la matiz-ul meu, sub limita minima. Daca da, pot face completarea desfacand pur si simplu capacul vasului si turnand antigel ?
  11. De fapt, ceea ce ma intereseaza in primul rand este raspunsul la urmatoarea intrebare : E normal ca uneori motorul (la aceeasi viteza, in aceeasi treapta) sa fie mai zgomotos decat alteori ?
  12. Aceasta schema functioneaza uneori perfect in cazul matizului meu (cu observatia ca in treapta I, la 25 km/h, motorul se aude destul de tare). De ce am zis "uneori" ? Pentru ca, dupa un anumit timp de condus in stilul asta, [pe neasteptate ] zgomotul devine mult mai puternic. Astfel, daca merg in treapta a doua cu mai mult de 29 - 30 km/h, motorul huruie ingrozitor si simt ca "nu vrea sa traga" mai mult in treapta respectiva. Care ar fi solutia in aceasta situatie ? E bine sa turez in continuare motorul, chiar daca simt ca-l fortez sau e mai indicat sa schimb in treapta superioara de viteza (ceea ce ar insemna subturare) ? Aceasta-i intrebarea !
 

×
×
  • Create New...