Jump to content

Geodov

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Geodov

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/18/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://concursonline.blogspot.com/
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    gabi1dovi

Profile Information

  • Location
    Tulcea
  • Din
    Tulcea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  1. Va salut cu respect. Daca stie cineva un meserias in Tulcea care face reglaje la carburator(exceptand Daewoo Service unde mi-au tinut masina doua zile si nu i-au facut nimic). Masina consuma in jur de 7,5-8 l in oras iar dimineata se opreste de nenumarate ori pana se incalzeste putin. Va multumesc.
  2. Am gasit la un magazin niste lampi stroboscopice care functioneaza la 12V. Intrebarea mea este daca stiti cum le pot monta la o masina al carei sistem electric functioneaza la 24V. Ar fi o varianta sa scot din una din baterii 12V si sa trag fire pana unde-mi trebuie dar ma gandesc ca-i cam complicat si apoi masina nu-i a mea si nu prea am voie sa fac modificari de genul asta.
  3. Am si eu o problema, cred, cu pompa de benzina. Dimineata masina porneste foarte greu. Practic se comporta de parca nu a fost pornita de luni de zile si nu ar avea benzina in carburator. In cursul zilei totul este ok. Cineva (mecanic) mi-a spus ca ar fi membrana de la pompa de benzina fisurata si permite scurgerea benzinei inapoi in rezervor. Aveti vreo idee daca sa schimb doar membrana (daca se schimba) sau intreaga pompa ?
  4. Uleiul pe care l-am bagat este Aral 5W40 si am 1.000km cu el. Meseriasii de la Daewoo sunt impartiti in doua tabere: unii spun ca sa desfac motorul si sa-l curat bine iar altii spun sa merg pana fac 10.000km cu uleiul asta dupa care sa il curat cu ulei amestecat cu motorina dupa care sa bag tratamentul. De aceea am cerut si parerea celor mai experimentati ca mine.
  5. Masina este din 1999. Nu stiu ce uleiuri a folosit vechiul proprietar. O sa caut solutia asta, "motor flush". Cineva mi-a spus sa dau capacul la culbutori jos, sa curat cu motorina dupa care sa fac cateva cicluri de pornire-oprire cu un amestec de ulei cu motorina. Solutia ta pare mai buna.
  6. Am cumparat un Tico SX acum 3 saptamani si am urmatoarea problema: am vrut sa bag un tratament DuraLube in motor si am constatat ca are foarte multa "mazga" la culbutori. Nu stiu ce sa fac. Este normal sa fie asa? Mentionez ca uleiul si filtrele le-am schimbat imediat ce am cumparat masina iar mecanicul respectiv nu mi-a spus ca ar fi vreo problema cu ea.
 

×
×
  • Create New...