Jump to content

w88bea

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About w88bea

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/24/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Female

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. Merci mult ! Si eu am condus multe alte masini in afara de Matiz si probabil de aia eram si eu obisnuita doar sa mangai frana. Am facut un test calcand frana cu stanga la o viteza foarte mica. Am ajuns cu volanul pe undeva la nivelul stomacului. Mi-a trecut teama ca nu ma tin franele Merci inca o data !
  2. w88bea

    Bancuri

    Doi soti se cearta deoarece el o inseala pe ea. Sotia ii spune suparta ca pleaca si isi va insela sotul cu primul barbat intilnit. Pe drum gasete un betiv pe care il duce acasa. Ajunsi acasa la el, il intreaba pe betiv: Ce ai vrea sa faci? El: Sa beau! Ea: Du-te la frigider! Cind se intoarce de la frigider ea in capot il intreaba: Ce ai vrea sa faci? El: Sa beau! Ea: Du-te la frigider! La intoarcere ea e in bikini si il intreba: Ce ai vrea sa faci?? El: Sa beau! Ea(enervata): Du-te la frigider! El, la intoarcere o gaseste goala. Ea: Ce ai vrea sa faci dragul meu? El: Treci capra! Ea, fericita ca in sfirsit isi va insela sotul, se aseaza capra. El, urcindu-se cu greu pe ea, ii spune: Du-ma la frigider!
  3. Omul a vrut sa stie o parere despre felul in care arata masina, nu cred ca a vrut sa afle de la altii ca incalca legea, ptr ca o stie si el. Pe zi ce trece sunt mai multi obsedati de tuning, grupurile si gastile care au acest lucru in sange (pe langa cursele ilegale si show-urile ieftine ce le fac noapte de noapte) se tot maresc. Se vorbea, la un moment dat, despre faptul ca nu suntem originali. Pai tuningul nu a luat nastere in Romania(chiar de era asa, ne uitam in curtea vecinului si daca ne placea ce vedeam, vroiam si noi) si in afara de asta, e greu sa fii original cand nu iti permite buzunarul.Teoria imitatiei ia amploare in orice domeniu, putini au imaginatie sa faca dintr-o conserva-un MIG. Consider ca micile artificii facute cu bun gust si simt ptr a-ti personaliza masina, chit ca au fost facute si de altii, pot fi de efect atata timp cat nu "dauneaza" intr-un fel sau altul celor din jur. Vorbind de imposibilitatea de a fi original: daca e asa mare polemica in ceea ce priveste aceast lucru, atunci de ce nu se fac masini diferite ptr fiecare om in parte ? Asta ar fi un prim pas catre o lumea pestrita Si inca ceva: atata timp cat nenea politaiul, subsemnatul legii, nu reprezinta un model de urmat,in secolul nostru...atunci noi de ce sa ne plafonam la banalitatile din fabricatie ? (de exemplu, am vazut multe masini in Brasov, masini ale unor politai, tunate...de mama lor...si frumoase, si urate....)
  4. Salutare inca o data ! Sunt foarte multe posturi pe acest forum si nu am timpul necesar sa le citesc pe toate de la bun inceput. Imi cer scuze daca problemele ce le voi insira aici au mai fost discutate si lamurite, insa, cu timpul voi incerca si eu sa ma integrez printre voi , daca veti fi de acord sa ma primiti. Am achizitionat un Matiz nou-nout in anul 2007. Masina este stoc. Tata a mesterit ceva la ea ca sa ascult putina muzica, dar in rest...ciu-ciu AC, air-baguri si tot ce tine de confortul si siguranta pasagerilor. Inca de cand am cumparat masina am fost putin dezamagita...Primul aspect care m-a deranjat au fost franele. Apasam pedala aproximativ 3 sferturi si abia-abia incetinea. Am fost cu ea in service si au mesterit ce au mesterit dansii pe la ea si in final mi s-a spus ca mai mult nu i se poate face caci asa este masina construita...OK...treaca mearga...Lasam franele, montam alarma pe ea cu inchidere centralizata. Dupa o saptamana nu mai functioneaza corespunzator la deschiderea usilor din spate...ramaneau blocate. O duc in service, baietii isi fac treaba, usile se inchid/deschid ca la inceput, dupa 2 zile incep sa imi sara butonasele de la geamuri cand deschideam masina si ramaneau in sus, aiurea. O duc iarasi, mi-o repara, toate bune si frumoase ca nici in ziua de azi, la un an diferenta nu se mai deschide usa din spate de pe partea soferului. Nici nu o mai duc acolo ptr asta O alta problema era martorul ce indica faptul ca frana de mana era trasa. Beculetul ardea non-stop. Am dus masina in service, au rezolvat problema cu beculetul, dar dupa cateva zile, aceeasi problema.Mi se pare super enervant sa merg cu o problema, sa o rezolve si la cateva zile diferenta sa o iau de la capat. De schimbatorul de viteze nici nu mai pomenesc...Agata in treptele 1 si 2. De pe loc pleaca destul de greu in treapta 1, mai degraba ii dau 2 si o turez mai mult si isi face treaba. Nesanatos, dar cand vad ca nu asculta comenzile de nici o culoare, atunci o fortez...injurati-ma ca o merit In afara de asta, nu intra tot timpul in viteza cum trebuie si imi haraie foarte urat de parca nu as calca ambreiajul Masina desi este noua, in partea din spate, sub tablita de sub stop incepe si se cojeste. Probleme sunt destule, cu astea va confruntati si voi sau e pur si simplu vorba de "bafta mea" ???
  5. Salutare tuturor ! Sunt un membru nou, pe aici, si v-am cautat in disperare caci am si eu un lastun ce ma face cu nervii pe zi ce trece. In ceea ce priveste Matizul tunat, de pe prima pagina a acestui topic, vreau sa imi spun si eu parerea : mie imi place , e destul de simplu facut, nu arata ca pomul de Craciun, iar in ceea ce priveste mult discutatele stopuri : fiti mai indulgenti, in traficul din ziua de azi intalnim tot felul de ciudati, tot felul de improvizatii pe orice fel de masina si tot felul de pericole la fiecare pas. Nu aduc lauda stopurilor respective, dar nici nu consider ca trebuie sa ii taiam capul omului ptr atat. Putin Offffff : daca o luam de la Adam si Eva in ceea ce priveste sofatul , adica de la momentul in care luam permisele: cati boi au ajuns sa ia rozaliul doar pe niste bani impinsi in buzunarele celor cu functii si acuma se invart pe strazile noastre provocand fel de fel de accidente ? Consider ca Matziul nu este o masina destinata tuningului. Spun asta ptr ca la cel mai mic impact se transforma intr-un vis urat. Nu merita sa investesti bani in asa o masina si maine-poimaine intra un tembel in tine si spui : Pa-pa tuning, pa-pa bani arunctai pe geam... Eu mai degraba as investi in confortul si siguranta masinii, asta in conditile in care nu mi-as permite o masina mai buna din toate punctele de vedere.
 

×
×
  • Create New...