Jump to content

marius_ro79

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About marius_ro79

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/15/1979

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. Azi am contactat fabrica, relatii cu clientii. Au spus sa trimit toate actele la ei si poate reusesc sa remedieze ceva. Tot azi, m-au sunat de la RAR, ca sa fac un memoriu catre conducerea RAR si sa anexez toate actele ca poate reusesc ei sa schimbe seriile in acte!
  2. Corect! Spune-mi insa din 10 persoane care isi cumpara o masina dintr-un showroom, cate se duc sa ridice capota masinii si sa verifice serii la caroserie si motor?
  3. Dealer nu mai exista! Statia ITP a constatat problema, pret 90 lei. Trimis la RAR pt remediere. Mers la RAR, examinare, constatare, pret 65 lei. Revenire in maxim 30 zile cu toate actele... iar problema este ca pe toate actele este alta masina...
  4. In 2007 am cumparat un Matiz de la dealer, de pe Calea Mosilor. Dealer-ul mi-a facut toate actele, iar eu cuprins de euforia cumpararii unei masini noi, din showroom, nu am verificat actele si masina. Acum, in 2009, mergand sa fac ITP, s-a constatat ca seriile caroseriei si motorului nu corespund cu cele trecute in acte. Cu alte cuvinte, masina pe care o conduc de doi ani nu este aceeasi masina pe care o detin in acte, pe care a trecut-o dealer-ul in factura, etc. In toate actele este mentionata o alta masina decat cea pe care o am eu. Dealer-ul nu mai exista. ITP-ul m-a taxat, RAR-ul m-a taxat. Am fost chemat la comisia de examinare cu toate actele, insa pe absolut toate actele este mentionata alta masina decat a mea!... Cum procedez? Va rog sa imi dati un sfat!
  5. Aduc stelele..:)

    la multi ani

  6. oameni buni, nu stiu ce i-au facut... m-am mirat foarte tare cand am vazut ca mi-au reperat-o intr-o ora. daca va aduceti aminte, cand am fost cu ea la service la giugiului, cei de acolo mi-au pus inteligenta la incercare spunandu-mi ca nu au senzorul, ca au intrebat in toata tara si n-au nici macar la fabrica la craiova, dar au facut comanda in coreea... urmand sa ma sune ei ulterior, cand vine piesa. au trecut trei luni si nu au dat nici un semn. la radacini ferdinand, mi l-au schimbat pe loc. merge! nu mai am probleme! si au scris in cartea de service, schimbat tps.
  7. Oameni buni, am mers la service iar. Aia s-au uitat la mine. Am zis: e a 4-a oara cand vin cu problema asta. Au zis: trebuie schimbat senzorul tps. L-au schimbat... NU MAI AM PROBLEME!!! Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi si care au aratat ca le pasa. Mai vorbim, Marius
  8. Schimbat senzor tps. Rezolvat poblema.
  9. Aceeasi problema si la mine, iar mecanicii nu ii dau de cap. Vezi topicul "turatie mare la debraiere". Azi ma duc iar la service. Daca reusesc sa ii dau de cap, te anunt. Te rog sa faci la fel, daca afli care e "buba". Multumesc
  10. Closhcutza vad ca ai ceva cunostinte de specialitate... nu vrei sa te uiti putin la chestia asta care imi da bataie de cap?
  11. Unde este senzorul ala de acceleratie? O sa ma apuc sa rotesc de el si apoi ma duc la service... M-am saturat de problema asta.
  12. M-am dus pana la Oltenita. Dupa iesirea din Bucuresti, pana in Frumusani, am accelerat cu treapta a patra pana la 80 km/h si, inainte de a trece in treapta a cincea, am apasat ambreiajul si l-am tinut asa aproximativ 10 secunde inainte de a trece in treapta a cincea. In acel interval de 10 secunde, acceleratia a crescut brusc si masina a ramas foarte turata in tot acest timp. I-am dat treapta a cincea si turatia a scazut la cat era normal pt treapta a cincea, la 80 km/h. Am lasat libera acceleratia, fara a o apasa, si masina a inceput sa scada din turatie si din viteza. Am lasat-o cu a cincea pana la 60km/h adica pana aproape de relanti si am scos-o la liber, iar masina a ramas la relanti. In concluzie, aceleasi simptome. Mecanicul nu mi-a schimbat nici un senzor de la masina. Drumul este perfect, fara gropi, iar in tot acest timp nu s-a aprins nici un indicator de pe bord.
  13. M-am dus iar la service, dar de data asta am mers la service radacini ferdinand. Schimbare de atitudine...Par profesionisti fata de cei din giurgiului. Un tip de la diagnoza, mi-a consultat matiz-ul si nu intelegea de ce nu se aprinde becul de check engine daca exista o eroare. Uite minune! Nu se aprinde! El zice ca sunt mai multe erori...cauzate de instalatia electrica incompatibila cu configuratia actuala a masinii. Adica instalatia e pt masina cu abs, iar masina mea nu are. Motiv pt care a muncit doua zile ca sa refaca instalatia. Luat masina din service vineri, cu intrebarea cum e posibil sa iei o masina noua cu o instalatie incompatibila? Sambata, mers catre Oltenita, ocazie cu care observ ca simptomele pt care am dus-o in service nu au disparut... Concluzie: sunt deja scarbit de masina asta! la 12 mii de km sunt total nemultumit si imi cam pare rau de alegerea facuta.
  14. Pai daca se sterge eroarea, poate nu mai face probleme... Sunt dispus sa incerc asa si apoi din nou la service(daca mai face probleme). Va tin la curent daca merge asa.
  15. Am primit raspuns la mailul pe care l-am trimis la relatii.publice@daewoo.ro: Stimate Domnule Marius, Confirmam faptul ca exista un senzor pentru drum denivelat, care este amplasat pe roata din dreapta fata.In scopul rezolvarii problemei aparute la autoturismul dvs., va recomandam sa tineti legatura cu unitatea Service Radacini Giurgiului, unde trebuie sa se inlocuiasca piesa, daca se constata ca aceasta este defecta. Cu stima, Cristi Badescu Biroul Consiliere ClientiTel: 0251/403503Fax: 0251/581677 Closhkutza, aici zice cumva la ultimul paragraf ca daca deconectez bateria mai mult de nu stiu cat timp, e posibil sa se staerga eroarea?
 

×
×
  • Create New...