Jump to content

to_the_limit

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About to_the_limit

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    dacia 1310
  1. Salut, problema la Nubira 1, achizitionata recent, nu trage deloc, trage greu si cu zmuncituri, daca apas acceleratia uneori nu se intampla nimic, cateva secunde, apoi o ia smuncit, si cel mai enervant la decelerare cand iau picioarul de pe acceleratie smunceste.Uneori merge in tr-3 asa in hoprui smuncit cand merg constant sa zic. Am schimbat consumabile, bujii, nici o schimbare. Ah si la pornire miroase a benzina arsa in masina cam 3-5minute imediat dupa ce plec.Consumul iar mi se pare cam mare in jur de 8% afara la 8090km/h si in oras habar nam da sigur peste 12%.
  2. Salut, am achizitionat si eu o Nubira 1 si am cateva probleme, poate ma puteti ajuta. In primul rand consumul-am calculat am un exterior de 9-10% in cond in care am mers la drum intins cu maxim 120km/h si foarte rar, si in rest numai 80-90km/h.Apoi masina trage greu, nu trage liniar ( aici poate pot fi filtrele care inca nu le-am schimbat, urmeaza a fi+ bujiile) si are un mers galopant.Asta cu mersul galopant se intampla mai mult pe decelerare, cand i-au piciorul de pe pedala de acceleratie, masina tinde sa smunceasca in fata(am verificat tampoanele de la motor si CV si sunt ok), deci pare ceva de la motor.Alta prob am sesizat un miros de benzina puternic in habitaclu la pornire -la 1-2-3 min dupa ce plec.aAcul la benzina indica eronat, daca ii dau un pic talpa imediat scade aproape o gradatie, apoi revine, apoi iar scade. Si ultima prob, in mers la viteza mica, sau la relanti cand zgomotul motorului nu e deajuns de mare, motorul are un tiuit, scoate un soi de zgomot ascutit, ca de fluierat care se accentueaza odata cu accelerarea masinii.
  3. Deci: ultim revizie tehnica * iunie 2006 circa 130 000 km * am schimbat la ea urmatoarele : curea distributie in urma cu circa 4000km, rolele nu le-am schimbat deoarece nu era nevoie filtrul de aer si cel de ulei ambele arcuri pe spate capete de bara, bucse, rulmenti, ect toba de esapament discul de ambreiaj, in urma cu circa 2 luni uleiul pe care l-am folosit este ARAL Am citat din mail care mi la dat omul.Nu prea inteleg cum vine faza "ultima revizie la 130k km si la 150k km schimbat curea"?! Aia nu se schimba la 120-130k km? A zis ca are "ceva"facturi multe piese le-a schimbat printr-un prieten de la daewoo dar toate originale,nu fake.
  4. Salut intentionez sa cumpar un espero cu 155k km,la cam ce ar trebuia sa ma uit sa fiu atent. Omul a zis ca a schimbat cureaua cu 3k km in urma.Ce piese sa fie de schimbat(discuri) daca scuipa ulei se vede cu ochiul liber?
  5. sunt din Bacau,si intradevar eram interesat de cielo...nu stiu exact varianta...probabil tot un exe..dar sa inteleg ca cielo e terminat din octombrie..?
  6. Salut domnule Viper si bine v-am gasit ,totodata ma bucur de asemenea primire..
  7. Salut,am fost la dealerul Daewoo de la mine din oras cu scopul de a lua niste oferte,info dar mi-a fost pus in vedere faptul ca daca vreau sa cumpar un autoturism de la dansii ei nu fac vanzari momentan pana cel putin 15august ptr nici un autovehicul,cu toate ca pe stoc erau masini. Are cineva idee despre ce e vb,omul de acolo refuzand sa dea alte amanunte,le-a expirat licenta de productie ptr cielo(asta fiind automobilul car ema interesa),e asa deasa ceata in ceea ce priveste achizitia fabricii pe 1 septembrie? va multumesc
 

×
×
  • Create New...