Jump to content

bulukuc

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About bulukuc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Braila
  • Din
    Braila
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1996
  1. Bineinteles ca asa a fost .. problema a fost din fasungul becului care cand facea cand nu facea contact cu firul de masa ... daca masuram unde trebuie si cum trebuie din prima nu ma mai lamentam pe aici .. oricum daca tot am patit-o eu ... va zic si voua ... se pare ca lampile astea de semnalizare (deh eu am inlocuit-o pe cea veche sparta cu una noua) sunt foarte prost facute ... adica lipiturile sunt de toata jena si in timp oxideaza ... in concluzie am demontat lampa am cositorit bine firul pe fasung si acum e totul ok. Cei care m-au sfatuit m-au sfatuit de bine .. trebuie sa ascult
  2. Fratilor cred ca sunt cam .. nu stiu cum sa zic ... dar sunt ... mi-am dat seama abia acum dupa ce mi-am dat seama ca am uitat sa fac o masuratoare. La cum se manifesta sigur circuitul e intrerupt ... deja rad de unu singur sper intradevar sa fie intrerupt doar firul de masa. Daca era scurt trebuia sa se arda macar o siguranta ... phuiiii ... maine la prima ora duc sa remediez problema
  3. Este si masa .. pe masurate .. de fapt am masurat intre + si caroserie si exact acelasi rezultat(0V) singurul lucru pe care nu l-am facut este sa scot mufa X20 si becul din lampa laterala si sa masor rezistenta sa ma asigur daca e sau nu scurt ... important insa este sa imi spuna careva cum se scoate lampa aia din lateral caci nu vreau sa o distrug invatand.
  4. Nu am curent la bec, becul e functional (l-am verificat) iar celelalte clipesc mult mai repede decat normal ... exact acelasi lucru l-am patit data trecuta. si dupa ce si-a reveni au inceput sa clipeasca normal. eu banuiesc ca e un scurt pe traseul de cablu.
  5. Am urmatoarea problema: Azi mi s-a intamplat dupa multa vreme sa nu imi mai functioneze semnalizarea stanga fata (toate celelalte lampi lumineaza) Sunt suta la suta sigur ca e un scurt pe traseu (undeva intre lampa de semnalizare din stanga si lampa din fata) deoarece releul cupleaza si decupleaza rapid Data trecuta cand am patit-o (acu vreun an) am curatat contactele de la mufa din spatele lampii si a mers ok. Acum nu a mai vrut si pace ceea ce inseamna ca problema e pe traseu iar ce am facut data trecuta a fost doar pura coincidenta Am citit cartea de service si am identificat firul pe care il banuiesc cu problema ei bine aici vine nelamurirea. Am vazut ca din mufa X20 pleaca un fir verde cu dunga rosie de 0,5 catre lampa laterala si lampa fata stanga si ca la un moment dat se face un fel de priza sau separatie ceva nenotata in nici un fel. Intrebarea mea este daca acel fir se duce din bec in bec, se face imbinarea pe traseu sau pleaca doua fire din mufa susmentionata? Daca conexiunea e pe traseu are cineva idee pe unde anume? Eu banuiesc ca ar trebui sa se faca in spatele lampii lateral stanga si daca e asa poate cineva sa imi spuna cum se demonteaza ca sa nu invat stricand-o. Va mmultumesc anticipat si sper sa nu supar pe cineva dar chiar nu am gasit nimic suficient de relevant despre acest subiect prin topicuri.
  6. si daca mei e valabila oferta unu pentru tico pe adresa bulukuc@yahoo.com multumesc anticipat
  7. Si SL-ul meu era la fel fara nici un contactor de am muncit 3 zile sa ii la usi, hayon si capota si sa trag fire cand mi-am montat sistemu de alarma, nici acu nu se aprinde plafoniera, ca n-am tras cable si acolo, da nu ma intereseaza aspectu .. o aprind eu cand am nevoie. Foarte usor se verifica ridicand bancheta din spate .. acolo exista un conector care are 3 fire (in cazul meu) care vin dinspre bord si pleaca un fir de la el spre rezervor (bineinteles in cazul meu). In principiu in carte sunt trecute toate tronsoanele si toti conectorii atat trebuie numai descifrat ce si cum.
  8. Are dreptate ToPser nu trebuie data jos decat aparatoarea de noroi din plastic ...dar spray degripant tot trebuie ... mi-am schimbat eu farul de pe stanga si am injurat toate neamurile coreanului care le-a gandit prinse asa ... dupa aia lucrurile au mers bine .. recomand o tubulara de 10 cu ceva tija de prelungire mai lunga plus ceva iluminare ca pe orbeste nu faci nimic Succes.
  9. s-a mai vorbit despre asta ... bineinteles ca ar trebui sa aibe .. locu in bord este .. si firele sunt trase .. acu depinde de model daca ai dintrala cu sonda cu 3 fire are bec, daca sonda de benzina e cu un fir nu are si basta .. aici is doua solutii ori faci un montaj electronic smecher care sa aprinda un led cand sonda e la un anumit nivel ori inlocuiesti sonda si pui becu in bord, repet firele sunt trase
  10. Gata am rezolvat am intarit firele de masa cu inca unu de 4mm2 am urcat oleak relantiu si merje bine .. acu tre sa ma mai uit .. si paradoxal a inceput sa porneasca la sfert pe frig .. consumu imi pare cam maricel da deocamdata am alte probleme cu masinutza shi reglaju fin de carburator o sa il las pe mai tarziu. Multumesc la colegii forumisti pentru sfaturi si ajutor .. acu am vazut in mare cum se regleaza carburatorul .. poate ceva sfaturi sa incerc sa las consumu mai jos ar fi super.
  11. Mdea frumos frumos ... si masinuta arata bine ... zic ca se asorteaza calumea. Mie imi place .. astept cu nerabdare pictorialu
  12. Multumesc de sfaturi .. am sa verific si am sa reglez ... dupa aia dau de veste.
  13. am constatat si eu zilele trecute o mica problema si anume cand aprind farurile motorul merege cam neregulat la relanti cum le sting cum merge calumea, in rest nu am observat alte probleme nici nu am avut impresia de putere scazuta nimic... de la ce sa fie oare? Ideea e ca diferenta de mers e destul de evidenta.
  14. Da are numa ca unele modele ( si al meu din pacate) au sonda cu un singur fir adica cel sesizor de nivel, exista sonde cu trei fire care au si iesire pentru sesizorul optic dar daca nu e nu cred ca merita sa schimbi sonda pentru asa ceva ... Am incercat eu ceva montaje electronice(pe care sa le adaptez la tipul asta de sonda) care din pacate nu au prea mers, ce-i drept nici nu am avut timp sa le testez pe indelete. Mai am un montaj de testat pe care colegi forumisti m-au indrumat cum sa il fac timp imi mai trebuie... daca iese dau de veste.
  15. Gata am rezolvat .. am preferat sa merg la mecanic .. nu era ceva greu ... dar mai bine sa vad la un meserias cum se face ... Toata afacerea m-a costat numa 30 ron cu tot cu garnitura si pasta de etansare .. cu ocazia asta am vazut cum se face.
 

×
×
  • Create New...