Jump to content

maverick

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About maverick

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Sibiu
  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    2006
  1. Oameni buni, help din nou asa cum m-am asteptat, dupa vizita la service-ul de la daewoo (pentru check aprins si relanti neconstant, cu accelerare in a II-a sacadata si data in nas) si dupa verificare cu testerul mi s-a spus ca e de la benzina si posibil daca se mai aprinde trebuie schimbate injectoarele. despre codul de eroare nu ma intrebati care era exact pentru ca va explic ce mi s-a spus, si anume ca nu primeste scanteie de la o bujie sau un injector nu merge bine (interpretare mecanic service). becul a fost oprit cu resetarea facuta de ei dar dupa 3 zile s-a aprins iar, minunea a tinut trei zile. ce sa mai fac pt ca sincer nu vreau sa mai am de-a face cu ei. astept sfaturile voastre, multumesc mult celor care va faceti timp si de noi astia mai nepriceputi. sa va mearga masina
  2. sa inteleg ca de fapt rezolvarea a constat in curatarea conectorului tata de pe senzor si in cateva rasuciri ale senzorului?
  3. inca ceva, pana sa ajung la service daewoo (mi-e cam groaza sincer) as mai intreba ceva. dimineata la relanti pare-se ca motorasul nu merge foarte rotund ci mai degraba ceva de genul TACA-TACA. ce parere aveti? multumiri, si mai degraba am incredere in voi decat in profesionistii de la daewoo
  4. salut, mi se aprinde si mie check ul de la motor de 3 sapt, am schimbat valva PCV, am curatat electrovalva IAC si degeaba. dimineata la pornire relantiul este mai cu urcusuri si coborasuri (nu merge constant) iar cand accelerez imi da in nas (isi pierde puterea) urmand ca apoi sa izbucneasca ca o racheta. va rog dati cu parerea. multumiri ps. tolin, sfaturile tale pe cat sunt de simple pe atat sunt de eficiente, felicitari
  5. tocmai pentru a nu tine demarorul actionat inutil 10 sec am solicitat lamuriri. nu am mai aplicat procedura asta si vroiam sa fiu convins ca procedez bine. pe butuc nu am decat punctele B,I,II,III, iar in cartea tehnica nu am zarit precizarile pe care le facea un prieten care a raspuns solicitarii mele. va multumesc pentru lamuriri tuturor celor care au raspuns
  6. scuze in primul rand pt redeschiderea unui topic inchis, dar am intampinat o situatie in urma careia am decis sa incerc si resetul ECM si IDLE LEARN PROCEDURE. in ceea ce priveste resetul ECM e totul clar, scoti minusul bateriei pt 10 sec, dar in ceea ce priveste IDLE LEARN PRCEDURE nu am inteles foarte bine explicatiile lui tolin, si anume tineti aprinderea ON 10 sec inseamna sa tii cheia pe punctul II unde toate contactele sunt realizate sau sa tii cheia 10 sec pe punctul III unde actioneaza demarorul. multumesc celor care fac aceasta precizare
  7. am o rugaminte, la matizul meu atunci cand virez maxim stanga sau dreapta (cand parchez) se aude un zgomot ca de frecare la aripa sau nu stiu la ce. m-am uitat de nenumarate ori si nu reusesc sa pricep de ce. pneurile sunt cele recomandate 155/65 R13 continental si nu au facut frecarea asta aiurea inainte sa intru in iarna. ce e drept azi iarna mi-am pus pneuri de 80 sau 85 adica foarte inalte si alea intr-adevar in partea dreapta imi atingeau aripa. dar asta era cu pneurile foarte inalte de 80, dar acum cand ele sunt cele bune? astept un sfat ce sa fac pt ca ma gandesc ca mare lucru nu ar trebui sa fie multumesc tuturor celor care ofera sfaturi
  8. se aud tot felul de zgomote, plastice baniesc din moment ce ele devin chiar enervante pe masura ce creste temperatura exterioara. cu timpul te inveti cu ele, in cazul in care nu te-ai invatat inca. eu am trecut de faza de acomodare cu toate ca la inceput nu pricepeam nimic din concertul plastic oferit gratis la E -ul matizului meu. probabil exista diferente si la plasticuri, asa cum unul dintre prietenii nostrii spunea mai sus. solutii ar fi mai multe, dar daca te apuci si vezi la cate mai ai de intervenit, te apuca nervii si o lasi asa. in loc de silicon poate ai gasi niste burete mai tare sa-l indesi sau poate chiar polistiren, cu conditia sa nu se vada
  9. am o rugaminte la cei care se pricep la asta. v-am spus ca cei de la service mi-au recomandat sa ma apuc sa mi-o antifonez eu dar nu am intrebat detalii, asa ca va rog pe cei care stiti sa imi spuneti ce fel de antifon sa folosesc si in cate straturi, de asemenea modul de aplicare sa fie cu pensula sau cu pompa? nu ma pricep si vreau sa ma apuc cu caldurile astea sa o fac si vreau sa fac un lucru bun sa tina cat mai mult. va multumesc, si astept raspuns
  10. intr-adevar sunt slab mazgalite cu antifon matizurile, cel putin al meu. subscriu celor care indeamna sa va mazgaliti singuri matizul pe dedesubt cu antifon la greu. mie mi s-a recomandat asta chiar de cei de la service-ul lor, in cazul in care doresc sa tin de buna masina. si asta cat mai repede. spor la mazgalit
  11. e, aici e ceva interesant. am patit si eu asa ceva cnd turam motorul prea tare, ramanea blocat turat incat ma speria si stateam cu ambreiajul calcat sa nu zboare. am patit asta de cateva ori dar si-a revenit singura, tot ce am putut eu face in trafic a fost sa schimb intr-o viteza mai mica si sa las usor ambreiajul. nu am reusit sa aflu despre ce e vorba cu toate ca sunt si eu curios. astept si eu raspunsul multumesc
 

×
×
  • Create New...