Jump to content

allianz77

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About allianz77

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 2
  • An
    2001
  1. La nubira 2 am avut o problema similara, si anume: am dat jos rola intanzatoare (era prinsa intr-un surub) si vanzatorul de la magazin s-a uitat la ea ca la felu' 14, asa ca am luat alta care avea o prindere in 3 suruburi. Din fericire cel care mi-a montat-o a observat a doua prindere(cea in trei suruburi). E cam greu de vazut ce e acolo fara sa dai protectia de la roata si ridicat masina pe elevator. Asta e ce am pus eu pe masina: http://www.pieseautoradacini.ro/curea-transmisie/2718-Intinzator-curea-Nubira.html. Este la categoria nubira 1 si 2 deci ar trebui sa fie ok. Consulta si un manual de nubira 1 eventual. Descrierea de pe site: INTINZATOR CUREA ALTERNATOR+COMPRESOR NUBIRA/LEGANZA,1.4 - AVEO.
  2. Da, speram eu sa fie mai bine de atat. Pana la urma 15% GPL = 8% benzina aproximativ ceea ce e rezonabil la acest motor vechi si lacom.
  3. Da, intr-adevar, drumurile sunt de 12km pe zi. Vine un consum de 15. Am vazut pe forum oameni care se laudau cu mai putin. In afara lua 10 la suta la un moment dat ceea ce zic eu ca e rezonabil. Racordu de admisie este cu surub. Filtrul de aer e schimbat asta toamna iar cel de polen momentan lipseste. O sa cumpar unul cand voi avea timp. Multumesc pentru raspunsuri.
  4. Nubira 2, fabr. 2001, motor 1,6 16V, 154000 Km. Consum GPL urban(instalatie BRC clasica): 40 litri la 260Km. Cam mult nu? Schimbat bujii, filtru, presiune ok cauciucuri, reglat instalatie GPL si degeaba. Gaz de la Agip. Ceva Idei?
 

×
×
  • Create New...