Jump to content

mada2k2

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About mada2k2

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Trebuie sa fiu sincer si sa recunosc ca am trecut un pic cu vederea acel post si din pacate m-am axat mai mult pe IAC-ul ala. Spuneai ca se poate face si cu un voltmetru. Te rog sa imi spui de unde se face reglajul? De la acel surub care tine clapeta de acceleratie?
  2. Salut tuturor. Revin cu noi peripetii Va spuneam mai inainte ca aveam probleme la motor in sensul ca mi se oprea cand masina statea pe loc la relanti, dar asta numai cu motorul cald. Intr-o zi mergand cu ea prin oras am ajuns la un semafor. Cum ii era obiceiul s-a oprit chiar cand s-a dat verde. I-am dat cheie, a pornit, iar cand am ajuns in mijlocul intersectiei nu mai vroia motorul sa traga de nici o culoare. Din treapta a 3'a am trecut in a 2'a dar fara nici un rezultat. Am resit sa trec intersectia din intertie, iar cand am oprit pe loc am vz ca motorul era oprit. A trebuit sa o imping pana pe marginea strazii, iar acolo am incercat sa ii mai dau la automat, dar fara nici un rezultat insa. A 2'a zi am tractat'o pana la un mecanic, mecanic care i-a schimbat bujiile. Dupa schimbarea bujiilor a luat'o la prima cheie. Indreptanu'ma spre casa bucuros ca am rezolvat problema, am avut supriza ca la semafor sa se opreasca iar. Eu tot banuiesc IAC-ul ala de complot impotriva mea, asa ca am reusit sa iau un IAC de la un vecin si sa il pun pe a mea. Am facut o tura prin oras sa incalzesc motorul si totul a fost ok. Am facut si un mic experiment: am scos IAC-ul si am pus pe cineva sa puna contacul. Am obs ca el se misca acolo,dar nu stiu cat de bine. Intrebare: cine tine relaniul? Daca raspunsul este IAC-ul atunci e un pic ciudat pentru ca la rece motorul sta turat, adica IAC-ul isi face treaba, dar cand motorul ajunge la temperatura normala de functionare face figuri. As putea sa iau un alt IAC, dar cei de la reprezentanta mi-au cerut 240ron pe unul nou si nu sunt prea convins ca e el de vina. Am incercat sa gasec unul sh, dar nu prea am avut sorti de izbanda. Voi ce ma sfatuiti: sa incerca sa rezolv IAC-ul sau sa incep sa ma uit in ala parte?
  3. Multumesc pentru raspunsurile primite. Azi i-am curatat IAC-ul si i-am facut un idle learn (scos borna baterie(+) pentru aprox 10-15 sec, conectat borna baterie, pus contact pt 10 sec, luat contat pt 10 sec, apoi am pornit motorul. Toate pareau bune si frumoase. La aprox 2-3 ore dupa opreatiune a trebuit sa fac un drum prin oras 7 km dus, 7 km intros. La dus parea totul ok, dar aproape de destinatie eram in treapta a 3-a si am simtit cum mi se ineaca motorul si dadea semne de oprire. Intr-un final s-a si oprit. Am incercat in zadar sa o pornesc, dar degeaba. Pana nu i-am facut un idle learn nu a vrut neam sa mai porneasca. Dupa idle learn a luat'o la prima cheie. Am fost cucuros ca am crezut ca am dres-o. Dar de unde ca deabia acu incepea aventura pentru ca a fost o intreaga aventura pana acasa. Pe drumul spre casa cred ca s-a oprit de cel putin 10-15 ori, in general stand la semafor si apoi pornea destul de greu. Mi-am luat o gramada de injuraturi de la cei din spatele meu, dar nu am avut ce sa le fac. Simteam ca imi creste tensiunea si imi venea sa ma dau jos si sa o las acolo Dupa chinuri si nervi am ajuns acasa. Nici nu stiu ce as putea sa ii mai fac maine. Cred ca intr-un final am sa ma opresc cu ea la un service, dar pana atunci as vrea sa incerc sa ii fac eu cam ce se poate face "la colt de strada". Acest reglaj cum se poate face? Numai prin calculator sau sunt si alte metode?
  4. Trebuie sa fiu sincer si va zic ca nu am citit tot acest topic sa vad daca cineva mai are (avut) probleme aseamantoare, asa ca daca s-a mai discutat rog sa imi fie cu iertare. Am un matiz din 2004, iar de un an de zile este in posesia mea. De cateva luni a inceput sa se opreasca motorul, dar numai cand nu este in sarcina. In mers nu este nici o problema. O perioada isi revenise si nu mai facea figuri, dar acum iar a inceput. Initial m-am gandit la filtru de benzina pe care l-am si schimbat, dar nu a ajutat f mult. Se manifesta si destul de ciudat pt ca se poate intampla ca la un semafor sa fie totul ok, iar la urmatorul sa inceapa motorul sa piarda din turatii si sa tremure, iar daca nu o accelerez se opreste pur si simplu. Se mai intampla sa se opreasca uneori la plecarea de pe loc. Poate sa imi zica cineva ca nu fac plecarea de pe loc cum trebuie, dar o "exersez" inca din '96. In concluzie ... ma poate ajuta cineva cu un sfat sau o idee? Ms anticipat!
 

×
×
  • Create New...