Jump to content

grasu

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About grasu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/16/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo Tico SX
  1. m-am gandit ca ar fi buna o informatie despre cum mi-am schimbat eu antena cand un vecin "prietenos" mi-a rupt-o: m-am chinuit si eu ca si restul pana cand m-am umplut de draci si tot n-am reusit, si am trecut pe la un magazin de montat alarme de pe langa mine si mi-au montat-o baietii cu 150.000(aveau tarifu scris pe lista de preturi), dar s-au chinuit aproape trei sferturi de ora... Asa ca cine nu vrea sa se murdareasca sau pur si simplu nu incape pe sub bord(cazul meu )sa stie ca se poate monta; magazinu este pe strada avrig, nu stiu sigur numarul, pe la mijloc oricum pe dreapta venind dinspre iancului...bafta in continuare!
  2. nu am "facut comanda" sa vina "moara la sac", pur si simplu nu pot veni joia viitoare si daca s-ar fi putut as fi vrut sa am autocolantu mai devreme; nu am vrut sa insinuez sa vina cineva special sa imi aduca... De aceea am si spus"daca" are cineva drum, nu am dat cu paru...oricum o sa-mi fac drum peste 2 saptamini la intalnire sa le iau atunci...mersi oricum
  3. daca are cineva drum prin zona iancului-vatra luminoasa si are la el 2 autocolante de interior sa ma anunte si pe mine va rog ! sau ne putem intalni si prin alta parte numai sa intru si eu in randul lumii p.s. : mailul meu: omul_gras@yahoo.com mersi frumos!
  4. am si eu o intrebare: am "gume" 135/70 r12 si alea de pe spate sunt duse rau; trebuie schimbate si ma batea gandul sa pun 145 sau 155. o sa afecteze cu ceva faptul ca am pe fata 135 si pe spate 145 sau 155? precizez ca alea de pe fata sunt aproape noi, da-aia nu vreau sa mi le iau pe toate de 145 sau 155. poate sa afecteze geometria sau ceva mai rau?
  5. daca exista as vrea si eu daca se poate manualul de la tico daca il detine cineva pe omul_gras@yahoo.com va multumesc mult anticipat!!
  6. salut! am si eu o intrebare pentru cei cu tico sx: cand dati drumul la aer, cum se comporta masina? pentru ca la mine cand apas butonul de aer parca vin 5 oameni si incep sa zgaltaie masina din toate incheieturile...VIBREAZA TOT!! inclusiv oglinga retrovizoare de abia mai pot sa ma uit in ea... stiu si imi dau seama ca motorul este mic si ii ia destul de mult din putere si aerul, da in asa hal? abia daca mai sta la relati...o avea a mea vreo problema? sau"asa face toate"? in rest, aerul merge foarte bine...vine imediat aer rece...si nici nu ma surprinde la cat suge din turatia motorasului asta mic...
  7. @darem, o sa-ti spun ce mi-a zis nea' vasile din service de la filaret de acolo cand l-am intrebat de ce nu merge tocmai rotund motoru'...cica e absolut normal sa tremure la relanti deoarece e in trei pistoane si nu e simetric motoru cica la un motor in 4 pistoane nu e normal pt ca e simetric, iar cele "mai simetrice" sunt cele in 6 pistoane, in V. nu stiu daca te ajuta cu ceva, din moment ce la tine se tureaza aiurea si isi revine dupa...dar oricum
  8. salut nu valva pcv despre care spui tu a fost inlocuita cu una noua, si pe langa asta a fost scoasa mufa "de la o prostie" din partea stanga, eventual o sa adaug si o poza ca sa va lamuresc de unde este scosa acea mufa.
  9. Salut, Am rezolvat problema in service-u de la filaret; mi-a placut de baietii de acolo. Pana la urma nu a fost de la carburator; mie mi-a schimbat supapa de vacuum si mi-a scos mufa de la prostia aia care regleaza noxele(nush cum ii zice)...asa a zis ala si cica merge la fel si fara ala; poate chiar mai bine.(la cielo cred ca e IAC, nush daca e acelasi lucru si la tico) ...v-am lamurit de v-am spart oricum mersi mult pentru raspunsuri
  10. am fost astazi la filaret si m-am programat la un reglaj/curatat carburator si l-am intrebat pe nenea de la receptie estimativ cam cat o sa fie si mi-a zis ca in jur de 1.200.000!!!(cica cu tot cu sprayu pt curatat carburator...) mi s-a parut cam piperat...(mi-a calculat demontare, curatare, montare, reglare) voi ce credeti?
  11. ca sa nu mai deschid alt topic pentru o tampenie...poate sa-mi zica cineva ce face butonul "ECO" la tico-ul meu sx? am dat un search pe forum si nu am prea gasit mersi si scuze pentru devierea de la subiect
  12. desi risc sa fiu improscat cu noroi , eu am ales loganul si o sa va dau si argumente: taica-miu si-a luat un logan 1.6 acu juma de an si am mers si eu cu el pana mi-am luat un ticolos (de care sunt foarte mandru). Tin sa va spun ca am fost si eu foarte reticent la inceput, dar golanu m-a impresionat din multe puncte de vedere...NU contest fiabilitatea unui cielo cum se facea alta data. Din pacate cuvintele cheie sunt "cum se facea alta data". Am un prieten care si-a luat un cielo standard euro 3 cam in acelasi timp in care am achizitionat si eu loganu si a avut maaaari probleme cu el...a fost la service de nu stiu cate ori cu probleme la motor(ii consuma 12-13 in oras), l-a lasat vreo 3-4 zile sa-l repare si tot nu e multumit de cum merge...in acelasi timp am un prieten cu un cielo din '96 care merge impecabil fara nici un fel de raparatii majore si cu durere de inima trebuie sa recunosc ca exista grad de comparatie intre el si golanu meu ...deci...sa n-o mai lungesc atata: sincer as alege un cielo la mana a doua decat un logan, dar in nici un caz un cielo nou...poate ca vi se pare o tampenie dar asta e parerea mea... astept noroiu' P.S.:am un consum mediu aratat de comp. de bord de 9.7 mers numai in oras
  13. va multumesc mult pentru sugestii si adresa...o sa ma duc poate saptamana viitoare sa vad care e treaba si va tin la curent...
  14. multumesc mult pentru sugestii!! am schimbat deja filtrul de aer si de benzina, si face exact la fel iar masina are ulei Castrol TXT, deci nu stiu daca e cea mai buna idee sa-l scimb, asta in cazul in care fostul proprietar nu m-a mintit in legatura cu nr de Km la care l-a schimbat(adik acum 4000Km).As vrea totusi sa merg la un service sa-mi regleze si relatiul ca lumea pentru ca nu merge tocmai rotund si poate este si asta o problema... ai putea te rog sa-mi dai adresa exacta a serviceului, daca spui ca ai fost multumit de cum au lucrat? In service-ul unde am fost eu (radacini de vis-a-vis de aurora),eu ma gandeam ca, fiind "radacini", aia s-arpricepe ca lumea,dar erau niste tarani care dadeau scartzuri cu masinile lasate acolo in service si se alergau cu ele, etc...iar la ticalosu meu rezolva nea' vasile de acolo problemele cu ranga...de exemplu imi atingea catalizatoru de protectia aia de tabla si se auzea un zgomot...a bagat ala ranga de 2 ori si cica..."gata...s-a rezolvat" Oricum, mersi mult si astept adresa service-ului sa merg sa-mi fac bine ticalosu'
  15. Salut! sunt nou pe aici, si sper sa nu postez gresit...tocmai mi-am luat si eu un tico la mana a doua(acum 3 zile mai exact), din 2000, 64.000Km cu 2500 euroi. Arata bine la tablarie, ceea ce m-a si determinat sa-l iau, ceea ce m-a ingrijorat e ca omul de la care am luat-o mi-a zis ca i-a facut motoru pe la 60.000 ca"ii manca ulei".(ciudat)..ma rog sa trec la problema...masina merge destul de bine in general, necazul apare atunci cand o turez un pic mai mult si ajung pe la 50-60KM/h si calc frana, dupa ce o scot din viteza...brusc imi moare motoru si dupa ce il repornesc(in mers), imi moare din nou si tot asa o tine cateva minute, timp in care tremura ca toate alea...pana cand isi revine el singur... si dupa aceea merge perfect normal...mi se pare tare ciudat si am scris in speranta ca poate stiti motivul sau imi puteti da ceva sfaturi. Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...