Jump to content

rauleanu

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About rauleanu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    ORADEA
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    matiz
  • An
    2003
  1. ce inseamna mesajul din stanga : "warn : 0% ..." ??
  2. am dus masina(tractata) in service autorizat daewoo schimbat capacul distribuitorului si ruptorul("luleaua") verificat parametrii cu scanerul SCAN100 - OK masina functioneaza normal ( de fapt motorul "trage" mult mai bine) concluzie: probleme : pornire greoaie (sau deloc) la cald, pierderi sporadice de putere la turatii mari sau accelerari bruste remediere: schimbat capac distribuitor si ruptor ("lulea") si bujii , dar elementul critic a fost capacul distribuitorului (carbunele central era aproape inexistent) sper sa fie de folos experienta mea si altor posesori de matiz, la fel cum si mie mi-au folosit multe din informatiile gasite pe acest forum. toate cele bune
  3. am inteles. oricum, acum am venit acasa cu masina tractata pe a doua jumatate de drum, pt. ca prima jumatate am mers singur, dar a fost jale (acum am vazut si eu ce inseamna ca o masina sa mearga cat se poate de rau) motorul nu mai trage deloc, in a doua panta s-a oprit intr-antaia. am simtit miros ciudat, iar cand am deschis capota iesea fum cu miros ca de ferodou ars , acest fum a intrat si in masina, pe la bord. m-am panicat(desi apa era la temp. normala), am sunat la service sa vina sa vada care-i problema, intre timp a mai venit un prieten care m-a mai linistit, iar tipul de la service a spus ca e probabil din cauza benzinei nearse. n-am mai vrut sa pornesc motorul. in concluzie motorul are aceleasi manifestari ca inainte de a fi dusa la reparat, in plus: 1. desi acum nu s-a mai aprins "check"-ul, motorul nu mai are putere 2. culmea, acum nu mai merge alarma, iar cand scot cheia din contact se aude "bip"-ul care-l facea cand cuplam alarma 3. daca inainte pornea la prima cheie la rece, acum porneste abia la a doua-a treia cand ma gandesc ca 85000km a mers fara nici un fel de probleme... am decis sa merg luni(tractat, normal) la service-ul deawoo la care mi-am facut toate revizile pana acum, si cu care am si luat legatura, dar care, cum am mai precizat este la 80km distanta; sper sa mai poata repara ceva. toate cele bune
  4. multumesc pt. raspuns. service-ul daewoo la care imi fac eu reviziile regulat e la 80 km. distanta de mine, asa ca n-am avut curajul sa plec cu masina cu "check"-ul aprins si in conditiile in care nu imi porneste la cald de loc. repet, am dus-o la cele mai apropiat service recomandat, acum masina e in service, nu pot decat sa astept. azi pe la 12.00 ma voi duce sa vad in ce stadiu se afla baieti de acolo. oricum dupa ce scot masina de aici (sper sa o scot pe rotile ei) ma voi duce imediat la service-ul meu (autorizat daewoo) sa-mi faca o verificare completa. o intrebare totusi, din experienta ta: crezi ca ar putea fi ECM-ul defect? (spun asta gandindu-ma la faptul ca nu si-au putut conecta laptop-ul, desi , pe de alta parte, la cat de mult s-a uitat tipul pe pagina de help a softului si la cate incercari de cuplare a mufelor colorate a facut, ma gandesc ca, de la oboseala, o fi scapat din vedere vreun amanunt legat de modul de conectare). oricum din respect pt. cei care-mi citesc mesajul, si cu atat mai mult pt. cei care-mi raspund, si de asemenea pt. toti cei interesati, va voi tine la curent cu rezolvarea (sper) problemelor masinii mele. toate cele bune
  5. buna, am un matiz din 2003, cu 85.000 km. la bord. am fost foarte multumit de masina pana acum, (au fost unele mici probleme, dar realmente neinsemnate si care nu merita a fi mentionate acum). in urma cu aprox o luna, a inceput sa se comporte ciudat : pornea f. greu la cald - adica multe "chei" sau asteptam putin sa se mai raceasca motrul, pierdea din putere la turatii ridicate (de ex cand voiam sa depasesc in forta) sau la pornire de pe loc. stiind ca n-am schimba de mult bujiile, m-am hotarat sa incep cu acest lucru. Le-am schimbat singur, si de atunci masina a mers foarte bine, asa ca am crezut ca am rezolvat problema. in urma cu doua zile am lasat motorul la relanti vreo 10 minute, dupa care s-a aprins "check"-ul. am oprit motorul, vrand sa vad daca la repornire mai persista aceasta problema (mentionez ca pana acum nu mi s-a aprins "check"-ul dupa pornire decat o singura data, cand mi s-a descarcat bateria, dar dupa inlocuirea acesteia n-am mai avut probleme). N-am mai putut porni, in conditiile in care demarorul functiona normal. Dupa ce s-a racit motorul, am putut reporni masina, dar "check"-ul a ramas aprins asa ca m-am decis sa merg la cel mai apropiat service, recomandat de cineva (pana acum toate reviziile le-am facut la service autorizat daewoo, la 80km. distanta de localitatea mea, asa ca de aceasta data n-am avut curaj sa merg o distanta asa mare cu becul aprins). au schimbat : filtrul de benzina, bobina de inductie, un senzor din spatele motorului, au verificat bujiile , au curatat capacul delcoului, care era intr-adevar f. murdar, fara rezultat. intr-un final, s-au decis sa-i puna testerul (cred ca era unul mai universal pentru ca avea f. multe cabluri, cu mufe de div. culori, si f. multe optiuni in soft, dar se poate sa gresesc) dar au spus ca nu se poate face conectarea. acum masina e tot in service, in aceeasi stare : la rece porneste la prima cheie, "check"-ul ramane aprins si dupa 10-15 min. de mers la relanti se opreste brusc dupa care nu mai porneste decat dupa ce e racit motorul. mutumesc celor care au avut rabdare sa-mi citeasca mesajul.
 

×
×
  • Create New...