Jump to content

julianvibob

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About julianvibob

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/24/1977

Contact Methods

  • MSN
    iulian.bobe@hotmail.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    iulian.bobe@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE
  • An
    1999
  1. Salutare, Intradevar in interiorul cablului de kilometraj exista un ax flexibil (ca la sarpele instalatorilor sanitari), insa nu neaparat de la el poate fi buba ta. Verifica ambele capete ale acestui ax flexibil, ce trebuie sa fie patrate, nu rotunde. Eu am avut probleme si la diuza dispozitivului de pe cutia de viteze in care se introduce capatul cablului de la kilometraj, in sensul ca fiind de plastic, nu mai era patrata, ci devenise rotunda (scapa axul). Oricum, acel dispozitiv de pe cutia de viteze l-am schimbat cu unul nou (45 lei), iar cablul l-am gasit cu 85 lei. Cablul original era mai lung decat cel actual, dar nu a constituit o problema oricum. Sper sa te ajute aceste informatii, si succes.
  2. Am cautat si am gasit raspunsul la intrebarea mea: cablul de kilometraj Si asta tot citind pe alte forumuri Ideea era ca nu am acordat atentie asupra faptului ca nu mai vedeam viteza cu care circul (nu ma intereseaza), iar citind diverse topicuri am facut o tura cu masina si nu mergea vitezomentrul. Sper sa ajute la un moment dat aceasta idee, in situatia in care veti avea MIL aprins si masina merge f bine. Numai bine
  3. Salutare oameni buni, Citesc de ceva timp acest forum, si pentru anumite aspecte ma ajutat chiar foarte mult (gen curatare IAC, Reset ECM, Idle Learn Procedure, etc.) Am un Matiz SE din 1999 (rabla deja stiu), la 95k km, cumparata acum 2 ani de la un samsar de masini, asa cum am vazut ca se spune pe aici Am cumparat-o cu aprox 3k euro, mult poate, dar aveam nevoie de o masina urgent in acea perioada si a fost cea mai ieftina pe care am gasit-o in 2 zile de cautari (vroiam neaparat Matiz, nu stiu de ce). Pana acum nu am avut probleme tehnice cu ea (are 115k km), si de cand am luat-o am bagat numai benzina 95 Efix. Schimbat pana acum ulei, pompa apa, distributie, bucse cu bascula, amortizoare, filtrele toate (ulei, benzina si aer). Ieri seara mi s-a aprins becul de bord CHECK, din senin si nu are nici un simptom relatat de cineva pe aici. Totul este normal dar este deranjant sa vezi in bord ceva luminos, care practic iti ridica semne de intrebare asupra functionarii normale a masinii. Inainte sa ajung la diagnoza, as vrea mici idei asupra eventualelor cauze, pe care sa le iau in considerare in acest weekend cand ma uit la ea. Va multumesc anticipat, si scuze daca am deranjat sau daca a mai fost cineva in aceasta situatie si eu nu am observat. Cu stima Iulian
 

×
×
  • Create New...