Jump to content

mariancd

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mariancd

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/04/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    campina
  • Din
    Campina
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  1. Topser, s-a citit si ras-citit. La modelul meu din 99, senzorul de temperatura este in contact direct cu apa, la fel si pistonasul de la soc automat. Asta daca nu cumva a curs tuica cand am desfacut si nu m-am prins... (ce buna ar fi una fiarta ...). Dupa ce am curatat bine furtunele si intrarile aferente s-a ridicat si indicatorul ... intradevar nu mai mult de 1/4 ...
  2. Cand am schimbat sonda a curs apa. Cam cata apa ar trebui sa curga ca am avut senzatia ca este prea putina? Citind ce au mai facut alti, am umblat si eu la furtunele care vin la "pistonasul" de la socul automat. Rezulatul a fost ca s-a ridicat acul dar nu foarte mult. Chiar a mai coborat dupa. Lichidul de racire circula prin acest pistonas. Din cate am putut sa imi dau seama traseul de apa catre acest pistonas vine tocmai dinspre senzorul de temperatura. La ce debit avea, nu parea sa fie infundat nimic ... si totusi?
  3. Revin cu aceasi problema, dar cu alta fata a ei. Dupa ce am facut verificarile necesare am ajuns la concluzia ca senzorul de temperatura nu este incalzit. Cred ca acel circuit de apa este infundat. Fac totusi mentiunea ca am antigel pana la "full" si ca socul automat, aparent, merge. Spun aparent, deoarece nu am sesizat nici o anomalie dupa ce motorul se incalzeste. Are cineva idee daca acest lucru este posibil si cum se poate face o verificare ... Multumesc.
  4. Imi pare rau domnule Mircea, dar acest topic nu prea are legatura cu ceea ce ma intereseaza pe mine... Dar ma rog, sa facem o incercare ... Problema la Tico pe care il am este desigur indicatorul de temperatura, care este aparent mort. Daca il pun la masa se ridica la maxim. Sonda de temperatura este schimbata si verificata. Din cate am vazut, in schema intra si un L4810. Acest L4810 este folosit in "paralel" si de indicatorul de benzina, care culmea, merge perfect. Stie cineva daca acest integrat poate afecta doar indicatorul de temperatura? Multumesc.
  5. Multumesc! Asa ma gandeam si eu mai ales ca urmeaza sa fac si itp-ul.
  6. Am schimbat aprinderea electronica. Dupa ce am citit pe forum am ramas totusi cu o intrebare. Se recomanda ca avsansul dat de rotirea delcoului (nu ma pricep) sa ramana la semnul initial, cel de fabrica? Cu el rotit catre masina pare a merge mult mai bine si in dimineata asta la -5 grade a pornit din prima ... Multumesc.
  7. Eu prefer sa tin aeroterma pe o treapta mica pana se incalzeste motorul bine. Pe treapta mare poate fi o sursa de racire a lui. Si un lichid de racire prea bogat in antigel poate sa afecteze. Apa are proprietati de cedare a caldurii mai buna ca antigelul... Oricum principala cauza este termostatul. Asigura-te ca este ok... si o mica fanta posibila din cauza impuritatilor poate duce la trecerea apei catre radiator si racirea nedorita a lichidului ...Daca blocarea lui pe inchis este usor de sesizat prin cresterea exagerata a temperaturii, nu stiu daca blocarea pe deschis este la fel de usor de remarcat ...
  8. Nu cred ca acest forum este facut pentru problemele mele cu limba romana, iar daca tot vreti sa corectati dati o
  9. Da, pana nu se gasete unul cu intelingenta mai mare sa corecteze ce scri, nici ca se putea ...Multumesc pentru sfat, tu pentru ce intri pe forum?
  10. http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=125_8180 desi in rusa macar am putut sa indentific codurile la piese si sa cer un pret. Pentru cei care au schimbat "modulul", ati facut-o integral sau doar bobina "semiluna" si bobina opusa? Multumesc.
  11. Am vrut sa redeschid un topic inchis asa ca deschid altul. Dupa ce am pornit de la apa din benzina care ingheata, mi-am dat seama ca este de la aprindere. Modul de manifestare a mai fost mentionat intr-un topic, si anume, opriri la relanti, in mers si porneste cand vrea ea. Dupa ce am schimbat buji, fise, bobina a venit si randul modulului de aprindere. Cu acesta am o dilema, ca l-am dat jos si l-am masurat, valorile fiin cele din carte (425-500 ohmi). Daca asta pare bun nu stiu la ce contacte as putea sa ma uit. Senzatia mea este ca nu primeste curent. Stiti cumva la ce anume sa ma mai uit? Multumesc.
  12. Kinetix, am scos ansamblul aprindere si am facut ce mi-ai spus cu rotitul. Nu are nici pic de scanteie. Am mers ceva mai departe si dupa capul meu de mecanic ar trebui ca la intrarea in bobina de inductie sa am 12 V daca fac punte pe cele doua fire care vin la delco. Sper sa nu gresesc, dar nici becul nu s-a aprins. Ce ar putea fi?
  13. Multumesc! Din pacate nu am prea mult timp sa ma ocup de masina, asa ca merg pe varianta mai costisitoare si am schimbat bobina, fise, buji ... urmeaza modulul de aprindere electronica ... intrebarea mea este daca acest modul este cel care comanda bobina si daca il inlocuiesc trebuie sa mai fac alte reglaje ...Oricum acest modul sper sa fie ultimul pe care il schimb... multumesc inca o data ...
 

×
×
  • Create New...