Jump to content

proiectantul

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About proiectantul

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  1. Salutari, revin cu vesti bune de la matizul meu(E). Dupa ce am schimbat ulei motor (5W30), filtru ulei, filtru benzina, lichid de frana, bujii(NGK), curatat IAC(era cam afumat),masina parca e alta, merge foarte bine(si inainte mergea dar acum parca aluneca pe sosea).Am facut si un reset la ECM, dar martorul CHECK tot nu a vrut sa se stinga. Dupa care la sfatul lui Tolin(pe aceasta cale tin sa-i multumesc), am inceput sa ma uit sub bord sa vad daca este vreun contact imperfect. Si incep sa imping -verific - toate mufele de acolo. Bag cheia in contact si surpriza- martorul s-a stins (am 5 zile de atunci). Am tras concluzia ca era un contact imperfect cauzat de socurile la care a fost supusa masina de drumurile patriei.Si consumul a scazut de la 10 L la 7,4. Intrebare ? Acum ca s-a stins CHECK-ul ar fi bine sa ii fac si o scanare sa vad daca mai apare vreo eroare in calculator? Sper sa nu mai am probleme de acum inainte, pentru ca sunt foarte multumit de masina(48000 KM). Cu respect pentru toti membrii forumului, si nu numai, dar in special moderatorilor care dupa parerea mea sunt de un real folos pentru toti cei care citesc acest forum.
  2. Din pacate in a 6 zi s-a aprins din nou CHECK. Am revenit la consumul de 10 %. Nu stiu daca sa ma duc cu ea la service sau sa incerc cu un prieten
  3. Vesti bune. Nu s-a mai aprins CHECK-ul de 5 zile. Dupa ce am fost la service si mi-a sters eroarea si seara am scos borna (-) de la baterie si am lasat-o asa pana dimineata. Cam asta s-a intamplat la mine . Daca se mai aprinde am sa verific ECM de sub bord (sfat de la Tolin). Multumesc pentru sfaturi.
  4. Revin cu vesti nu prea bune. Azi am fost la service cu problema "CHECK" aprins. Le-am spus sa verifice conectorul de la ECM si tot ce mi-a zis Tolin iar drept raspuns mi-au spus ca de vina e catalizatorul(22 milioane). Mi-a resetat eroarea ,si m-au "sfatuit" sa merg cu ea asa ca nu este nici o problema!!!????????Acum nu stiu ce sa mai cred. Ma gandesc sa schimb service-ul , dar mi-e teama ca am sa dau tot de meseriasi. Ce nu pot sa inteleg _cum pot sa isi dea seama ce defect are o masina fara sa o inspecteze, sa se uite la ea, macar_. Am vazut si ce cod de eroare este P0172. Cam asta e.
  5. Asa m-ai lamurit cam cum stau treburile. Multumesc. Si acum sa incep: dupa schimbarea sondei lambda si facut consumul plin pe plin (pe 100 km) a iesit un consum de 6.60 L , si sunt multumit. Dar dupa schimbarea sondei si resetarea din scaner martorul CHECK a stat stins doar in ziua respectiva , dupa care s-a aprins si asa a ramas.Am facut si o resetare la ECM ,dar tot aprins ramane. Asa ca ma duc la service sa le spun sa verifice ce mi-ai scris si asa poate scap de beculet.Multumesc si revin cand am vesti mai bune.
  6. Daca m-ai putea rezolva si cu un text in romaneste ar fi mai bine, ca sa stiu exact ce sa le spun la cei de la service. Multumesc
  7. Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar este o eroare in postul scris de mine, pe scaner a aparut mesajul" Fuel system trim too rich" si nu am vazut ce cod era. Dar citind pe forum am tras concluzia (gresita , recunosc) ca ar fi codul P0133. Si in acest caz ce ar trebui sa fac? Sonda lambda am schimbat-o degeaba? Multumesc.
  8. Salut, Sunt posesorul unui matiz E3 /2006, cu 47000 km si cam de doua luni s-a aprins martorul CHECK in bord. Ma duc la service pune scanerul pe ea a dat eroare cod P0133- fuell sistem trim to rich-, apoi a anulat eroarea si mi-a spus sa merg cu ea asa pana se aprinde din nou. La cateva zile s-a aprins din nou, m-am dus iar la service si mi-au zic ca ar fi de la benzina( cica sa alimentez de la petrom), oricum eu alimentez de la petrom, si bineinteles ca le-am zis asta. Dupa asta au inceput sa isi dea cu presupusul , ca ar fi sonda lambda. Mentionez ca acum de cand s-a aprins martorul CHECK in bord masina consuma aproximativ 10%, ceea ce mi se pare prea mult, tinand cont ca pana acum consuma max.7 iarna. in toata aceasta perioada am mers cu martorul aprins. Ieri am fost din nou la service si mi-au schimbat sonda lambda , au anulat eroarea si am plecat bucuros crezand ca asta era problema si nu o sa mai apara din nou Check-ul aprins. Surpriza mea a fost ca in acelasi zi s-a aprins iarasi martorul. Consumul de benzina inca nu am reusit sa il fac pentru ca ieri am facut plinul si inca nu am reusit sa fac 100 km ca sa alimentez din nou. Fac precizarea ca din momentul in care s-a aprins martorul CHECK masina se comporta normal, porneste la prima cheie (chiar si cand erau -15 grade ) la relanti totul este normal , are putere,nu trepideaza . Daca puteti sa ma ajutati cu o idee sau sfat, va multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...