Jump to content

gabelu82

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About gabelu82

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  1. Am revenit. Am fost cu masina in service pentru o scanare. Totul este ok, nu a mai dat niciun cod de eroare. Mecanicul a zis ca merge bine, o mica chestie a observat... timpul de deschidere la injectoare putin mai mare. Mi-a zis ca ar fi bine sa fac o curatire de injectoare. Am bagat o solutie de curatat (am mers putin mai turat) si acum merge mai bine. Nu sa mai aprins MIL pana acum. Sunt curios cum o sa mearga motorul cu benzina normala.
  2. Slautare De ceva vreme stau si citesc acest forum in speranta ca gasesc si eu pe cineva care a avuta aceasi problema cu Matizul ca si mine. de vreo saptamana am avut o suita de probleme cu masina mea care mi-au scos peri albi in cap. Mentionez ca masima am luat-o anul trecuta la mana a 2-a. e un matiz SE din 2000 care avea la bord 35000 km (reali) Nu a avut nicio problema si am ingrijit-o cum am stiut eu mai bine, ulei la timp, cutatat frecvent iac si corpul clapetei de acceleratie, buji noi NGK, fise noi Tesla, capac delcou nou, nu am forjat-o la limita, cu toate aceste relantiul era destul de tremurat pentru gustul meu... In ultima saptamana evenimentele s-au desfasurat in felul urmator: la 2 zile dupa ce am curatat clapeta de acceleratie(mergea cam trepidat la relanti si parca simteam si nuste misi rateuri la esapament) am avut prima problema: -fara nicio explicatie imi ramanea relantiul cam pe la 1500-1800 rpm (ocazional) , ambalam putin in gol isi revenea la valoarea normala - am rezolvat prin schimbarea supapei PCV (dupa lungi cautari prin magazine dupa una buna), apoi restu zilei a mers ok -a doua zi de dimineata cand am dat sa pornesc, motorul nu mai statea din nou la relanti, se ambala la interval de aprox 3 secunde pana la aprox 2500 rpm si apoi revenea la relanti, si facea ciclul asta in continuu. - rezolvare: contactul de la masa dintre baterie si far era oxidat. am curatat imediat si nu au mai fost probleme. - in ziua urmatoare am plecat la drum prin Bucuresti si stupoare: la semafoare la relantii a inceput sa se aprinda MIL si din cand in cand se simtea cate o ezitare mai serioasa amotorului la relanti(un rateu ma solid) urmata de aprinderea MIL pentru aproximativ o secunda dupa care se stingea. motorul a inceput sa mearga simtitor mai prost la relanti, ba chiar de cateva ori am simtit acel rateu si in timpul acceleratiei (la fel Mil aprins pt o secunda). dupa o groaz ade manevre de schimbare fise de bujii(acum am vreo 3 seturi noi) , bujii, capac de distributie, chiar si bujii(champion cu care era masina echipata cand am luat-o) am hotarat sa cumpar un IAC. fara nic un rezultat. Trbat de nervi am luat motorul la puricat si intr-un tarziu am gasit furtunil dintre solenoidul canistei de vapori si corpul clapetei de acceleratie ca sa ros in proportie de 50% din diametru de o buza a corpului de admisie aer(corpul nu are nimic, am inspectat atent) Am schimbat furtunul si totul a mers ok pentru 2 zile, dupa care a inceput din nou sa intrerupa la relanty si sa se aprinda MIL (tot pt aprox o secunda) Sincer nu stiu sa sa-i mai fac. Are toate simptomele cum ca ar fi o problema de aprindere dar are totul nou (in afara de bobina de inductie) Cand motorul este rece nu am probleme, dar cand e cald... Sper sa imi fac timp vineri sa dau o fuga pana in service pentru a afla macar un cod de eroare. o sa ii bag si o solutie de curatat injectoare. Rugamintea mea este sa imi spuna si mie cineva daca a mai avut probleme de genul ultimei pe care o am eu(rateu + MIL la intervale neregulate) si eventual cum pot curata valva MAP pentru vacuum. Multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...