Jump to content

adrianciocalau

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About adrianciocalau

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  1. Nu pui si tu ceva poze cu masinuta? Ca m-am speriat cand ti-am citit semnatura ... ai bagat ceva bani in ticozaur...
  2. Sper ca nu sunt off-topic, stie cineva un service bun pentru Tico in Brasov?
  3. Ref.la benzina... voi de care bagati? Cu sau fara plumb? Eu de cand am masina doar 95 fara plumb am bagat.
  4. Nu stiu ce a dus la uzarea in asa hal a discurilor, insa erau varza, le-am vazut cand le-a dat jos mecanicul. Frana n-a mers bine de la inceput, am fost dupa ce am cumparat-o la un mecanic sa intreb de placute, dar mi-a zis ca sunt doar la jumate duse, si ca nu trebuiesc schimbate. Apoi a mers doar nevasta-mea cu masina, si la viteza cu care merge ea, erau bune franele alea apoi cand am luat eu masina, am vazut ca e din ce in ce mai prost. Deci s-a mers mult cu franele slabe, poate asta a afectat si mai mult sistemul, nu stiu, nu ma pricep prea mult la mecanica. Din cate am vazut eu, marea problema a fost rugina. Peste tot rugina...
  5. Tico e masina de oras! Eu nu am iesit in afara decat pe distante scurte 2-3 km pana la Metro sau alte depozite de pe langa Brasov. In oras insa, masinuta e bestiala. De obicei conduc o Fabia, si nici asta nu e prea mare ca dimensiuni, insa cand sunt cu Tico, e super. Eu si cu motociclistii ce ne mai bagam. Iar cu parcarea e chiar funny. Sa vezi ce fete fac ceilalti care tocmai au incercat sa intre undeva dar s-au lasat pagubasi, si vii tu si fara nici un efort ai gasit loc liber Ca si aderenta si stabilitate, e jale. Imi place sa fortez, si am vazut care sunt limitele... nu recomand la nimeni viteza mare. Siguranta ZERO si frane care tind spre zero si asta dupa ce am schimbat TOT sistemul de franare. Per total insa pentru scopul la care e folosit, adica 100% masina de oras, sunt 110% multumit de ea!
  6. Pe mine ma supara in ultimul timp cutia, insa numai cand vreau sa cuplez marsalierul! Cred ca in ultimul timp rar mi s-a intamplat sa nimeresc din prima! Si eu ma gandeam ca poate ar fi cazul sa schimb uleiul din cutie... Pentru piratu, eu sunt din BV, poate facem un schimb de experienta.
  7. Eu am masurat recent consumul si este 6.5 % mers 100% in oras, cu aer conditionat pornit cam 20% din timpul total pe care am facut masuratoarea. Eu zic ca e bine Referitor la "tremuratul" schimbatorului, si la mine e prezent fenomenul uneori mai tare alteori parca tremura mai usor. Cu aer conditionat pornit, e jale daca nu sunt atent imi da peste maini (glumesc, evident, da e destul de mare).
  8. Salutare, Eu am un Tico SX, fabricatie decembrie 1999, cumparat second hand cu 38.000 km pe bord. De cand am cumparat masinuta am facut urmatoarele operatiuni: - schimbat ulei (Aral) + filtru de ulei - schimbat filtru de aer - schimbat filtru de benzina - schimbat fise - erau imbatranite si una nu mai facea contact - schimbat toba - era ruginita - schimbat baterie - dusa, cred ca era bateria originala, era ceva coreean - schimbat stergatoare - dar nici astea nu sunt prea grozave De curand am fost nevoit sa inlocuiesc in totalitate sistemul de franare: - discuri de frana fata + placute - tamburi spate + cilindrii + conducte de frana\ - lichid de frana Masina are acum 42.000 km. Nu prea imi place cum a inceput sa mearga cutia de viteze, marsalierul nu mai cupleaza deloc bine... ar fi oare cazul sa fie schimbat uleiul din cutie? Despre cureaua de distributie am auzit ca la 60.000 km ar trebui schimbata. Aveti idee cam la cat se ridica costurile pentru inlocuirea curelei de distributie? Ce se mai schimba odata cu cureaua? Later edit: Am uitat sa va spun... nu indica bine volumul de benzina din rezervor. Cand e plin arata plin, dar pe masura ce scade incepe sa mearga aiurea. Nu ma pot baza pe informatiile furnizate... aveti idee ce trebuie schimbat?
  9. Salutare, Sunt nou pe aici, sper sa nu postez aiurea. Am un Tico SX cumparat second hand acum 2 ani, an fabricatie dec/1999. Imediat dupa cumparare am schimbat toba - ruginita, sparta - si bateria, care probabil era cea originala (ceva coreeana, cred). Apoi a trebuit sa schimb fisele pentru ca erau imbatranite si una intrerupea. De cand am luat-o n-am avut nici un fel de probleme, i-am facut un schimb de ulei - am bagat Aral 5W-40 (sau 10W-40, nu mai stiu sigur), am schimbat filtrele: benzina, ulei, aer. Masina o conduce sotia, si din cand in cand o mai iau si eu sa vad daca sunt probleme. Prima intrebare ar fi ref. la benzina. Ce tip de benzina trebuie pentru Tico?? Intrebarea pare idioata, insa am auzit ca unii baga benzina cu plumb... Eu de cand am luat masina am pus doar 95 fara plumb. A doua intrebare este: la voi - posesori de Tico - franele sunt la fel de proaste ca la al meu, sau e cazul sa schimb ceva? Am luat masina zilele trecute si am constatat ca franele sunt foarte slabe, trebuie sa te indesi cu toata forta in pedala si tot abia se opreste. La ultima revizie - adica schimbul ala de ulei de care ziceam mai sus - am rugat pe baietii de la service sa se uite la placute si au zis ca sunt ok, "mai merg, nu sunt duse". As vrea sa-i fac o revizie capitala la un service de care sa fiu sigur ca nu face treaba de mantuiala... din foile scanate am vazut ca sunt o gramada de operatii care trebuiesc facute... Stiti un asemenea service in Brasov? La ce trebuie sa fiu atent in special? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri
 

×
×
  • Create New...