Salut, dupa cum am vazut este normal sa ramana turat motorul intre schimbarile de viteze, dar daca ramane turat cam pana in 2000-1800 rpm cand lasi schimbatorul in punctul mort si te mai si opresti la stop, si isi revine la relanti cam in 15 -20 sec cu greu, mai este normal???? Am incercat in mai multe feluri sa vad ce se mai intampla si am ajuns la concluzia ca atunci cand o turez pe loc revine normal la relanti,incet dar fara intreruperi, iar cand merg cu ea si o scot din viteza si o las la punctul mort motorul ramane turat cum vam explicat si mai sus. Nu stiu ce are si nici mecanicii la care am fost nu au stiut ce sa-mi zica. Sincer sa va spun este cam deranjant cand stai la stop si toate masinile stau la relanti numai a ta sa stea turata la aproape 2000 rpm si sa inceapa sa scada de abea in momentul in care trebuie sa pleci de la stop. Am incercat sa vad care este IAC-ul sa il curat si eu si sa il reglez cum spuneati mai sus, dar nu l-am gasit. Daca aveti o poza va raman dator. Am un Espero 1.5 DOHC cu GPL pe el. Nu stiu daca este de la IAC pt ca mecanicul mi-a spus ca la curatat, dar eu unul nu prea am incredere in el. Poate puteti sa-mi dati si mie o idee pt ca nu stiu ce sa mai fac. Multumesc mult !