Jump to content

alinus911

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About alinus911

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    BUCURESTI
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    ESPERO
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B-65-APP
  1. Salut, dupa cum am vazut este normal sa ramana turat motorul intre schimbarile de viteze, dar daca ramane turat cam pana in 2000-1800 rpm cand lasi schimbatorul in punctul mort si te mai si opresti la stop, si isi revine la relanti cam in 15 -20 sec cu greu, mai este normal???? Am incercat in mai multe feluri sa vad ce se mai intampla si am ajuns la concluzia ca atunci cand o turez pe loc revine normal la relanti,incet dar fara intreruperi, iar cand merg cu ea si o scot din viteza si o las la punctul mort motorul ramane turat cum vam explicat si mai sus. Nu stiu ce are si nici mecanicii la care am fost nu au stiut ce sa-mi zica. Sincer sa va spun este cam deranjant cand stai la stop si toate masinile stau la relanti numai a ta sa stea turata la aproape 2000 rpm si sa inceapa sa scada de abea in momentul in care trebuie sa pleci de la stop. Am incercat sa vad care este IAC-ul sa il curat si eu si sa il reglez cum spuneati mai sus, dar nu l-am gasit. Daca aveti o poza va raman dator. Am un Espero 1.5 DOHC cu GPL pe el. Nu stiu daca este de la IAC pt ca mecanicul mi-a spus ca la curatat, dar eu unul nu prea am incredere in el. Poate puteti sa-mi dati si mie o idee pt ca nu stiu ce sa mai fac. Multumesc mult !
  2. cred ca e portocalie sau galbena...si daca ar fii check enghine ce problema ar putea fii?
  3. da, este ca un robinet de culoare portocalie jos in partea stanga a bordului...stanga jos sub turometru...eu am crezut ca este de la apa, credeam ca am ramas fara apa, dar nu era asa am inteles de la mecanic. nu stiu ce sa mai zic. Mai mult ca sigur ca nu e de la pompa de benzina, dar nu sunt sigur nici ca e de la bobina de la delco sau de la modulul de la delco...nu vreau sa dau aiurea 100 euro pe ele si sa vad ca nu se rezolva problema...
  4. salut, sunt nou si eu pe acest site si as avea si eu o problema asemanatoare cu a lui myllenyum , numai ca la mine mi se aprinde in partea stanga a bordului un semn ca o teava curbata putin si nu stiu ce inseamna...masina face urat, dupa ce se incalzeste putin mai mult, adica dupa ce merg cu ea cam 10 km max la max 2000 rpm se aprinde becul acela si masina da semne de oboseala(adica incepe sa se inece usor si moare motorul), daca incerc sa o pornesc imediat face la fel, daca o las 10-15 min am sanse sa mai merg cu ea cateva sute de metrii si la fel...nu stie cam nimeni ce ar putea fii...precizez ca masina e pe gpl si face la fel si pe benzina. din cauza asta nu stiu daca este pompa de benzina...asa ca voi ce ziceti ca ar putea fii? va rog frumos daca se poate sa ma ajutati...multumesc !
 

×
×
  • Create New...