Jump to content

Greuceanu

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Greuceanu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Alexandria
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    TR-04-DRE
  1. Ce tip de boge ai pus si de unde le-ai comandat/cumparat pentru ca si eu trebuie sa mi le schimb si nu numai pe cele de pe spate ci si pe cele de pe fata. Si cat te-au costat restul "piesutzelor nesemnificative" ca sa zicem asa? Multam anticipat
  2. Dragi compatrioti de forum. 1.Astazi a fost ziua cea mare in care eu am reusit sa chiulesc de la serviciu cu 20 de min mai devreme si am ajuns taman cand puneau lacatu acolo (ca sa zic asa). Spre dezamagirea mea nu aveau ceea ce imi propusesem sa cumpar si anume mobil 1 high mileage 10W40 dar in schimb au avut a doa optiune si anume Valvoline Max Life 10W40 dar la un pret total diferit fata de ce am gasit aici http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...&prod_id=27 si anume 1milion 50 de mii 4 litri plus una bucata filtru ulei mann la 120 de mii ceea ce mi s-a parut super ok.(filtru nu uleiu) Va rog frumos sa imi spuneti cateva idei despre acest ulei daca ati folosit samd. 2.Uleiul scos a fost de culoare neagra si de cantitate cam 2,5 litri din ochiu celui care l-a schimbat.Dar si mie mi s-a parut a fi cam tot atat poate mai mult un pic. Intrebarea este - aceasta cantitate a ramas in urma a 3500 3700 kmetri cu un ulei Daewoo 5W30. Era logic sa se intample asta? sau trebuie cat de curand segmentat motorul??? Va multumesc anticipat!
  3. @lym Merci mult pentru ajutor! O sa merg la un service mic pe Timisoara dincolo de Plazza romania unde am vazut ca au magazin de uleiuri si filtre si fac si schimbul inclus in pretz. Sper sa fie ok. Multam fain!
  4. @ mircea Motor flush-ul il pun dupa ce scot tot uleiul din motor, nu? Si scrie pe el ce si cum cat timp sa il las? Am mai citit pe aici si am vazut ca nu e bine sa pui din asta ca iti arde nuj ce garnitura sau nuj cum. Si mi-e frica sa dau de alte belele ca nu dispun de forta financiara pentru a schimba mai mult de un filtru ulei ulei si filtru benzina... Da-mi detalii daca poti! Multam mult!
  5. @ Salex Am inteles deci spui ca 5w30 e aiurea rau ca si ulei si ca cel mai bun ar fi 5W40 dar eu am citit undeva ca se foloseste pentru motoarele cu peste 100k km un ulei 10w40 cu substante aditivate si alte chestii pentru curatat motorul. Spre exemplu asta http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...&prod_id=32 De scurs ulei pot sa zic ca nu gasesc nimic sub ea in locul unde o parchez putin murdara este dedesubt dar nu atat de mult incat sa faca vreo pata cat ar fi de mica sub ea... o sa mai verific lucrul asta. Fumul m-am uitat si este alb..nu are nici o tenta de albastru sau negru...Deci????Iar uleiul care a mai ramas in ea este maron inchis spre negru.O sa cobor acum pana jos sa merg sa ma uit mai bine ce si cum si o sa revin cu un reply mai tarziu dar sunt sigur de ce am zis pana acum. So , daca uleiul este murdar ar trebui segmentata??? adica pe la ce suma m-ar ajunge daca ai idee? @ Mircea pete de ulei sub masina nu-s , fum albastru nope e alb ca laptele, iar masina o am de aprox 3 luni de zile de la sf lui august.Iar uleiul i l-am schimbat acum 1 luna si jumate sa zic... Any ideeas??? PS:Inca odata va intreb daca ii bag alt tip de ulei ce tre sa fac sa nu imi faca probleme ca stiu ca mai raman reziduri de la cel vechi??? Si daca stie cineva care e diferenta dintre ulei sintetic si semi-sintetic. VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE!
  6. Dragi forumisti, am avut neplacerea de a merge cu Esperachele meu din 97 cu 150k km la bord la un schimb de ulei acum 4k km. Pentru ca era la nivelul minim de pe joja. Am mers la un service daewoo in alexandria si acum gogu de mecanic mi-a introdus in masinuta mea scumpa una bucata 3.n litri ulei daewoo 5w30. Tin sa mentionez ca acum am verificat din nou joja si spre uimirea mea nu cred ca mai am 1 litru in motor, Va rog spuneti-mi si mie ce s-a intamplat cu uleiul, ce ulei sa ii bag acestui motor cu atatia km facuti sa nu il mai pape asa pe tot inainte de termen. E un motor de 1.8 litri. Va rog din suflet postati un reply cat mai repede ca sunt mort fara ea, si mi-e frica sa o mai pornesc sa nu pateasca ceva. PS: Daca ii schimb marca de ulei cum ii spal motoru sa nu ramana resturi si sa afecteze??Sau c tre sa fac astfel incat sa fie bine. Va multumesc din suflet
  7. @greuceanu. Ce insemna " alte cele"? Capete de bara cumva? Sincer sa iti spun nu stiu. Dar mi-a verificat bucsaraia si a miscat si de roata. Masina era suspendata si mi-a mai zis ceva destul de aiurea ... mi-a zis ca bucsele de la basculele spate trebuiesc schimbate...??? E posibil sa se auda acel sunet de acolo?? E foarte stresant si nu apare mereu numai la anumite gropi si e sunetul ala de ceva desprins e o impresie stupida de motor cazut ceva de genu. Acu mai noi a inceput o cloncanitura urata pe dreapta si cred ca trebuiesc schimbate amortizoarele...ca nu mai tin saracele. Daca mai vrei detalii zi-mi. Merci @dj dark pardon nu ptru mine
  8. La mine oglinzile sunt f si geamul clar insa parca lumina e tot chioara. O sa incerc sa masor tensiunea sa vad ce si cum. Faza lunga la mine se aprinde separat de cea scurta, adica numai cele din interiorul farului, e normal? Cum pot face sa am aprinse si cele interioare (faza lunga ) si cele exterioare (faza scurta) cand selectez faza lunga?
  9. Momentan am becuri Phillips Blue Vision si faza scurta de la un timp este foarte slaba...Tensiunea la bornele bateriei e ok, o sa verific maine si cea de la mufa becurilor. Vreau sa va intreb ce alte tipuri de becuri mai recomandati, dar sa fie 55-65W? Osram ?
  10. Am si eu un zgomot la puntea fata...apare neregulat si se aude ca o rigla vibrand...Am schimbat scutul fata dreapta, mecanicul a verificat bucsaraia si alte cele si nu a observat nimic suspect...El a spus ca e posibil sa fie de la telescoape. Spuneti-mi si mie cum se manifesta amortizaorele duse...zgomote, vibratii (ca la mine)...etc . Credeti ca aceste vibratii cloncaniotare sunt de la amortizoare sau nu?
 

×
×
  • Create New...