Jump to content

eaglemaster80

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About eaglemaster80

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    TM-26-AKA
  1. cred ca am rezolvat problema ,am verificat senzorul tps nou si se pare ca era defect avea rezistenta de 1,1 kohm iar cel vechi de 1,6 kohm asa ca l-am pus la loc pe cel vechi am efectuat reset idle learn si am reglat pozitia clapetei de acceleratie din surub (acum sta pe la 950-980 rpm) si am vreo doua zile de teste fara probleme sper ca aici sa fi fost cauza.Multumesc de ajutor ,acum masina trage si mai bine pe cat poate motorul,am luat si un curatator de injectoare la urmatorul plin voi folosi solutia deoarece am ramas de vreo doua ori fara benzina si cred ca e posibil sa fi tras ceva mizerii pe intalatie ,apropo stie cineva de ce nu se mai aprinde becul de "avarie"la nivel benzina imi indica nivelul dar nu se aprinde cand ajung pe rezerva.
  2. filtru de benzina schimbat recent eroare pe care o aveam era p0300 in autodata zice ceva de genu cauze posibile "spark plug(s)(sunt beru schimbate recent),ht lead(s)(acum o saptamana am pus tesla),ignition coil(s)( pare sa fie scanteie ok !),low compression(aici nu stiu cum sa verific sigur din cate stiu eu ar trebui scoasa fiecare bujie si masurat cumva cu un manometru?)wiring (m-am uitat pe la cabluri si mufe par ok nu sunt oxidati conectorii) stie careva cum verific electric daca e ok injectorul.oricum nu prea inteleg de ce face toate problemele cu motorul rece ,inclusiv eroarea p0300 am avut-o cu motorul rece,dupa cam 5 minute de mers totul pare ok.turatia la relanti e ok 1015-1050 rpm deoarece a umblat cineva la surubul de reglaj al clapetei de acceleratie si cred ca nu e ok,ar trebui sa fie de 950 rpm
  3. salutare tuturor am si eu ceva probleme cu relantiul la matizache, de ceva vreme masina (matiz E4 2007 67000 km) la pornire cand motorul e rece da semne ca ar vrea sa se opreasca dupa care isi revine ,motorul mergand putin cam turat in jur de 1000 rpm.Am avut si lampa MIL aprinsa eroare" multiple cilinder misfire",uneori masina da in nas si nu se accelereaza dupa cum am mai citit pe forum "merge in suturi".De cand au aparut problemele s-au schimbat fisele bujii,bujiile sunt beru,senzor tps,supapa iac,iar daca ajuta pe cineva pot sa dau si datele citite pe ecm cu Pcmscan. Acestea sunt datele pe care le-am putut citi cu pcmscan.tin sa precizez ca sa facut reset idle learn atunci cand a fost nevoie.Daca aveti sugestii le astept cu nerabdare si va multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...