Salutare!
In urma cu o luna (pe 5 septembrie) am facut revizia de 1 an si 81188km la Spark. Uitandu-ma pe forum am vazut ca au trecut numai 3200km de la revizia de anul trecut, dar pe bord trip computerul arata peste 4000km de la vechea revizie (folosec Trip B special pt a monitoriza km intre revizii). Asta inseamna ca anul trecut masina avea aprox. 77000km si nu 78000km. Greseala mea ๐.
- Am folosit ulei GM 5W-30 - 151 lei/ 5l. Au ramas 2l pt anul viitor;
- Filtru de ulei PURFLUX LS981 - 31 lei;
- La o saptamana dupa revizie am schimbat si filtrul polen cu un MAXGEAR 26-1970 (carbon activ) - 39 lei. Cu ocazia asta i-am facut si o curatare a evaporatorului cu solutie Cleanex Clima si apoi am pus si ozonificatorul in functiune timp de 20min ca sa dispara orice bacterie din instalatia de AC.
Ca de obicei, nu am nici o noutate notabila legata de Spark, merge la fel de bine. Cureaua de accesorii a inceput sa scartaie foarte usor un pic la pornire, deci ar fi cazul sa o schimb ๐ . Au mai aparut cateva ciupituri si indoituri pe ici-colo de la nuci, insa de jumatate de an masina nu mai sta sub nuc (nu mai am loc nominal, ci loc galben pt cei care stau in sectorul 3 ๐ ). Deci de anul asta ar trebui sa nu mai apara indoituri de la nuci.
Atasez si cateva poze din timpul reviziei. Am pus si cateva poze de detaliu cu filtrul de aer tinut aprox 10000km (2 ani). Inca era curat, deci recomandarea producatorului de al schimba la 3 ani/ 45000km poate sta in picioare. 45000km e poate cam mult, dar 3 ani si 15000km cat fac eu zic ca tine fara probleme.