Update la aproximativ 168000km:
1. Eroarea de pe injector nu a mai aparut de cand am bagat motorina doar din Romania. Deci motorina de la noi e mai buna ca cea de la bulgari si de la greci 😛 . Am mers si pe autostrada si pe serpentine si pe drumuri nationale si totul a fost OK.
2. Weekendul trecut (pe 27 iulie) am schimbat cu nevasta-mea termostatul si antigelul pentru ca parea semi-blocat pe inchis (nu mai deschidea la 82 grade si temperatura antigelului ajungea si la 106 grade daca mergeam mai tare). Am cumparat termostat FACET 7.8797. Din pacate garnitura acestuia nu statea bine pe termostat (iesea f usor, nu puteam sa il montez), asa ca am utilizat garnitura veche. Momentan nu pierde lichid, deci pare ca e OK, totusi am cumparat inca un termostat CALORSTAT TH7341.82J la care garnitura sta fixa ca sa il am de rezerva. Legat de montaj, am reusit sa il montez impreuna cu sotia (are maini mici, nu ca lopetile mele) fara sa demontez pompa de servo si cureaua de accesorii. Spatiul este foarte strans si doar dupa 3 ore de chin am reusit sa il montam ca lumea. I-am injurat pe inginerii coreeni care au ales sa puna piesele in asa fel incat o operatiune care la alte masini dureaza 10 minute, la Captiva dureaza 1 ora daca stii ce faci. Nu mai vorbesc de faptul ca ai nevoie de lift sau trebuie sa o salti pe cric si sa te tavalesti pe jos. Ma bucur ca operatiunea a reusit si ca dupa schimbarea termostatului temperatura motorului a scazut cu ~10 grade in aceleasi conditii de mers.
Urmeaza weekendul asta sa schimb filtrele de motorina (sper 🙂 ).