Rectific, la putere mare; m-am uitat mai cu atentie. Mi-e lene sa pun multimetrul pe mufa care vine in uscator, sa vad daca vin 12 volti. Sper sa fie OK.
Astept compresorul (Dephi), uscatorul (Delphi) si condensorul (ABAKUS), de la Autodoc. = 1300 lei toata afacerea. Plus vaporizatorul de la Radacini, ~70 lei. Treaba nasoala e ca sunt absolut nevoit sa utilizez cateva piese din gunoaiele alora de la dezmembrari, sau mai bine zis, cimitir.
Deci ma duce, lejer, la +2500 lei acest "proiect". 🤑
Intre timp, ma ocup de cealalta distractie, rugina. E o gaura cat capula motan la roata - spate - stanga. Din pacate nu am timp sa fac lucrari ca la carte, lucru care, oricum, insemna zeama de flex, ci ascund mizeria sub pres. Sa trec ITP-ul fara probleme; oricum, e rugina in tabla, nu in componente importante de structura ale caroseriei.
Am mai luat si setul de placute de frana de la TEXTAR. Sunt multumit de brand, am pus si la Mazda, seturi complete TEXTAR (discuri/placute, fata/spate).
L.E.:
Am netezit vopseaua pe unde am slefuit cu flexul. Cu chit n-am putut sa dau, pentru ca trebuie sa cumpar altul; ale mele s-au uscat.
Si au ajuns piesele.
La prima vedere compresorul pare la fel ca forma, singura diferenta e ca nu are are filet in urechile care pe prind de suport, asta inseamna ca trebuie sa-l fixez cu piulite. KK.
Uscatorul mi se pare ca are surubul mai subtire, deci nu sunt sigur ca merge piulita cu cap de 10.
Condensorul arata foarte bine, dar a venit cu o teava indoita urat (de la transport). Cu grija, am indreptat-o cum trebuie si cred ca am avut noroc, nu s-a rupt. Inca iese aer din el, cand desfac capacelele (are aer in el din fabrica). Si mai mi se pare ca teava de jos e prea lunga si s-ar putea sa am probleme cu furtunul original de pe masina.
Numai belele cu piesele after si n-am nimic cu ele, dar fa-le frate identice cu alea originale! Cum vine asta, sa stau sa modific apoi? Ori e piesa dedicata, ori e struto-camila?
Desi ma uitam la voi (cei care mai suntem activi pe aici), ca va dati sufletul pentru fiarele astea, sincer, nu puteam sa inteleg cum si de ce nu va mai opriti. Ei bine, am intrat si eu in hora asta: multa munca, timp si bani pierduti. Obsesie, nebunie, pasiune... cine stie?!