Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/22 in Posts

  1. Salutare din nou! De data asta Sparkul a comis-o, s-a rupt cablul de la ambreiaj. A inceput dintr-o data sa schimbe greu cu motorul pornit si si m-am gandit ca la cei aproape 70000 facuti preponderent urban, i-a venit timpul ambreiajului - placa, disc, rulment. Din fericire am avut inspiratia sa verific cablul si am reusit sa il rup cand am apasat cu mana mai tare. Dupa 110 lei si o ora de munca cablul era schimbat, sper ca cel nou (TRW) sa tina cel putin cat cel original. Cablul vechi s-a rupt fix de la prinderea de pe pedala. Afara lucrurile sunt usor de facut si inteles - se scoate carcasa filtrului de aer, bateria, bracketul de la ECU, apoi se desfac cele 2 piulite de pe firewall, apoi se desface cablu de pe furca si se muta toate cele pe cablul nou. Dar in interior a fost chinuitor pentru mainile mele mari sa intru printre tabloul de sigurante si pedale si sa ajung la locul unde se prinde cablul pe pedala. Am reusit dupa ce am saltat pedala cu o surubelnita pe o pozitie mult mai sus decat cea normala ca sa ajunga cablul in zona unde trebuie prins, apoi demontat un releu care era prins pe panoul de sigurante si asa am avut ceva mai mult loc, dar tot s-a lasat cu sange 🙂 . Macar nu a fost nevoie sa desfac ansamblul pedalier asa cum am vazut ca faceau unii pe youtube... Pun si cateva poze din timpul actiunii 🙂 Cablul vechi, rupt si slabit: Dupa instalarea cablului nou:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...