Am inlocuit clapeta de acceleratie cu cea veche, cu magnetul spart si lipit pe bucati, pt ca cea pusa ultima data tinea ralantiul aiurea (uneori la 400, uneori la 1200) iar consumul crescuse exagerat (~13% pe A2). Acum a scazut cu 2-3%.
Am schimbat (mare parte) din antigel, am golit doar de la furtunul de jos al radiatorului. Mi s-a parut ca e cam murdar antigelul si parca nici nu mai baga caldura asa cum stiam eu. Am pus Hepu cu apa distilata, diferenta la caldura e notabila.
Din pacate, au mai aparut 2 probleme... cea principala, cand fac plinul curge rezervorul fix pe mijloc. Drept urmare trebuie dat jos si vazut ce e acolo, pt ca prin cele 2 capace de vizitare nu se observa nimic. A 2a problema a aparut la service-ul unde am dus-o zilele trecute, desteptul care a ridicat-o pe elevator a strambat pragul... pt ca a pus piciorul elevatorului fix pe capatul pragului. Nu e asa grav, dar nici bine nu e. Drept urmare nu mai am ce cauta la ei... se va face tot la service-ul unde am tot dus-o pana acum.
2 alte probleme care trebuie rezolvate urgent: inlocuit capete planetare fata (bat, din ce in ce mai rau) si pusa garnitura la baia de ulei a cutiei de viteze (e pus mastic si cam pierde ulei, asa am luat-o...). Garnitura e comandata deja, sa vedem ce capete de planetara aleg.
Ar mai trebui sa schimb si uleiul (nu are f multi km, dar parca nu-mi place cum arata), dar nu am avut timp de ea.