Jump to content
Sign in to follow this  
ToPser

Daewoo Tico

Recommended Posts

de ce sunt lucasurile?

Share this post


Link to post

@guru - husele le-am spalat , urmeaza sa le pun , ptr ca nu am gasit altele care sa-mi placa... :(

@negoctav - nu am inteles ce ai vrut sa zici ?!

Share this post


Link to post

Scuze

Semnalizatoarele laterale, de unde sunt ,de pe/pt ce masina sunt?S-au potrivit la fix?

Share this post


Link to post

Sunt de la Lampa Italia , sunt universale, la mine vin bine !

post-285-1152108034_thumb.jpg

post-285-1152108049_thumb.jpg

Share this post


Link to post

azi am montat ceasurile albe :banana:

post-285-1152450656_thumb.jpgpost-285-1152450996_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Felicitari Topser. Imi place cum a iesit pana acum! Toba cand fa fii gata?

Share this post


Link to post

Arata foarte bine si se asorteaza perfect cu celelalte ceasuri si cu (,) culoarea masinii. ;)

 

Asteptam o poza noaptea. :D

Share this post


Link to post

multumesc

deocamdata nu am pus leduri asa ca iluminarea nu e grozava, pe viitor , toba in curand !

Share this post


Link to post

poze noi cu ultimele modificari la masina...

post-285-1155149364_thumb.jpgpost-285-1155149499_thumb.jpgpost-285-1155149292_thumb.jpgpost-285-1155149433_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Neonul de la pedalier si cel de sub torpedo, nu ar sta mai bine ascunse? Eu la Matiz, am doar la pedalier, si este mascat sub bord, si astfel da doar o lumina discreta, peste pedale.

Share this post


Link to post

nu prea am cum sa le pun ascunse...oricum nu ma deranjeaza , poate in viitor le gasesc un loc .

Share this post


Link to post

Eu nu prea vad utilitatea (practica sau stilistica) a neoanelor respective.

Volanul imi place, mai ales asortarea lui la culoarea masinii.

Boxele nu stiu eu sa comentez la ele, las un maniac al sunetului sa se pronunte. Imi place placa si cum e imbracata.

Filtrul este de efect si sta bine. Felicitari pentru adaptare.

 

Spor la joaca in continuare !

Share this post


Link to post

Şi cu aerul cald care vine de la galeria de evacuare când temperatura aerului scade sub 15 grade, ce faci ? Laşi motorul să se chinuie şi să-ti consume mai multă benzină pe timpul iernii ?, nemaivorbind de o uzură mai mare a lui, dacă nu lucrează la regim termic. Părerea mea e că nu au făcut coreenii aia geaba chestia aia cu aerul cald in admisie. In rest, numai de bine, îmî place, chiar îţi iubesti masina, oare să merite aşa investiţie ?

Share this post


Link to post

Da daca iti place orice efort financiar si de timp liber nu este niciodata suficient ! Din 77 pana acum este prima masina care nu m-a tradat nici o data si s-a comportat impecabil in orice situatie.

TICO bate la capitolul fiabilitate nume mari din bransa, asta ti-o pot confirma si alti posesori! :) >-

In ce a ce priveste dispozitivul de aer cald poate fi montat la loc la orice ora si pana la iarna mai este,atunci sa ma intrebati cum se comporta (oricum sunt multe masini care nu au asa ceva).Oricum aerul care intra in carburator nu influenteaza gradul de incalzire al motorului(sau prea putin ) scopul acelui dispozitiv este de ase evita fenomenul de givrare specific motoarelor cu carburator! Teoria spune ca aerul rece este mai bun fiind mai dens,chiar s-au creat schimbatoare de caldura in acest scop ,dar nu este locul aici de discutii pe acesta tema ,aici ne prezentam masinile cu bune si cu rele. Daca puterea financiara s-ar putea ridica la nivelul pasiunii atunci cred ca ar iesi lucruri minunate si in nici un caz nu as schimba masina ,poate ca mi-as lua un SUV pt iesiri cu familia sau la peste!(mai am un Logan)

PS. nu vii la intalniri sa o vezi pe viu ?!

Share this post


Link to post

Cum e cu givrarea specifica motoarelor pe carburator?

Share this post


Link to post
Cum e cu givrarea specifica motoarelor pe carburator?

 

Jivraj (asa e bine ?) fenomen care apare atunci cand se evapora un lichid (adica cu absortie de caldura ),de obicei se infunda jiclere cu dopuri de ghiata !

 

P.S. Cataline chiar tu nu stiai chestia asta ,sau ma pui la incercare ? :scarpin:

Share this post


Link to post

Nu stiam. Nu ma pricep deloc la carburatie :)

Share this post


Link to post

(Topser) Imi place masinuta ta, dar mai ales pasiunea ta, cred ca ai o mare satisfactie cand vezi ce iese din mainile tale. Spune-mi cu schimbatorul de viteze cum ai procedat vreau si eu macar sa-l scurtez pe cel existent si sa-i schimb maciulia. apropos nici n-am reusit sai scot maciulia existenta, cum se face???

Share this post


Link to post

danke :)

Maciulia sa stii ca de acolo nu o scoti...asa ca iei un flex , si tai frumusel maciulia veche , pe aia noua o montezi f usor , e universala si are niste adaptoare...

Share this post


Link to post

Am vazut ca a ta este si curbata frumos, cum ai reusit?? :-?

Share this post


Link to post

ce sa fie curbata ?

Share this post


Link to post

tija schimbatorului, sau confund eu cumva? :-?

 

Ceasul din bord (ma refer la cel care arata ora exacta) de unde il ai? :) >-

Share this post


Link to post

ceasul din bord e de bmw , iar tija e dreapta :banana:

Share this post


Link to post

:D ce sa zic ... e bine ca e inca dreapta =))

Share this post


Link to post

Spune-mi cum se simte masinuta cu filtru de aer si toba noua :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...