Jump to content

Sign in to follow this  
hawkeye

Becuri si Beculete

Recommended Posts

mi-e si rusine ca deschid un asemenea topic, o sa rog un moderator sa-l stearga cu totul dupa ce imi zice cineva raspunsul corect :D

 

am constatat ca la farul din dreapta nu mai functioneaza faza scurta, decat cea lunga (posibil si datorita faptului ca merg intotdeauna cu faza scurta pornita, indiferent de situatie - 15kkm so far).

in cartea tehnica arata cum se schimba, teoretic nu ar fi nici o problema.

intrebarea este: becul e mai deosebit sau e bec standard cu halogen care-l gasesc in carrefour sau in orice alt magazin? ma refer la sistemul de prindere si mufa care intra in el.

 

caracteristicile din carte sunt: 60/55W x 2 (bec cu halogen).

 

 

thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU am desfacut inca farul, deci nu stiu decat teoretic. Oricum...

Din cate stiu eu, mufarea e standard pentru toate masinile din lumea civilizata (3 papuci).

Becul, zic eu, e ok unul standard, dar cred ca ar trebui inlocuite amandoua odata (celalat il pastrezi de rezerva). Eu asa faceam cand aveam "masina nationala", pentru ca era diferenata de lumina intre cel vechi si cel nou (mai ales daca nu sunt de aceeasi firma) si nu-mi placea.

Inca o treaba care am invatat-o tot cu "masina nationala" e ca la becuri, dai un ban, dar face. Ia-ti ceva de calitate, daca poti.

 

Bafta.

 

Later:

Uite aici o poza cu spatele farului de la un Kalos (Aveo). E de pe cardomain.com.

Se vede soclul becului.

post-1015-1122935644_thumb.jpg

Edited by maniakz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trebuie bec H4, normal. O sa te chinui nitel sa scoti farul :)

 

PS: daca vrei, cumpara-l si hai la intalnire. Te ajutam noi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inca o treaba care am invatat-o tot cu "masina nationala" e ca la becuri, dai un ban, dar face. Ia-ti ceva de calitate, daca poti.

 

sa stii ca la asta ma gandeam si eu, mai ales ca e ceva destul de important, nu e ceva neglijabil.

ceva recomandari? Philips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, ia de la dealer unele originale. Cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So ... fiind in concediu am mai mult timp ptr mine ..asa ca azi am plecat sa fac cunostinta cu o fetita :D .Ei cand am scos masina din garaj am observat ca nu-mi arde o pozitie (mai exact stanga). Bun zic ... maine ma duc si schimb becu daca gasesc. Toate bune si frumoase insa cand ma uit la bord surpriza .. jumatatea stanga a vitezometrului este in umbra ..adica nu este iluminata corespunzator. Ma uit la turometru perfect luminat .. verific butonu ptr AC, recirculare, cd player ...totul luminat corespunzator. Ce s-a intamplat ? Pina unde indica 80 este in umbra ..deci nu bezna :D ..de la 80 incolo este luminat perfect. Cand am ajuns acasa am verificat din nou si surpriza ... pozitia stanga merge din nou insa iluminarea stanga a vitezometrului este totusi in umbra. Au vreo legatura una cu alta ? Ce ar trebui sa fac ?

 

P.S. ptr edificare maine voi pune o poza sa vedeti cum lumineaza.

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post
Share on other sites

o "legatura" este,deoarece atunci cand aprinzi pozitiile se aprinde si bordul :-? sa nu ti se fi ars un led sau bec de la bord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred. daca ai avut vreodata curiozitatea...si ai tras unpic in sus de "Acoperisul" ceasurilor... ai sa observi ca se vor misca odata cu "acoperisul" si ceasurile. parerea mea ca se desfac destul de usor. din cate imi aduc aminte sunt 2 suruburi la "Acoperis" sus...mai departe nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru pozitie vezi ca sunt sigurante diferite stanga dreapta in cutia de sigurante de langa blocul motor...verifica-le...

Pentru panoul de bord...avariile iti merg?!...daca da atunci cred ca s-au ars ceva beculete...desi mi se pare ciudat...totusi uita-te si la siguranta corespunzatoare din caseta de sigurante din interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozitia merge acuma ... dar vitezometru e luminat inegal :( ..n-am apucat sa fac poza azi ca n-am avut aparat foto si mi-a fost lene sa merg pin' la firma dar maine tot ii fac una

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu crezi ca ar fi mai bine sa te duci la service ? Poate ca nu e cine stie ce mare problema, dar totusi eu zic ca nu e bine sa te apuci sa desfaci tu...

Pt zack : ai scos scoica aia de deasupra ceasurilor sau doar ai tras putin de ea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am scos-o,doar am tras de ea. se misca cu tot cu ceasuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu crezi ca ar fi mai bine sa te duci la service ? Poate ca nu e cine stie ce mare problema, dar totusi eu zic ca nu e bine sa te apuci sa desfaci tu...

 

Mda ... o voi duce la service dar numai peste vreo 5k km cand am revizia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleuuuuu ... big problema la mine. Problemele de la LOgan sunt vax pe linga ce-am patit iarasi :(

Mi s-a ars becu' de la plafoniera :D . Se poate schimba personal sau trebuie sa ma duc la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca il schimbi singurel. :)

 

PS: ce naiba faci in masina aia de ti se ard toate? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ce naiba faci in masina aia de ti se ard toate? :D

 

Cu putina imaginatie iti dai seama ce face Lucian in masina lui de se ard toate cele pe-acolo... ;)

 

So ... fiind in concediu am mai mult timp ptr mine ..asa ca azi am plecat sa fac cunostinta cu o fetita :D .

 

Am observat si eu ce becuri slabe din punct de vedere calitativ se pun pe Kalos... De unde le-or lua coreenii ? Ca am vazut cred ca zeci de Kalosi pe strada cu pozitii sau faza scurta arsa. Si la al meu s-a ars faza scurta pe dreapta, bineinteles ca nu a vrut GTT-ul sa acorde garantie pt. el si a costa 2 sau 3 sute de mii de lei, nu mai stiu exact. Sper sa fi pus unul mai bun... X(

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand le schimbati puneti-va philips...(sunt cele mai bune)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normal ca il schimbi singurel. :)

 

PS: ce naiba faci in masina aia de ti se ard toate? :D

 

Pai fusei in oras si se trezi maghernita naibii sa se rujeze ca cika io crapat buza de jos :D ..si mi-a tot butonat akol de el pina n-a mai mers.

Stie cineva ce fel de bec trebuie sau unde gasesc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul de plafoniera de la kalos e de 12V/10W, identic cu cel de la Matiz (ca dealtfel intreaga plafoniera).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap. Vorbeste cu Soran, asta o sa fac ei si eu, probabil.

 

Mie mi s-a ars un beculet din stopul central, cel de pe mijloc (arata misto asa!!). (Stiu ca imi e lene) Ce bec trebuie sa pun in locul lui? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In stopul suplimentar de frana sunt becuri de 5W!

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Din manual cetire':

 

Bulb Replacement

Backup Lamp 27W

 

Bulb Number

Center High-Mounted Stoplamp 27W

 

Astia au luat-o razna?? :)

 

Intre timp am desfacut stopul. Sunt 5 becuri de 5W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...