Jump to content
 

Sign in to follow this  
marcelradian

Care Este Cauza?

Recommended Posts

Am si eu o intrebare, poate-i gasesc raspuns la d-voastra.

La cilindrul 4 bujia este afumata puternic, neagra, uscat. Scoate fum pe teava de esapament, respins la noxe la revizie, poate din aceasta cauza? celelalte bufii sunt perfecte, masina merge bine, fara alte probleme. Daca scot fisa de la bujia 4, motor pornit, fumul scos pe teava de esapament se reduce vizibil ( nu mai scoate deloc fum). Intrebarea mea este din ce cauza cilindrul 4 afuma: sa fie de la injector defect, sau din cilindru, piston, segmenti, etc? Am inlocuit fise, delcou, rotor, bujii, fara nici o schimbare, bujia 4 tot afumata este. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o parere?

Cielo 1996.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce culoare are fumul de pe esapament (negru, albastrui, albicios..).

 

Posibil injector defect..daca e negru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fumul are culoarea neagra, perfect uscata.

 

Si pe teava nu iese uniform negru, numai fum negru, ci sacadat, se pare ca numai din cilindrul cu pricina !

Dar are vreo legatura pierderea de ulei ( scos fum din cauza pierderii de ulei) cu noxele, sau numai benzina nearsa integral, gaze nearse, mareste procentul de noxe?

Mai ramane sa inlocuiesc injectorul in cauza, sa vad daca se produce vreo schimbare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica circuitul electric la acel injector.Adica cu motorul pornit sa nu vina tensiune continua.Verifica si injectorul sa nu fie blocat deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum verific asta? Cu bec de control sau voltmetru? dar cum verific daca infectorul a ramas blocat pe deschis? Mersi ptr.raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Circuitul cu un bec de 12v.Inejectorul numai cu rampa data jos si aplicata presiune pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai simplu e sa inlocuiesti injectorul 4 cu 3 (intre ele) dupa care verifici prin scoaterea pe rand a fiselor 3 si 4 daca defectul s-a mutat de la cilindrul 4 la 3 (odata cu injectorul)......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin inlocuirea injectoarelor intre ele m-am gandit si eu, dar cred ca mai bine cumpar 1buc. sa am de rezerva unul, ptr.orice eventualitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... verifica cu ohmetrul daca fisa de la bujia respectiva nu este intrerupta , capacul Delco eventual luleaua , inainte de a da rampa jos .

 

Valoarea indicata trebuie sa fie intre 2kohm si 10kohm functie de lungimea fisei sau verifica pe intumeric daca nu nu cumva ai fisele strapunse si fac scintei catre masa .

 

Dupa ce verifici aprinderea apoi poti sa treci la injectoare ... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sunt electrozii albi la bujiile mele?Am un Cielo Sohc si bagam pana nu demult benzina cu plumb si fara de la Lukoil iar bujiile erau maronii la capat.Acum bag de la Petrom si sunt albe?Ce sa fie?Nu am umblat la nimic gen avans,potentiometru CO etc.Acelasi tip de bujii ca inainte,Champion.O idee?Amestec sarac?Dar de ce apare acum si inainte nu?Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...