Jump to content
 

Sign in to follow this  
dino

Fum Ca La Balamuc

Recommended Posts

Dupa ce am facut schimbarea de fise si bujii si mi-a fost reglajul avansului masina mergea si merge inca foarte bine. A aparut insa o foarte mare problema. Scoate fum de parca merge cu pacura. Se poate intampla acest lucru din reglajul avansului sau chiar dintr-o data a trecut pe mancat ulei. Motorul are 130 000 Km si pana alaltaieri nu scotea fum decat daca acceleram peste 3500 ture si atunci aproape insesizabil. Acum insa lasa ceata in urma chiar si la relanti. Fumul este albicios si cu miros puternic de gaze nearse. Nu cred sa fie de la garnitura chiuloasa pt ca nivelul de antigel e acelasi de 6 luni.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu ti-a fost reglat avansul ci dereglat. Daca nu ai observat inainte scaderea nivelului la joja de ulei asta ar fi singura explicatie plauzibila.

Evita acel mecanic sau service si sa auzim de bine :lavolan: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca l-a dereglat deoarece inainte aveam intreruperi la relanti, se tura singur motorul dadea in nas. Dupa reglaj merge ca uns, nu mai trepiseaza, relanti constant la 900 ture si fuge de mananca pamantul acum :dizzy: . Problema e ca a aparut acest fum. Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

segmentare se cheama ce trebuie sa i faci , asa am patit eu , si am gasit segmentii de jos blocati pe cilindri

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problema e ca a aparut acest fum...

Dupa povestea asta cum stai cu consumul de benzina in oras?

Eu stiu ca fum iti poate scoate masina si daca ai amestecul prea bogat, de nu e neaparat nevoie sa iti manance ulei masina.

Daca ai un consum mare atunci trebuie sa vezi cum ce il cauzeaza. Daca indepartezi cauza scapi si de fum.

Ar mai trebui sa vezi ce culoare are fumul ala e alb sau gri/negru .

Citeste Aici un alt post pe tema asta:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze ca revin cu obsedanta mea idee. Se poate ca fumul si mirosul de gaze nearse sa provina si de la o reglare defectuoasa a avansului ? Si inca un lucru de fiecare data cand opresc motorul pe partea stanga in dreptul stalpului dintre cele doua usi este un miros puternic de benzina.

Cam atat. Am completat la 4000 km cu 650 ml de ulei. Cam mult stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mergi la un service si fa un test al compresiei. O sa aflii daca te pandeste o segmentare!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dupa povestea asta cum stai cu consumul de benzina in oras?

Eu stiu ca fum iti poate scoate masina si daca ai amestecul prea bogat, de nu e neaparat nevoie sa iti manance ulei masina.

Daca ai un consum mare atunci trebuie sa vezi cum ce il cauzeaza. Daca indepartezi cauza scapi si de fum.

Ar mai trebui sa vezi ce culoare are fumul ala e alb sau gri/negru .

Citeste Aici  un alt post pe tema asta:

 

Avansul dereglat poate cauza fum dar nu exagerat!

Verifica ce-i cu mirosul de benzina sa nu ajungi "torta"

Daca ai ulei "necorespunzator" poate sa ti-l pape! Se recomanda sa fie de tipul 10W40 .

 

Fum+consum ulei ->poate fi necesara segmentare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fost pana la Mangalia. Distanta dus-intors 620 KM consum 35 l benzina si 1l ULEI. Cred ca e cazul sa merg in service desi daca dadeam cu degetul pe toba in interior nu era grasime deloc si toba avea culoare maronie deschis.

PS Ulei Mobil1 5W40

Edited by dino

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am castrol 5w 40 si imi am aceleasi probleme..maine ma duc si eu la service sa vad ce zic baietii...am speranta ca daca revin la 10w40 o sa isi revina

Share this post


Link to post
Share on other sites

la motorele de tip 1996(honda civic) si putin uzate nu se recomanda mai prost de 5W40. consumul obt pana la mangalia este paradoxal(benzina 5.6, probabil ai mers cu maxim 90km/h: ulei 1l) trebuie sa te indrepte catre segmentare daca motorul a devenit mai zgomotos sau duralube de la mama lui(USA) daca motorul toarce silentios. oricum orice varianta iti scoate din buzunar inte 30 si 150euro. NOROC si BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am dus masina la segmentare, adica la mecanic :D . Operatiunea costa 12.5 milioane :dizzy: (adica jumatate din cat este la service). Piesele le-am cumparat cu mana mea (7.5 milioane-segmenti, garnituri, supape, ulei, kit distributie-magazin APACA)iar manopera 5 milioane.

Mecanicul a zis ca nu e nevoie de segmenti la cota de revizie 1 ci normali la cota zero. Cand a montat pistoanele in cilindrii nu pot spune ca au intrat lejer dar nici foarte greu. Am sanse sa mai manance ulei?. Masina are 135 k kilometrii. Pentru cei care au mai facut segmentare a fost nevoie de segmenti RK1 si de rectificare culoasa si bloc motor?

Multumesc anticipat pentru rapunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-a zis daca era de la segmenti consumul ala de ulei? un mecanic bun trebuie sa-si dea seama. erau blocati, ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca segmentarea e facuta la timp nu e nevoie de R1.Acum depinde si de norocul tau si mana mecanicului :P . Preturile sant cam mari atit la piese cat si la manopera.Semeringurile la supape au fost schimbate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu avem cum sa spunem noi daca a fost corect segmentare cu segmenti standard... doar cel care desface si masoara uzura pe cilindru... oricum segmentare cu segmenti de R1 pe piston standard nu exista... sau poate exista dar este o prostie... cand se trece la cota de reparatie se trece cu tot cu piston... Ce segmenti ai cumparat? si ce garnituri? ce marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca segmentarea e facuta la timp nu e nevoie de R1...

 

ovi_jer vreau sa te intreb: Ce inseamna o segmentare facuta la timp?

Practic vorbind cum iti dai seama cand a venit timpul sa faci o segmentare? Poti sa iti dai seama de lucrul asta si fara sa mergi la service sa iti desfaca motorul? (cat de relevant e testul de compresie, etc ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca nu m-ai intrebat pe mine, dar imi permit sa raspund si eu... NU... daca nu desfaci motorul (sau macar sa masori compresia- dar in final decizia corecta tot dupa ce desfaci motorul o iei) nu ai cum sa stii daca trebuie segmentat sau nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E drept ca acum nu mai scoate pic de fum, parca trage mai bine, miroase cam tare a ars presupun ca de la piesele noi care se incing. Segmentiii erau intr-o cutiuta pe care scria GM-DAEWOO Made in Korea si vanzatorul zicea ca sunt si pentru opel :-? .

Da a schimbat si simeringurile de la supape, toate filtrele mai putin cel de benzina si un injector care zicea mecanicul ca era infundat.

:o fftopic:

Acum am constatat ca arcurile si amortizoarele pe spate sunt prastie. Daca arcurile se schimba amortizoarele se pot reconditiona sau trebuie sa iau de noi? Cam la ce pret se ridica operatiunea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...