Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Testul de compresie l-am facut in momentul cand am cumparat-o, doar la un cilindru era mai mica da a zis ala de la Daewoo ca e in parametri. Masina are 101000km. Filtru de aer l-am schimbat doar bujiile si fisele nu, dar nu e asta problema. Multumesc pentru un raspuns asa ca pentru prosti :drinkers: . Cat traim invatam :) >- .

 

:dizzy:

PS: Ovi_jer lucrezi cumva in domeniu sau doar din pasiune pentru masina cunosti atatea detalii :redface: ? Mi se par enorm de multe. :dizzy:

Edited by TBirdi

Share this post


Link to post

Cat de mica era compresia la acel cilindru?Era mica la inceput si apoi crestea sau a fost mica pe toata durata testului?

Iti recomand secventiala pentru a evita rateurile in admisie daca sunt probleme pe un cilindru.

Share this post


Link to post

Nu stiu sa iti zic cat era. Pentru ca nu imi am vazut valori exacte, a masurat cu un aparat care nu mai era gradat erau sterse omul le invatase pe derost :) . Stiu doar ca la celelalte se ducea acul pana la jumate, iar la al 4-lea pana aproape de jumate.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Ai incercat sa dai la automat cu acceleratia apasata la maxim dupa ce moare?

 

Nu am incercat sa repornesc cu pedala apasata la maxim, dar sigur am incercat sa dau "lung" la automat (aprox. 1 min) facand pedale, dar fara succes. Am observat adesea faptul ca dupa ce dau pe liber (de la 2500-3000 ture), turatia coboara pana aproape de 600 ture si apoi revine la 900, cateodata chiar se balbaie pe la 500 de ture, pana sa revina la relanti.

Share this post


Link to post

Cand scade sub 5-600 rot/min incearca sa treaca pe benzina si atunci probabil se ineaca.Incearca cu pedala apasata la maxim.

Share this post


Link to post

Sincer...eu mi-as dori sa gasesc cauza pentru a elimina efectul. Nu ma incalzeste prea tare daca porneste cu pedala calcata la maxim atata timp cat ea se opreste in momentul in care o scot pe liber. Deci, poti sa-mi dai un sfat, mai exact cam pe unde "s-o caut" de bube? Cred ca am sa ma duc sa o pun iar pe calculator sa vad ce spun cei care mi-au montat instalatia.

Share this post


Link to post

Semnal de turatie pentru instalatie de gaz de unde au tras?De la fisa centrala sau de la firele bobinei de aprindere?

Pornirea cu pedala apasata confirma daca este inecata sau nu.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Este posibil sa consume si gaz si benzina in acelasi timp? Este normal daca ramai fara benzina sa nu porneasca nici pe gaz? Ce sa le spun sa verifice cand ma duc la service la gaz?

Share this post


Link to post

Este posibil daca injectoarele nu mai inchid bine sau emulatorul(releul) care taie injectoarele in timpul functionarii pe gaz este defect.

Share this post


Link to post

Normal trebuie sa poti porni direct pe GPL oricand, insa fiecare tip de comutator benzina/GPL are o procedura anume de pornire direct pe GPL.

 

Ai calculat un consum de GPL? Poate nici nu iti comuta si ai doar impresia ca mergi pe GPL, cand iti consuma doar benzina. (in mod normal cand se termina benzina, si consuma ambele, ar trebui sa mearga cat de cat motorul in continuare pe GPL, nu sa moara).

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Ma gandeam ca pierd benzina pe undeva daia sta becul aprins chiar daca mergeam pe gpl.Dar ce e ciudat e ...ca...se consuma si gpl si benzina. In momentul in care masina nu a mai vrut sa porneasca pt ca a ramas fara benzina, m-am uitat special si la butelia de gaz si scazuse si nivelul la gpl.

Share this post


Link to post

Miroase a benzina pe langa masina?

Incearca sa scoti fisele de la injectoare, sa nu mai deschida deloc, si mergi asa pe GPL, vezi daca iti mai scade benzina si cum se comporta motorul, daca isi pastreaza puterea dinainte de scoaterea fiselor, sau devine mai lenes pe GPL. Asa iti dai seama daca iti consuma benzina cand esti pe GPL, si daca da, daca e din cauza emulatorului sau a pierderilor pe la supapele injectoarelor.

Asa te asiguri si ca pe drum switchul de GPL nu comuta aiurea inapoi pe benzina, fara sa iti dai seama. Daca face asta fara sa fi stiut pana acum, o sa afli asa pentru ca o sa ti se opreasca motorul la comutarea aiurea deoarece ai scoase fisele injectoarelor.

Zi ce fel de switch ai, poate reusim sa invatam cum poate sa porneasca direct pe GPL.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Vreau sa pun gaz pe o Leganza , am cautat pe net am trimis un mail si iata ce am primit.

Nedumerirea mea este urmatoarea

instalatia MARINI cu electronica STAG 100 la

>> pretul de 1500 lei cu tva si montaj inclus dar care este o instalatie

>> clasica aspirata

aceasta Instalatie mrini este identica cu BRC at90 STAG 100?

adica are aceleasi functii sau ii lipseste ceva si compenseaza cu alte prostii.

 

La astia nu au BRC , iar in alta parte nu pun in 2 rate decat cash .ASA ca sa fie sanatosi

 

 

On September 13, 11:02 am "Autoservice-gpl.ro" <office@autoservice-gpl.ro>

> wrote:

>> Buna ziua

>>

>> O instalatie gpl performanta este TOMASETTO SECVENTIAL cu injectie

>> directa de gaz .

>>

>> Pretul instalatiei este de 2300 lei cu montaj si tva inclus ,

>> Plata se poate face in doua rate dar acest aspect il discutam la

>> service .

>>

>> Montajul se efectueaza la service-ul nostru din CHITILA , STR. T.

>> VLADIMIRESCU , NR 113 .cu o programare in prealabil .

>>

>> Varianta nr 2 este instalatia MARINI cu electronica STAG 100 la

>> pretul de 1500 lei cu tva si montaj inclus dar care este o instalatie

>> clasica aspirata ----- Original Message -----

 

 

BAroane lumineaza-ma ca la cate am citit pe forumurile astea ma cam sperii

 

Numai bine

Share this post


Link to post

Referitor la BRC cu STAG 100 sau Marini cu STAG 100 instalatia este asemanatoare numai ca difera vaporizatorul la care Marini nu se ridica la nivelul celui de la BRC.

Referitor la secventiala TOMASETTO cu STAG 200 pretul este de 1900 lei la toti partenerii Agrom mai ales la masinile daewoo unde nu se intampina mari probleme la montaj.

Share this post


Link to post

multumesc Baroane , am trimis un mail firmei respective . Sa vedem care e raspunsul . Numai bine

Share this post


Link to post

ovi_jer, care sunt parametrii de functionare si reglajele la care vaporizatorul BRC este superior comparativ cu Marini?.

Share this post


Link to post

Marini se deregleaza frecvent si pe motoarele mari nu asigura debit suficient.

Share this post


Link to post

De o instalatie Landi Renzo clasica pt un Cielo non-euro,Ovi_jer,ce parere ai?Se gasesc consumabile pt schimb(filtru etc....)?BRC e net superior asteia sau sunt pe aproape?Aici in Braila nu am gasit BRC la un pret rezonabil.Mi se cer 1300 lei pe instalare pt Landi Renzo.Multumesc!

Share this post


Link to post

Da este o instalatie foarte buna Landi Renzo .

Share this post


Link to post

Imi trebuie si emulator pt injectoare?Ce electronica necesita?Se gasesc usor in Romania consumabile pt schimburi (filtru etc....)de la acest producator de instalatie?Eventual pe unde?Multumesc!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Nu este obligatoriu emulatorul la masina ta dar sa mai lase si din pret :)

Piese gasesti la cei care monteaza acest tip de instalatie.Reviziile trebuie sa le faci tot la ei pentru a nu pierde garantia.

Share this post


Link to post

Dupa revizia de astazi la GPL, se pare ca din cauza gazului de proasta calitate,instalatia a fost afectata si mergea atat pe benzina cat si pe GPL .

In cele din urma problema s-a rezolvat dar se pare ca mi-au reglat instalatia prost, pt ca abia plec de pe loc. De unde pot da drumu la gaz inca un pic si in ce directie se invarte; stiam ca pt a da drumu la un debit mai mare trebuie invartit in sens invers acelor de ceasornic

Edited by zeus85

Share this post


Link to post

Poate mai degraba din cauza montajului sau ceva defect la instalatie se alimenta dual.Nu are legatura calitatea gazului cu aceasta problema.Mai deschide robinetul de pe furtun o jumatate de tura.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Instalatiile Bigas din prezent merita sau e teapa?Au o promotie la 1000 lei pt Cielo noneuro...

Share this post


Link to post

Prin 2002 cand am avut pe cielo erau destul de bune.Teoretic ar trebui sa fie bune si acum.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...