Jump to content
 

Sign in to follow this  
Ioviță Laurențiu

Coduri eroare 1500 și 1631 Matiz

Recommended Posts

Salut. Sunt posesorul unui Matiz fără AC din 2002. Am checkengine aprins de o lungă perioadă de timp iar codurile le-am aflat cu sistemul "scurt între a și c de la mufa adld". Am văzut ce reprezintă codurile dar sunt în ceață totală. Menționez că motorul merge foarte bine. Problema e că în Galați, la fosta reprezentanță Ena, în afară de a-mi lua banii degeaba, cei de acolo nu știu altceva. Mulțumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Fu o recomandare a unui topic existent deja pe aceiasi tema unde, cresc sansele in a primi raspuns pe intrebare. Ori, facem o cerere (in scris) catre d-nii moderatori in a muta ecusonu' (discutia) unde se cuvine, ce din nou da bine.

Share this post


Link to post

Am făcut asta si a dispărut codul 1631 (după resetare ECM) , dar de codul 1500 nu scap. Zice ceva de AC termistor evaporator malfunction dar nu am AC pe matiz. Help!

 

Share this post


Link to post

Inseamna ca ECU e cu vaca. Daca trage bine lasa-l asa. Mai caut. Iti intra treapta 2 de la ventilator cand se incalzeste motorul? Poate e dus releul. 

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

De intrat intră, am schimbat releului și merge. O mențiune : am vrut să-i fac un tester și meseriașul mi-a spus că nu se poate conecta la ecu; de asta am apelat la testarea "cu agrafa". Cineva spunea despre acest cod, 1500, că ar fi un cod fantomă de care s-a lovit și el în aceiași situație, Matiz fără AC.

Și încă ceva; am alimentat 6 litri combustibil de la o stație nu prea bine cotată, dar la turație se stingea checkengine, la relanti se aprindea....???

Edited by Ioviță Laurențiu

Share this post


Link to post

Probabil knocking sau misfire.

 

Iti merge bine vitezometrul? 

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Pe ala nu, dar pe senzorul de viteza da. Ai manual de service? 

Share this post


Link to post

Salut. Revin cu același checkengine aprins și 1500 cod eroare. Zilele trecute am spălat matizu' la spălătorie iar când am plecat de acolo, martorul s-a stins. Am oprit și am pornit mașina și totul fincționa perfect : martorumartorul se aprinde iar după pornire se stinge. Bun, am zis că s-a rezolvat problema. După două ore de stat în soare când am plecat cu mașina,  a reapărut vechea problemă. De tras trage, consumul e ok ... nu mai înțeleg nimic. Ceva păreri ?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...