Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

@ tolin

De acord cu tine si cu aceasta masura (nu am absolut nici o obiectie).

Insa prezint faptele exact asa cum s-au intimplat, daca vrei fixam o intilnire si iti prezint piesele schimbate

(bielete de la bara stabilizatoare, bujii, pompa de apa, rola intinzatoare, curea distriburie, filtre,) la filtrul de polen undeva pe la ~8000 km de la ultima revizie am rupt insertia de carbon intr-un fel aparte, am gasit acest filtru in masina in cutia noului filtru.

 

De aruncat la tomberon nu le arunc, toate piesele schimbate de pe masina au un loc aparte al lor.

Share this post


Link to post

Piesele si consumabilele uzate se dau inapoi pentru linistea clientului. Eu nu le-as da, increderea nu se castiga asa.

 

Apropo, care-i rezultatul la testul sondei lambda #1 ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

@tolin

Rezultatul este ca sondele lucreaza in parametri, insa pentru linistea tuturor propun sa ne intilnim si sa facem un test.

Cei drept scot consumul de carte 5,4% in urmatoarele condtitii:

Singur in masina, pe autostrada, peste 25 de grade celsius, fara vant (lateral sau din fata), umiditatea si presiunea atmosferica sunt greu de masurat, presiune anvelope 2,1, cifra octanica benzina >= 98 (daca intradevar exista mai mare si nu este doar marketing), viteza maxima 110, viteza minima 90 (cu posibile franari de rigoare )

 

Am facut autostrada A1 de ff multe ori si am prins de mullte ori liber.

 

Consumul a fost calculat in felul urmator, plin la plecare confirmat de 3 clickuri de pompa, plin la intoarcere, alimetare la aceeasi pompa confirmat tot de 3 clikuri.

 

 

Doamne...Sigur nu ai WW sau BMW sau Mercedes?

 

La ultima verificare era Chevrolet Aveo. Cert este faptul ca pina acuma garantia a contat mult pentru mine (rulmenti presiune, radiator, caseta de directie, geometrie la fiecare revizie)

Edited by DevBreak

Share this post


Link to post
Zic si eu, nu sariti pe mine, dar nu era mai bine daca se discuta la revizii kalos/aveo http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=2520 ?

 

nu sarim pe tine..daor ca nu am vazut acel topic sincer..eu l-am deschis pe acesta..dar ala oricum e vechi..hai sa continuam aici...

Edited by Alexz

Share this post


Link to post

Bai nene dar cine va oblica sa faceti reviziile in Bucuresti?

 

La Expocar Targoviste revizia de 60.000 la Lacetti 1,6 a fost ~1650 RON.

Detalii aici.

 

Sa nu-mi ziceti ca e mai scumpa la aveo ca nu cred. :)

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

@elfu, eu am fost in primavara si m-a costat mai putin decat mi-au comunicat la telefon. In septembrie ma duc cu frate-miu care are Opel Astra.

Share this post


Link to post

Salut!

Inainte de concediu, adica acum vreo 4 saptamani, am facut revizia de 4 ani, plus ITP (nitel peste 45.000 km) la Radacini Bd. Timisoara, dupa 3 ani de GTT. Revizia standard, cu piesele lor (nu am avut timp de alergat...) si cu cele vechi date inapoi, dar la care am insistat sa fie si lichidul de frana si bujiile schimbate (nu le schimbau, desi in cartea tehnica asa se recomanda). Asadar:

- Bujii 4 buc = 75.35 lei

- Filtru aer = 56 lei

- Filtru benzina = 56 lei

- Filtru ulei = 19 lei

- Filtru polen = 124 lei

- Ulei GM 5W30 4L = 160.75 lei

- Lichid frana 2buc = 38.18 lei

- Spay curatat frana 500ml = 23.80 lei

- Manopera 267.84 lei (inclusiv schimb bujii si lichid frana)

Total = 820.91 lei, plus ITP - 150 lei.

Mi-au sugerat si schimbarea distributiei (in carte: 4 ani sau 60.000km), dar am amanat-o pentru cand vor fi 60.000km, probabil la anul.

Multumit de service, putin dezamagit de reglajul usilor (vezi topicul cu "scartieli si greierasi"). Au constatat si remediat temporar problema la comutator lumini+proiectoare (bloc optic) care va fi schimbat in regie proprie, caci nu au pe stoc nici la magazinul de pe Grivitei.

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Salut!

Inainte de concediu, adica acum vreo 4 saptamani, am facut revizia de 4 ani, plus ITP (nitel peste 45.000 km) la Radacini Bd. Timisoara, dupa 3 ani de GTT. Revizia standard, cu piesele lor (nu am avut timp de alergat...) si cu cele vechi date inapoi, dar la care am insistat sa fie si lichidul de frana si bujiile schimbate (nu le schimbau, desi in cartea tehnica asa se recomanda). Asadar:

- Bujii 4 buc = 75.35 lei

- Filtru aer = 56 lei

- Filtru benzina = 56 lei

- Filtru ulei = 19 lei

- Filtru polen = 124 lei

- Ulei GM 5W30 4L = 160.75 lei

- Lichid frana 2buc = 38.18 lei

- Spay curatat frana 500ml = 23.80 lei

- Manopera 267.84 lei (inclusiv schimb bujii si lichid frana)

Total = 820.91 lei, plus ITP - 150 lei.

Mi-au sugerat si schimbarea distributiei (in carte: 4 ani sau 60.000km), dar am amanat-o pentru cand vor fi 60.000km, probabil la anul.

Multumit de service, putin dezamagit de reglajul usilor (vezi topicul cu "scartieli si greierasi"). Au constatat si remediat temporar problema la comutator lumini+proiectoare (bloc optic) care va fi schimbat in regie proprie, caci nu au pe stoc nici la magazinul de pe Grivitei.

Toate cele bune!

 

 

Scumpe piesele, uleiul si ITP-ul la fel. Ti-au luat cat au putut. Nu ai putut face revizia cu un meserias priceput si cu piese proprii ? Ieseai la jumatate de pret. Filtru polen 124 lei...o pungasie de ultima speta ! Distributia fa cu altcineva. Vei economisi bani frumosi. Ce sa facem ? Service-urile de marca sunt profilate pe jumulirea clientelei. Traim in Romania si asta ne costa toti banii.

Share this post


Link to post

Salut , m-am programat ptr. revizie la un aveo de 2 ani vechime , 20.000 km , cam la ce suma sa ma astept ca vad ca s-au schimbat preturile fata de anu trecut ?

Revizia se face la dealer ( scump ) .

Share this post


Link to post

Minim 7 mil, totul de la ei. EU as zice sa te astepti la vreo 8 mil, dar sa ai si ceva de rezerva in buzinar. Dar nu mai degraba bagi un telefon si ii intrebi?!

Share this post


Link to post

mie mi-au luat 660 lei la prima revizie, asa ca ...

Share this post


Link to post

Si mie 540, cu tot cu un litru de antigel GM. Deci...

Share this post


Link to post

ce ulei v-au bagat la cutia de viteze la aveo de 1.2? in carte scrie ca trebuie schimbat la 10k km. mie nu mi l-au schimbat la revizia de 10k. eu l-am schimbat singur la 32k km cat am acum dar nu am gasit 75w85...am pus de la dacia 75w80

Share this post


Link to post
Scumpe piesele, uleiul si ITP-ul la fel. Ti-au luat cat au putut. Nu ai putut face revizia cu un meserias priceput si cu piese proprii ? Ieseai la jumatate de pret. Filtru polen 124 lei...o pungasie de ultima speta ! Distributia fa cu altcineva. Vei economisi bani frumosi. Ce sa facem ? Service-urile de marca sunt profilate pe jumulirea clientelei. Traim in Romania si asta ne costa toti banii.

 

Cat de adanc scris si cata dreptate ai incat nu-mi pot reprima un gest :butt: pentru care imi prezint cu anticipatiune cuvioasa scuzele.

Mai acum cateva ore ma suna un posesor de Aveo a carui masina este in acest moment o leguma pe parte electrica, dupa ce un numar de meseriasi, gen Dorel si-au adus contributia. Pe principiul lasa ca la mine este mai ieftin se pare ca paguba va fi serioasa, iar masina a ajuns (va ajunge) tot la dealerul zonal pentru a fi readusa la viata. Avem noi (unii dintre noi) impresia ca nea' de la coltul blocului cu cheia de 10 in buzunarul de la piept este in masura sa ne ofere serviciile de aceiasi calitate cu dealerii de care ne plangem adeseori. Eu agreez ideea de a veni cu piesa de acasa (daca ea este cel putin egala ca si functionalitate si calitate cu cea oferita de dealer) si sa platesc manopera la acestia.

Daca in aceasta ecuatie mai pun si "meseriasii" sunt sanse mari ca lucrurile sa scape de sub control.

 

Imi place sa cred ca am dat banii pe o masina de 8300 E(CIP) care se comporta ca un P 911 si a carei intretinere nu costa nici cat o inghetata pe bat. :mda:

Share this post


Link to post

sa stii ca operatiile de la revizii le poti face si tu daca ai un minim de simt mecanic. daca te documentezi putin poti chiar sa schimbi si distributia. de acum incolo eu o sa-mi fac reviziile la masina si sunt sigur ca-mi va iesi o treaba cel putin la fel de buna ca la AWP pitesti. mi se pare foarte mult atunci cand dau 50 ron pt un amarat de schimb de ulei si filtru. ce naiba...70 ron ma costa uleiul...

Share this post


Link to post

Pt. cei din Brasov.Nu stiti, unde gasesc ulei GM 5w30 la un pret bun?

Share this post


Link to post
... sa stii ca operatiile de la revizii le poti face si tu daca ai un minim de simt mecanic. daca te documentezi putin poti chiar sa schimbi si distributia ...

Daaaa, daca citesti toate operatiunile din manualul de utilizare, sunt multe lucruri de verificat, daca cunosti. Unele depasesc entuziasmul general.

Share this post


Link to post
Pt. cei din Brasov.Nu stiti, unde gasesc ulei GM 5w30 la un pret bun?

nu te agita prea tare pritene...lasa ca iti baga ei 10w40 ca e mai bun :) )

Share this post


Link to post
nu te agita prea tare pritene...lasa ca iti baga ei 10w40 ca e mai bun :) )

 

Bun, si in acest caz care este logica afirmatiei tale sau la ce concluzie ar trebui sa ajungem? Altfel este doar o vorba in vant.

Share this post


Link to post
nu te agita prea tare pritene...lasa ca iti baga ei 10w40 ca e mai bun :) )

 

N-au cum sa faca , ca nu mai calc pe la ei la revizii...

Share this post


Link to post

Revizia mea de 2 ani a costat numai 395 lei , facuta la kamsas Constanta si la o promotie de 20% reducere.

Mi-a schimbat toate filtrele si uleiul ( mi-a pus ceva 5W... ).

Fac o poza maine la fact. :) .

Share this post


Link to post
N-au cum sa faca , ca nu mai calc pe la ei la revizii...

 

Am citit pe un site Chevrolet din Ungaria (unde se practica aceeasi magarie cu uleiul 10W40 ) despre un mecanic auto care a fost trimis la un service Opel din Germania nu oarecare, ci unul care este agreat de cei de la Opel, deci mecanicii va dati seama ca nu sunt ca la noi din aia care s-au recalificat pe parcurs, ca in service-urile din Germania se folosesc indeosebi uleiurile Castrol si Liqui Molly, uleiul GM este inexistent, dar in privinta problemei XXW30 sau XXW40 sunt cu mult mai flexibili , folosind la masini mai vechi si uleiul W40 in locul celui W30 si va dati seama ca astia au fost pregatiti la uzinele Opel si probabil li se pretind anumite standarde care la noi sunt inexistente. Asta numai asa ca si paranteza la mizeriile de uleiuri pe care le cumparam de prin shopurile noastre.

Share this post


Link to post

Am sunat azi la un service Chevrolet, sa vad la ce pret au ulei GM 5w30. Au fost uimiti, de ce vreau sa pun asa ceva, ca asta se foloseste la masinile diesel, ei pun 5w40.Nu mai stiu ce sa cred, in carte scrie exact 5w30.

Share this post


Link to post

Asta scrie in Manualul de utilizare:

 

post-402-1251372702_thumb.jpg

 

"Do not use 10w40 ... or any other viscosity grade oil not recommended"

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...