Jump to content
Sign in to follow this  
uskt2005

Gaura Intre Interior Si Motor

Recommended Posts

Stiti vre-o gaura pe sub bord care sa comunice cu motorul.

Vreau sa bag senzorul de temperatura de exterior al termometrului undeva prin "afara" masinii...cum sa ma explic :rolleyes:

Acum este in interiorul masinii si nu arata bine, vreau sa-l dau "afara"

 

Deci...pe unde as putea scoate acest senzor(are forma triunghiulara cu baza de max 1 cm) ?

Share this post


Link to post

Nu pot sa cred ca nu gasesti gaura :D , vezi pe unde sunt trase firele de la alrma.

Share this post


Link to post

Am sa ma mai uit odata dar din cate imi aduc eu aminte cand mi-a montat alarma nu prea era loc :(

Share this post


Link to post

Este un loc prin care trece si cablul de acceleratie, dar e f mic, si abia intra senzorul de temperatura pe-acolo. Plus ca daca nu-l astupi ca lumea la loc, o sa-ti intre apa pe-acolo in habitaclu (vei gasi mocheta uda).

Cel mai bine este sa scoti senzorul de temperatura in oglinda (e loc destul), dar va trebui sa-l treci prin cauciucul ala la usa.

Ai avantajul ca nu-ti influenteaza temperatura "exterioara" atunci cand se-ncalzeste motorul.

Share this post


Link to post

Montarea corecta se face prin chederul parbrizului.

Se taie firul senzorului si se trece printr-o gaurica cat mai mica provocata acolo dupa care se astupa cu silicon.

Oricum, in mod normal cand vorbim de temperatura ea se masoara la umbra iar tu probabil ca o sa o senzorul la soare.

+ ca daca il pui in exterior atunci cand bate vantul iti va arata altceva.

Daca il pui la motor va arata mai mult din cauza caldurii venite de la motor.

E mai usor sa prelungesti firul si sa il pui undeva ( scos prin portbagaj ) in bara spate ( ca loc la Cielo e de ajuns ) sau ceva de genu asta.

E mai usor de iesit cu un fir in spatele masinii decat in fata.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

exista o gaura in zona busonului de umplere pt lichid de parbriz

prin ea trece cablul de deschidere capota, si eventual firul de la goarna de la sirena

cu toate astea - nu te ajuta la nimic in cazul senzorului, zona e prea calda

cel mai bine se monteaza in oglinda exterioara (asa e la majoritatea masinilor civilizate) - astfel incat sa preia temp exterioara fara sa fie influentat de caldura masinii sau de curentul de aer genrat de rularea in viteza :mrgreen:

 

pana in spatele masinii nu stiu daca e ok - pt ca aceste termometre au o lungime maxima de fir peste care semnalul dat de senzor se "atenueaza" si 5m (cam atata ar trebui de la bord la bara spate) s-ar putea sa fie peste aceasta lungime

Edited by madkat

Share this post


Link to post

ok

 

M-ati convins...Il bag in oglinda :)

 

Multumesc :drinkers:

Share this post


Link to post

Sa pui si tu niste poze cu montajul sa vedem cum a iesit, poate mai vor si alti.

Share this post


Link to post

Dar un cablu de 20mm^2 sectiune, sa zicem, pe unde as putea baga? (alimentare mp3 player)

Stiu, e overkill 20mm^2 dar am gasit la un pret bun.

Cablul pt. deschidere capota la mine e dat cu silicon (sau cel putin asa pare).

Sa incerc sa curat siliconul respectiv, eventual sa largesc gaura / sa dau alta langa, si pe urma sa pun silicon la loc? Sau exista o varianta mai buna?

Share this post


Link to post

tot prin gaura de care am zis mai sus...

dar - desfaci cablul de capota, si daca mai ai ceva sa treaca pe acolo... largesti gaura (ca e loc destul) si ai grija apoi la izolarea marginilor si apoi siliconare sa nu ploua pe acolo

 

offtopic: @alice - ti-am dat un mp acum vreo 2 luni... :rolleyes:

Share this post


Link to post

Da' la ce va trebuie sa stiti temperatura de afara asa exact?

Share this post


Link to post

Pai...daca tot am pus termometru...nu trebuie sa-l fac si functional?

Share this post


Link to post

Aia de interior e cea mai interesanta, vara trecuta am vazut 62º C.

Share this post


Link to post
Da' la ce va trebuie sa stiti temperatura de afara asa exact?

N-are asa mare importanta, singurul lucru pozitiv (pe care il vad eu) e ca stii cand afara sunt in jur de ~ 0 grade (si sub) si iti "adaptezi" viteza - in cazul in care e umed pe jos. Dar nu prea se intampla sa conduci asa multe ore incat sa treci de la temperaturi pozitive la negative fara sa iti dai seama, sau sa nu te prinzi ca a inghetat "asfaltul ud".

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...