Stefan Adam Posted October 24, 2007 Am rotunjit eu valorile. Imi cer scuze. Share this post Link to post
madkat Posted October 25, 2007 (edited) Dupa cum ziceam si pe MP sa te bucuri de multi km fara probleme alaturi de ea E tare faina neagra, chair daca e mai greu de intretinut - misto lista de dotari - iar motorul... nu am ce sa zic - doi arbori de echilibrare, si 16V... chestia cu un ax cu came doar nu o inteleg eu f bine iar daca e facut de italieni - tot respectul - stiu sa faca diesele... trust me Edited October 25, 2007 by madkat Share this post Link to post
Mircea Posted October 26, 2007 He he, o adevarata inginerie motorasul, caut de mult pe net niste schite, sectiuni prin el etc. Nici mie nu mie clara pozitionarea axului cu came, dat fiind ca injectoarele sunt pozitionate perpendicular pe capul pistonului, de unde rezulta ca axul trebuie sa fie intr-o parte Pe net spuneau ceva de niste ''fingers'' care actioneaza supapele... Cat despre cum trage e o placere sa dai in el Share this post Link to post
SmartTony Posted October 27, 2007 Cat despre cum trage e o placere sa dai in el Ai grija, cei dragi te asteapta acasa (deci nu face declaratii publice despre viteza maxima atinsa). Sa va poarte sanatosi multi ani (sau pana termini creditul si ) Share this post Link to post
BogdanG Posted October 27, 2007 Vezi mai Mirceo ce inseamna sa ai un frate adevarat, te mai trage si de urechi )"> Bravo Tony trage-l de urechi in continuare Share this post Link to post
madkat Posted October 28, 2007 o avea tacheti - ca motoarele cu axul cu came in chiulasa am cautat si eu scheme dar nu am gasit detaliat - dar eventual demonteaza-i capacul de peste culbutori si fa-i niste poze glumeam, evident "> Share this post Link to post
Mircea Posted December 22, 2007 1800 de km and counting. Masina se comporta exemplar. Tot timpul o compar cu Nubira si ii gasesc cateva plusuri: - stabilitate mult mai buna, comportament rutier mai ferm. Nu e barcuta - Frane mult mai bune - zgomot interior mult mai mic - climatizare mult mai eficienta - spatiu interior mai mare Am constat o chestie oarecum ciudata. Cand am luat masina, la 3000 rpm aveam 130 si un pic. Ieri am facut un drum la Pitesti si am observat ca la 3000 rpm am acum peste 145. Bine, un comportament similar l-am observat si la Logan diesel, dar, dupa cum spunea cineva, ala nu se pune, ca-i Dacie > Consumul la drumuri numai de oras, se cifreaza undeva intre 8.4-9 %. Nubirika ar fi luat vreo 13 in aceleasi conditii. Tot comparand cu Nubira, pe viraje Lacetti are un comportament mai subvirator, dat probabil de motorul diesel, mai greu decat cel pe benzina. Greutatea motorului are insa si un avantaj, si anume ca poti creste foarte usor apasarea pe puntea fata in viraje, doar ciupind un pic frana, sau chiar si fara. Ma declar multumit de masina si astept cu nerabdare vara pentru a-i face geamurile negre si a o dota cu un set de jante dragute. Taaare ma bate capul la un 17" )"> PS Stiu ca va obisnuisem cu poze multe, dar masina e 90% din timp jegoasa. La vara Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted December 22, 2007 Cand am luat masina, la 3000 rpm aveam 130 si un pic. Ieri am facut un drum la Pitesti si am observat ca la 3000 rpm am acum peste 145. Bine, un comportament similar l-am observat si la Logan diesel, dar, dupa cum spunea cineva, ala nu se pune, ca-i Dacie > Lasar, frate! Si de ce crezi ca se intampla? Share this post Link to post
Satori Posted December 22, 2007 E de la fumul ala negru. E un fel de after combustion rudimentar si mai da cativa km/h in plus. Share this post Link to post
Mircea Posted December 22, 2007 Tot ce pot banui este o rodare a ambreiajului... Share this post Link to post
Mircea Posted December 22, 2007 Da. Conform cartii tehnice, Lacetti diesel are ambreiaj multidisc. Cum n-am schimbat dimensiunea rotilor, n-am schimbat cutia de viteze si nici motorul, alta explicatie in afara rodarii ambreiajului nu vad. Adica banuiesc ca s-a "pasuit", "asezat" pe placa si are o priza mult mai buna. Share this post Link to post
Mircea Posted December 22, 2007 (edited) ) Daca as sti, v-as spune. Zmeuleanu a gasit o poza pe net cu un astfel de ambreiaj, dar e ceva super performant: http://www.superstreetonline.com/eventcove...0/photo_18.html In rest cam putine info, poate ne explica si noua un inginer. LE: http://auto.howstuffworks.com/enlarge-imag...utch&page=7 http://auto.howstuffworks.com/enlarge-imag...utch&page=6 Edited December 22, 2007 by Mircea Share this post Link to post
Satori Posted December 22, 2007 Pai, in termeni politehnisti, daca ambreiajul normal e film porno cu doua lesbiene, al tau este orgie. Pacat ca e uscat. 1 Share this post Link to post
andreib Posted December 22, 2007 (edited) In rest cam putine info, poate ne explica si noua un inginer. Motoreta mea carpati avea ambreiaj multidisc si totusi nu patina (erau 4 discuri metalice si 4 din ferodou). Principiul e acelasi, doar ca is mai multe discuri si mareste suprafata de frecare (necesar pt cuplul mai ridicat). Teoretic NU are de ce sa patineze decat daca sunt prea uzate discurile don ferodou sau arcurile de presare. Edited December 22, 2007 by andreib Share this post Link to post
Sharpe Posted January 16, 2008 (edited) Mai bine mai tarziu decat deloc! Sa va bucurati de ea cat mai multi km...in afara tarii! Revenind la chestia cu ambreiajul...e prima oara cand aud ca s-a "pasuit ". In mod normal motorul este cel care "se mai lasa", "aseaza" dupa perioada rodajului, odata cu scaderea usoara a consumului de combustibil. Edited January 16, 2008 by Sharpe Share this post Link to post
alx Posted January 16, 2008 Eu unul nu gasesc o explicatie tehnica a modificarii raportului intre rpm si km/h fara modificarea pieselor intermediare intre piston si asfalt. Share this post Link to post
Mircea Posted January 16, 2008 Am mai zis, singura explicatie oarecum plauzibila este ca ambreiajul a patinat la inceput si cu timpul s-a rodat si s-a asezat pe placa de presiune/volanta. Nici eu nu gasesc o alta explicatie, dar am mai observat fenomenul si la alta masina diesel, de productie nationala , tot noua. Share this post Link to post
alx Posted January 16, 2008 Nu exista asa ceva, nu poate sa patineze. Eu nu am observat la absolut nici-o masina asa ceva si practic mi se pare imposibil. E posibil doar sa ai cititorul de turatii defect si sa iti indice aiurea, poate in functie de temperatura, anotimp, etc... Share this post Link to post
Mircea Posted January 16, 2008 Bre, am observat asta la 3 masini. A mea + 2 dacii. Share this post Link to post
ovi_jer Posted January 16, 2008 (edited) Am mai zis, singura explicatie oarecum plauzibila este ca ambreiajul a patinat la inceput si cu timpul s-a rodat si s-a asezat pe placa de presiune/volanta. Nici eu nu gasesc o alta explicatie, dar am mai observat fenomenul si la alta masina diesel, de productie nationala , tot noua. Explicatia asta e de gazeta Problema este la kilometrajele de 2 lei care nu sunt altceva decit niste ceasuri informative. Poti vorbi de asemenea fenomene la un convertor de cuplu intr-o cutie automata, nu la un ambreiaj monodisc uscat . Edited January 16, 2008 by ovi_jer Share this post Link to post
alx Posted January 16, 2008 Sau la un CVT. SIgur nu la un ambreiaj uscat. Share this post Link to post
Mircea Posted January 16, 2008 Bre, io nu-s injiner Credeti, bine, nu credeti iara bine, iar explicatii cautati voi. Share this post Link to post