Jump to content
Sign in to follow this  
dadyDei

CEAS ORIGINAL TICO

Recommended Posts

Daca mai este posibil, as vrea si eu un ceas de-ala meserias. Daca n-o sa pot sa-l cablez ii pun limbi si arc si gata! sau il fac turometru.

Desi cred ca l-au scos fiindca exista afisajul ceas la ap radio

Da toba finala de Tico din inox stie cineva unde se gaseste? ca prima m-a tinut 3 ani, iar 2-a 1. adica tocmai s-a spart si parca n-as face asta in fiecare an de-acuma.

Share this post


Link to post

Ai topic separat de esapament pentru Tico cu toate datele. Pentru cei interesati de montaj si de sfaturi pot sa ma contacteze. (sfaturile sunt gratuite)

Share this post


Link to post

Mai confirm si eu: Asa e! :D este schema conetorului DE PE ceas (conectorul mama)

daca ne-am fi uitat la conectorul de pe fir (tata), am fi vazut imaginea aia in oglinda.

In sfarsit am ceas... :thumbl:

post-1022-1117208843_thumb.jpg

post-1022-1117208859_thumb.jpg

Edited by ZLI

Share this post


Link to post

Felicitari...chiar vine bine.Poate ca e incomod sa te uiti la el in timpul mersului dar arata foarte bine.Se incadreaza perfect.Poate ma aleg si eu vreodata cu unul.

Poate faci si la altii... :">

Edited by dreaQ

Share this post


Link to post

tin sa te contrazic! e pozitionat super bine. e si lizibil in orice conditii, nu trebuie sa apesi pe buton ca la radio.

mai comod ar fi doar proiectat pe parbriz. :D

daca vrea cineva se rezolva :thumbl:

 

Aproape sigur foloseste un circuit dedicat de ceas, ca sa iasa ieftin (desi nu prea e, dar ma rog e OEM :( ).

are circuit intgrat (cu multe picioare) lipit pe placa (nu e din ala cu pastila turnata)

cand voi umbla la el, voi face niste poze

Share this post


Link to post

Pai nici la cas nu tre sa apesi pe buton! ai optiunea sa setezi displayul sa-ti arate ora sau frecventa radio pe "default".

Dar daca mai exista ceasuri de-astea separat as vrea si eu unul.. ca ma enerveaza gaura aia astupata. Asta daca mai are nicubarbu.

Share this post


Link to post

Vreo idee unde s-ar potrivi la Matiz ?

Thanks :)

Share this post


Link to post

Il am deja de ceva vreme, mii de multumiri lui Soran care s-a chinuit sa mi-l instaleze. Se vede perfect la orice ora, in orice conditii, din orice pozitie. Ceasul nu este pe principiu LED ci pe nushce alta balarie de v-o explica Soran mai bine asa ca se vede din orice unghi. Se integreaza perfect in bord dupa cum am mai spus-o.

 

La Matiz se poate adapta doar ca trebuie pregatita gaura cu ceva atentie (decupare).

 

Eu sunt foarte multumit de investitia facuta. Este mai ergonomic decat orice ceas de pe display-ul unui cass auto, e mare, integrat in designul masinii... ce sa zic, e un ban cheltuit cu maxim folos.

 

 

PS: Daca doreste cineva sa ma angajeze pentru diverse promotii sa ma caute. :P

Share this post


Link to post

pentru cei care ati instalat am si eu 2 intrebari

 

1. ce naiba sunt "accesoriile" alea ?? :(

2. de unde ati tras firele? e ok daca le trag de la casetofon?

 

thanx

Share this post


Link to post

Stie cineva cat consuma ceasul cand e in stand by adica fara contact si ecranul stins? La zoosy consuma aproape 100mA lucru care ii descarca bateria cam repede. Deasemenea intre momentul cand afisajul e aprins si atunci cand e stins nu exista nici o diferenta la consum.

Share this post


Link to post

Pai nu ar putea fi o problema de wiring cumva, daca zici ca nu-i nici o diferenta intre on si off la ecran?

Share this post


Link to post

Nu cred pentru ca e montat de mine si am facut proba pe o sursa cu el scos dupa masina...

Share this post


Link to post

La mine tot tu l-ai montat si nu am avut nici o duda cu bateria. Sigur e de la ceas ?

Share this post


Link to post

Da l-am probat separat pe sursa si el avea consumu cel mai mare. Cum l-am deconectat de pe masina a scazut si acolo consumul...tind sa cred ca ceasul are ceva :-?

Share this post


Link to post
La mine tot tu l-ai montat si nu am avut nici o duda cu bateria.  Sigur e de la ceas ?

 

salut remix,

 

poti masura te rog amperajul la masinuta ta ? sa imi dau si eu seama daca e ceasu sau ... Daca e ceasu vorbesc cu dl. Barbu (ca de la el l-am luat) sa imi dea altul in garantie.

 

thanx

Share this post


Link to post

unde vrei sa masor ? sau mai bine ne vedem joi la intalnire si masurati voi tot ce vreti. cine stie, poate mai descopar si eu una alta.

Share this post


Link to post

~80mA il tin in permanenta dar cred ca la iarna il voi conecta corect

Share this post


Link to post

ce inseamna corect?

 

intreb pentru ca la mine consuma cam 80-90mA, este corect instalat si consuma la fel indiferent daca scot cheia din contact (el stangandu-se atunci, dar ramane sub tensiune sa nu uite ora) sau nu.

 

tinand cont ca bateria mea este mai veche (fara probleme in schimb daca scot ceasu) cu ceasul conectat mi-o descarca in maxim 24h, asadar am scos mufa de la ceas si l-am lasat doar asa sa nu am gaura in bord :P

Share this post


Link to post

Am o problema din ce in ce mai frecventa cu ceasul. Il gasesc resetat cu tot fleul de ore. Adica imi indica 1:00, 9:00 si tot felul de alte ore cand n-ar trebui.

 

N-am reusit inca sa identific daca problema apare la pornire, la oprire, in mers sau cu motorul oprit. Cert e ca de cateva ori mi s-a intamplat sa ma uit la el si sa vad ca-mi indica o ora total aiurea.

 

Ce parere aveti, de la ce ar putea fi ?

Share this post


Link to post

Probabil ca face un contact imperfect la alimentarea permanenta (+B). Asta in cel mai bun caz. Se poate sa ai si lipituri reci pe cablajul ceasului, zona X-TAL.

Share this post


Link to post

Sa ne mai uitam odata unde am facut eu legaturile, iar pe cablaj nu as crede poate doar la pinii mufei care au fost solicitati mecanic...

Share this post


Link to post

o sa-ti fac o data o vizita sa ne uitam. discutam detalii pe private.

Share this post


Link to post

reaprind discutia..

am in mana ceasul si la un moment dat cand fac rost de mufa( sper repede) il montez..

dar mi-am batut si eu capul cu schema si legaturile si ..post-1022-1116441330.jpg

mie mi-a dat, pe hartie asa (reprezentand fundul ceasului, nu mufa)

1.pozitii

2.accesorii

3.baterie

4.masa

 

gresesc cu ceva?.. sau nu se pupa cu ce ziceati voi..

adica

1.pozitii-la fel

2.baterie

3.accesorii

4.masa-la fel

 

mie asa mi-a iesit dupa schema si babeste

Share this post


Link to post

anexez si bucata din schema electrica

please cu o parere, ca am facut rost si de mufa.. vreau sa-l instalez

conectorul din desenul asta ultim este mufa, nu spatele ceasului.. deci aici ar venii asa

1.masa

2.baterie

3.poziti

4accesorii

aste fiind mufa cu fire..

corect?

post-67-1129284477_thumb.jpg

post-67-1129284486_thumb.jpg

post-67-1129284496_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Problema provine din faptul ca fiecare vrea sa numeroteze pinii conectorului dupa cum vrea muschii lui.

Traim intr-o lume in care exista, de bine de rau, manuale. mai gresesc si ele, dar trebuie sa avem incredere pana la proba contrarie.

Deci, din schema electrica atasata (considerand evident ca nu are erori), rezulta urmatoarea asignatie:

1 +12V permanent

2 masa

3 accesorii

4 circuit pozitii

Mergem mai departe si luam de bun desenul conectorului din manual. Nu-l mai numarati pe toate partile. Notati in dreptul fiecarei cifre culoarea firului care pleaca din pinul respectiv. Legati apoi fiecare fir, dupa cum spune culoarea / cifra / schema.

De exemplu: daca pe pinul 1 vine o_culoare si pe pinul 2 vine alta_culoare, atunci

* o_culoare / 1 / +12V permanent

* alta_culoare / 2 / masa

Si tot asa. Nu stiu cat pare de simplu, dar va obisnuiti!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...