Jump to content
 

Recommended Posts

salutare, spre ca nu supar prin threadul meu, am auzit mai multe pareri si vreau sa le aud si pe ale voastre.

 

Am un cielo 1.5 ohc din `96 se poate pune turbina pe acest motor, sunt constient ca trebuie schimbate foarte multe pentru asa ceva in general ... poate cineva sa mi explice ce si cum? ce trebuie sa fac, daca se poate ...

 

multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

Salut. Nu superi pe nimeni ...

In mare cam asa sta treaba: Trebuie sa decomprimi motorul, sa faci galerii de evacuare custom, sa construiesti alta tubulatura de admisie, sa montezi un sistem de management al motorului de tip Unichip. Nu cred ca vei putea scoate mai mult de 100-110 cp cu interne stock. Parerea mea e ca mai bine(si cel mai ieftin) este sa montezi un SFI (2000 16V 150cp) sau un LET (2000 16V turbo ).

Share this post


Link to post

Deci e mai scump decat schimbarea motorului :/ ... ?

la schimbarea motorului e foarte mult de munca chiar daca si la ce ai zis tu este ... mi se parea cea mai realizabila idee decat un 2000 16v, poate chiar si turbo ca nu i de lepadat :) .. dar e munca si momentan nu dispun de prea multzi bani. poate in viitor o sa ma gandesc serios la inlocuirea acestuia.

Potzi cumva sa mi explici/explicatzi care sunt pasii completzi?

banuiesc ca e offtopic daca rog sa aflu si la 2.0 16 v ...

 

merci mult!

Edited by PaulSPS

Share this post


Link to post

Pentru turbo pe g15mf (motor cielo) cred ca iti trebuie 2000e cel putin si vei intampina probleme de reglaje si nu cred ca merita decat daca esti tu meserias si te pricepi la asa ceva. Un SFI (c20xe 2000 16v aspirat 150 cp) te va costa aprox 1000e cu tot cu montaj sau max 1500e cu motor refacut si distributie schimbata si tot ce trebuie. Cred ca merita mai mult. Daca vrei turbo neaparat e cam scump. Un LET te costa cam 3000-4000e

mai bine vinzi cielo si iei calibra cu let direct.

Share this post


Link to post

Merci mult ! m am cam lamurit ... poate daca mai stie careva sfaturi, etc.

Share this post


Link to post

Cum sa nu ai probleme cu rar-ul, cand tu transformi un aspirat in turbo?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...