Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Tico

Recommended Posts

Ok. Multumesc. Rezolv maine măsurătoarea. Apoi cu rezultatul vad care e pasul 2. Ce se mai poate strica având in vedere benzina din baie?

Share this post


Link to post

Pai, poti pierde ungere si mai mult in motor, pot aparea zgarieturi pe camasile cilindrilor din cauza lipsei ungerii si poti ajunge sa cauti alt motor daca mergi asa cu el. In principiu masina ar trebui tinuta pe dreapta pana se rezolva problema, mers cu ea doar la mecanic. Daca nivelul pe joja este peste maxim, poti schimba si niste simeringuri pe langa segmenti si garnitura de chiulasa, care trebuiesc schimbati iarasi. Daca vezi urme de ulei sub ea/aruncat pe undeva, mai bine cauți alt motor pe care-l segmentezi cum trebuie

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc pentru ajutor.

O seară plăcută.

  • Like 1

Share this post


Link to post

@corina78

Pompa de benzina la Tico nu cumva e ca la 'dacie'? Actionata mecanic de motor, cu coada, prinsa de blocul motor? Logic ar trebui sa fie o membrana in pompa, care daca se rupe scapa benzina... in motor.

Daca ar intra atat de multa benzina in motor (cilindri), cat sa schimbe culoarea uleiului, inseamna ca ar trebui sa fie prea multa, incat motorul nu ar mai merge deloc, din cauza ca s-ar ineca. Si mai ales ar trebui sa fie cam distrus motorul sa scape benzina pe langa segmenti (spui ca motorul a fost segmentat).

Scuzati daca n-am dreptate :D

Daca ar fi cum spui tu nu s-ar explica fumul albastru. La cum scapa benzina, ma mir ca mai porneste.

 

Sunt curios totuși in ce regim s-a facut rodajul motorului, daca mecanicul a explicat ca nu trebuie turat motorul prima mie de km prea mult

Share this post


Link to post

Am un "mecanic"... de ma doare mintea. O sa incerc sa aflu daca exista vreun mecanic bun in Brasov pentru mașina mea. Pana mai rezista saraca.

Share this post


Link to post

Ti-a explicat ca nu trebuie sa il turezi prima mie de km?

 

Nu mai merge asa cu ea, trage-o. Pe dreapta pana o rezolvi, sau cauta-ti motor si mergi asa cu asta pana pica

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ma deranjeaza un singur aspect e "singurul" care care se ocupă de Tico de la noi si isi cam bate joc mai ales ca vede ca nici nu ma pricep. Din acest motiv am cerut ajutorul dumneavoastra sa ma duc cu tema învățată.

L-am tras pe dreapta si astept sa vina soțul acasa sa meargă el cu mașinuță in service. Daca merg eu iar cumpăr piese pe care nu le vad :(

Ti-a explicat ca nu trebuie sa il turezi prima mie de km?

 

Nu mai merge asa cu ea, trage-o. Pe dreapta pana o rezolvi, sau cauta-ti motor si mergi asa cu asta pana pica

Nu mi-a zis nimic absolut nimic. Acum astept sa vedem ce urmează presupun ca segmentat iar schimbam uleiul iar dar nu am garanția ca o sa fie după. De aceea daca stiti pe cineva in Brasov tare mult va rog sa îmi dati ai mie informat ia ca tare nu vreau sa "pierd" mașinuță asta.

Share this post


Link to post

Desfacut, segmentat, ulei, filtru, verificat chiulasa, garnitura de chiulasa. Si asta daca nu gaseste zgarieturi pe cilindri. Daca sunt zgariati cilindrii se alezeaza blocul si se pun segmenti la cota de reparatie, putin mai mari

  • Like 1

Share this post


Link to post

Dupa experienta dumneavoastra in cat timp se rezolva problema descrisă de dumneavoastră? O zi doua? Si aproximativ un cost al pieselor îmi puteti spune daca nu va deranjez prea tare. As vrea sa stiu cu aproximație daca se poate.

Share this post


Link to post

Nu trebuie mecanic specializat pe tico. E un motor, mergi la un mecanic mai batran cum se zice, o sa stie ce are de făcut. Sunt din buzau, nu stiu pe cine sa iti recomand

Ca timp, daca are rabdare, il face intr-o zi. Maxim doua. Ca si cost, nu stiu sa iti aproximez. Depinde cat cere manopera. Daca ar fi sa arunc o cifra, cred ca intre 1000 si 1500 de lei

  • Like 2

Share this post


Link to post

Multumesc mult. Mie asa mi-a explicat domnul ca e tare dificil de lucrat la Tico si nu multa lume lucreaza la ele. Acum insa incep sa inteleg de ce... eram si eu un client permanent :( ii asiguram un venit.

In mod cert voi invata si eu din asta ceva.

O seara plăcută tuturor si va multumesc pentru ajutorul acordat.

Share this post


Link to post

Daca ar fi cum spui tu nu s-ar explica fumul albastru. La cum scapa benzina, ma mir ca mai porneste.

 

Poate pe la simeringurile supapelor... Nu a spus nimic legat de chiulasa.

 

@gowriel

Si-a batut joc sau poate nu stie meserie.

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Benzina poate intra in ulei pe la pompa sau carburator. Daca este proaspat schimbata, asteapta sa vezi daca se elimina benzina din ulei, trebuie sa se reduca mirosul, dar nu complet. Daca da semne ca s-a remediat la ceva timp dupa schimbarea pompei, schimbi uleiul si apoi vezi daca mai apare situatia.

 

Pompa veche a fost verificata (astupata teava care duce la carburator, bagat niste benzina in ea si suflat cu o pompa pe cealalta teava libera - se urmareste daca are pierderi in zona cu acces la uleiul din motor, unde este cama de actionare), este evident ca pierde benzina in motor ?

Share this post


Link to post

Benzina poate intra in ulei pe la pompa sau carburator. Daca este proaspat schimbata, asteapta sa vezi daca se elimina benzina din ulei, trebuie sa se reduca mirosul, dar nu complet. Daca da semne ca s-a remediat la ceva timp dupa schimbarea pompei, schimbi uleiul si apoi vezi daca mai apare situatia.

 

Pompa veche a fost verificata (astupata teava care duce la carburator, bagat niste benzina in ea si suflat cu o pompa pe cealalta teava libera - se urmareste daca are pierderi in zona cu acces la uleiul din motor, unde este cama de actionare), este evident ca pierde benzina in motor ?

 

si la tico-ul meu miroase evacuarea de te da pe spate dar uleiul e ok ca vascozitate la rece si culoare iar bujiile sunt caramiziu deschis la culoare...

Corina78 a avut/are parte de un nemernic/incompetent ca "mecanic" sa-i distruga de tot masina!

parerea mea...

Share this post


Link to post

Corina poate iti sta socul mereu inchis (cand dai filtrul de aer la o parte este clapeta din partea de sus a carburatorului) cand motorul este cald trebuie sa stea vertical (adica deschis), insa daca sta mereu inchis...benzina multa.

Share this post


Link to post

Maine e ziua cea mare :) merg sa verific compresia si o sa veeific si socul.

Ma gândeam sa scot si niste amestec de ulei cu benzina sa ii scad nivelul

Presupun ca mai rău nu ii pot face bietului motor

Mai am ceva ulei prin masina de la ultimul schimb dar presupun ca e putin si inutil sa il adaug peste cel compromis

Share this post


Link to post

Din pacate destul de mult

Aproximez cam 1 cm peste maxim

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca ar trebui sa scoti din amestecul ala de benzina si ulei in cazul asta

Intre min si max ai 1 litru, in functie de asta iti dai seama cat sa scoti

Share this post


Link to post

Ok. Inainte sa merg la service asta o sa fac

Si pun in completare din cel bun sau sa il la a asa

?

Share this post


Link to post

Depinde cat scoti. Nu strica sa mai diluezi benzina aia din baie cu ceva ulei proaspat

Share this post


Link to post

Daca mai ai mai putin de un litru în bidon, e ok. Cred ca merge sa scoti 2 litri din motor daca ai 1cm peste joja, cu ce completezi, treci de min

Share this post


Link to post

Scoti cat mai mult si pui ce ai, chiar si uzat, care a mai fost folosit. Benzina in ulei e mai rea ca apa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...