Jump to content
Sign in to follow this  
Wolfman

Masini Cu Care Ne-am Intrecut

Recommended Posts

Altul care se crede Academia Romana. Deh, Mihai Viteazul s-a ocupat, deja.

Share this post


Link to post

Lasa-l, el se crede pe cine stie ce mIrc sau ca vorbeste cu prietenii din scara.

karja- pentru cultura ta generala, poti modifica din Regional & Language Options limba in care vrei sa tastezi. Dar asta doar daca vrei cu adevarat. Pana atunci, spor la warn!

Share this post


Link to post

Eu am incercat sa ii fiu de ajutor. Asta din partea unuia care a reusit in 3 luni sa aiba 200 % warn :P

Share this post


Link to post

bine ma am inteles ideea voastra , regulile sunt reguli , trebuie respectate. :drinkers:

Share this post


Link to post

Acum o ora m'am dat cu :

 

Opel Astra f 1.6 facut

Opel Corsa 1.2 facut

Opel Vectra 1.6 16v facut

Opel Astra Classic 1.4 facut

Opel Vectra 2.0 diesel luat bataie ...

 

( la intrunirea Opel )

Share this post


Link to post

Ieri intre podul Baneasa si fantana Miorita am luat o papara de la o KIA de nu mi-a venit sa cred :D .

La semaforul de langa Antena 1 el era primul, eu in spatele lui. Nu aveam nici un gand de nimic, pentru ca eram al doilea, iar in intersectie semafoarele nu functionau, era un politist care dirija traficul, deci clar nu aveam cum sa intuiesc "momentul startului". In fine, face nenea politistul semn sa plecam. Pleaca ala ca din pusca, eu...ceva mai lent, ca nu ma asteptam sa o taie asa tare. Dau a doua la 60 (toate cele 6 beculete de shift-light erau aprinse, dar am reusit sa schimb fara sa intru in limitarea :D ), a treia la 100, cu 4 din 6 beculete aprinse, a patra la 140, tot la 4 beculete. Si cam atat, pentru ca am ajuns la Miorita unde incepea coloana de masini. In tot acest interval, nu numai ca nu m-am apropiat de KIA din fata, ci chiar s-a departat de mine semnificativ.

Am ajuns la serviciu si am cautat pe net informatii despre chestia aia. Si-am gasit :mrgreen:

KIA OPIRUS 3.8 V6, 266HP/6.000, 353Nm/4.500, 7.5 secunde%, cutie automata.

Masina era o ditamai barca, ma asteptam sa aiba un motor pe masura, dar...nu chiar asa. Tot respectul pentru barca aia si proprietarul ei :osanale:

Share this post


Link to post

urasc pe timpul zilei astfel de "confruntari"... nu de alta da nu stii niciodata cine iti poate sari in fata masinii si ...

In schimb noaptea ... cat incape ...

in craiova pe bulevardul 1 Mai... obisnuiesc sa pleca de la servici noapte dupa ora 23:00 si cum ne fiind nimeni pe bulevard la ora aia ... talpa la matiz cat tine... pe timpul zile e adevarat ca am si prietena in dreapta care se sperie si daca traverseaza unu strada si eu franez mai tarziu ... :)

 

si tineti minte:

 

DRIVE SAFETY AND RESPONSABLE ...ALWAYS USE YOUR SEATBELTS...

Share this post


Link to post

Asa .. si cu cine te-ai dat ca nu rezulta. Ca eu atat am inteles, ca dai talpa cat incape. Deci.. cu talpa?

Share this post


Link to post
Asa .. si cu cine te-ai dat ca nu rezulta. Ca eu atat am inteles, ca dai talpa cat incape. Deci.. cu talpa?

 

Da Tommy scuza-ma ca nu am precizat ...

- Peugeot 106 facut pana in treapta a 4-a dupa care Peugeot-ul s-a dus

- Logan 1.4 pierdut in oglinda (cel mai prost sofer pe care l-am vazut vreodata)

- Matiz facut si acesta

- Seat Cordoba 1.9 SDI - m-a facut... greu dar m-a facut... se pare ca motorul de SDI este cel mai prost motor Diesel

Share this post


Link to post

Eu nu pot sa cred ca pe tine cu Matizul,abia tea facut unul care conducea un Seat Cordoba de 1,9 SDI!E ca si cum as spune ca eu cu Tico l-am facut pe unul care conducea un BMW X5!Iar daca e asa cum spui tu,eu bag mana in foc ca omul tea lasat si nu sia pus mintea cu tine!Scuzama dar asta e parerea mea!Gandeste logic ca motorul tau aree doar 0,8 iar celalalt are 1,9 si o putere de 100 de cai cel putin!Iar tu...35...

Share this post


Link to post

Cred ca trebuie sa te mai informezi, sincer acum. Matizul nu are 35cp, are 49(in cazul matizului E3) iar 1.9 SDi parca are 90cp. In plus, depinde foarte mult pe ce distanta a fost facuta "liniuta". Pe distante scurte, matizul rezista, dar pe distante mai lungi, oboseste repede :) .

 

Acum m-am documentat mai bine, Cordoba 1.9SDI are fix 63cp, 0-100 in 17.9s..asa ca un matiz poate sa-l faca lejer pana la 100 cel putin.

 

Daca ai inseamna ca stii si ca e lenes, nu?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

1.9 SDI e aspirat ( nu e turbo) si are 65 de cai parca.

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

Are 68 de cai SDI-ul si un singu atu - fiabilitatea.

Share this post


Link to post

Ok,chiar si asa viteza maxima constructiva a Matizului e de 144,iar cea a Seatului e de 190!Si...te rog numi spune ca e mai sprinten Matizul pt. ca am si eu unul...si stiu!

Share this post


Link to post

Viteza maxima constructiva e 165 km/h pentru cordoba 1.9 SDI. TDI-ul are 190. Teoretic Matizul are raportul putere/greutate mai mare ca seatul in cauza.

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

In urma cu vreo zece zile veneam de la Arad la Timisoara pe la ora 10 dimineata deci drumul nu era asa aglomerat.Numai ce am iesit din Arad si mergeam cu vreo 130-140 cand se apropie de mine un Audi Allroad de prin 2000-2002 maxim,sta ceva timp in spatele meu si la un moment dat semnal si tup in depasire exact cand se apropia o curba si culmea venea si un TIR de pe sens opus.Evident franez ma trag cat mai in dreapta si domnul o ia la goana mai departe.M-am enervat ca era sa ma dea afara de pe drum si am zis sa vad cine era macar,incep urmarirea ,per total nu a depasit 160 nicaieri in schimb a mai facut cateva depasiri din astea ca am zis ca asta nu mai ajunge la Timisoara.Si tot asa el depasea eu dupa el,cand reuseam sa depasesc si ma apropiam de el,deja se vedea ca il deranjeaza ca nu mai scapa de mine.Dar nu a vrut sa i dea peste 160 desi sunt convins ca un Allroad de 2.5 motorul pe care il avea,putea mai mult.Intr-un final ne apropiem de Timisoara si drumul acolo devine pe 2 benzi,depasim niste intarziati si ma lipesc de fundul lui si incep sa dau flashuri la greu,dar nu a vrut sa se dea,asa ca am prins o gaura pe banda 1,i-am dat pe la 180,caci el avea 160,si trec pe langa el,dar uitandu-ma la el sa vad macar cine era maniacul.Cand colo sa vedeti ce surpriza am avut,era o domnisoara :lavolan: parca putin speriata de viteza cu care mergea caci se tinea cam tare de volan dar si uimita ,nu intelegea ce masinutza a reusit sa o depaseasca pana la urma(nu prea multa lume stie ce e un Lacetti din pacate).Am tot respectul pentru soferitele bune,chiar eu cunosc cateva cu experienta mare ,dar aceasta domnisoara putea sa faca cel putin vreo 6-7 acidente pana la Timisoara pentru ca nu stie sa depaseasca,in rest a mers bine,inclusiv pe curbe.Sau poate ca ea considera ca avand masina buna,poate depasi orice in maxim 1 secunda.Oricum m-a surprins stilul ei de condus.

Per total cred ca pot sa zic , ca am luat un allroad,desi marea izbanda e ca am ajuns amandoi teferi in Timisoara.

Share this post


Link to post

Vineri 23.11 la marele drum al intoarcerii acasa de la Sibiu la Buzau, dupa Fagaras merg cam 15 kilometri in spatele unui Audi A6 3.0 tdi de Braila. Tipul, zic eu, ori nu stia drumul, ori nu cunostea ce putea monstrul ala, ori era o ea, ori menaja masina ca din 70-80 nu o scotea, accelerari lente, mers lejer, primul diesel la care nu am vazut DELOC fum la esapament la schimbarea vitezelor. Sau o fi fost benzinar si omul si-a pus sigla de TDI ca e mai cool :dizzy: La 8 km de Codlea la o portiune de drum fara treceri de la soseaua veche la cea noua si oleaca de panta in urcare (cei care merg pe acolo stiu cum e) trag oleaca de talpa pana pe la 110 si il depasesc. La volan un gibonel relaxat cu mutra de bisnitar, vorbea la telefon. Depasindu-l vad ca masina avea si masca fata tip RS.

3 kilometri mai incolo, un semafor uman ( 2 muncitori de la drumuri cu statii radio si cu palete de doua culori verde/rosu) sunt oprit. Opresc, trag nitel pe dreapta si vad ca gibonelul vine ca racheta din spate si mai-mai sa calce saracul muncitor care facea disperat semne de oprire. traiasca franele de Audi ca mai avea fo 20 de metri si izbea prima masina de pe contrasens care deja intrase pe portiunea de drum in lucru.

M-am lecuit sa mai depasesc masini peste categoria celei din dotare ca sa nu rascolesc orgolii neimblanzite... Oricum se putea intampla una neintamplata si m-as fi considerat oarecum vinovat. Inchei cu o concluzie: avem o tara mare, caci incap multi dobitoci in ea... poate prea multi.

Share this post


Link to post
Ok,chiar si asa viteza maxima constructiva a Matizului e de 144,iar cea a Seatului e de 190!Si...te rog numi spune ca e mai sprinten Matizul pt. ca am si eu unul...si stiu!

 

Pai si tu te intreci pana atingi viteza maxima constructiva ? :scarpin: . Niciodata nu am ajuns in treapta a 4'a in vreo intrecere ...

Share this post


Link to post

Deci tu faci numa pe 40 de metri? :D

Share this post


Link to post

Ma minunez de fiecare data cand citesc topicul asta. :wallbanger:

Am depasit si eu un SLR care mergea la promenada pe magheru. Se pune? :scarpin:

Share this post


Link to post

Daca se pune SLR-ul ... am depasit si eu un Ferrari (abia am apucat sa-i vad calutzu' ... nu stiu modelul) pentru ca banda lui abia se misca la semafor iar a mea era libera :D .

 

PS. In seara asta pe dig, venind de la Galati spre Braila, un goLan 1.6 16v cu numere de GL (condus de un cioban ... in ale sofatului) incerca din toate suruburile sa ma incurce, desi f. rar a depasit 75-80 km/h. Pentru inceput a plecat pe rosu de la semafor la Selgos ... dupa aia se baga in depasiri cat sa blocheze banda si sa nu mai treaca nimeni si se replia chiar inainte sa intre ala din fata in el ... in ideea ca eu sa nu pot sa-l depasesc. Numa' ca o fi a mea mai grea cu vreo 150 kg si mai "saraca" cu vreo 5 martoage putere decat a lui ... da' tot l-am facut. ATENTIE: fara sa depasesc limita "neamendabila" adica 89 km/h pe acea portiune (e adevarat ca am ajuns la viteza aia intr-a treia ... plecand de la 60 km/h) :) ) A stat in coada mea pana la intrarea in Braila ... cand drumurile noastre s-au despartit ... si tare s-a mai ofticat :) )

Share this post


Link to post

Si in functie de masina pe care a fost pus scoate suta intre 18 sec pe Cordoba si 22 secunde pe Octavia.

 

sergiuhusca> Te poti informa inainte sa te bagi cu capu in polemici care te depasesc.

Share this post


Link to post

Da, si asta ar trebui trecut la cafenea.. ca nu prea suna a sport..

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare: intre un spark 0,8 si un matiz cine castiga . am citit ca la matiz pana la suta ar cam face 14,5 iar la spark 18 sec si ceva pana la 100 km. Eu am un spark si 2500 km facuti dar in afara orasului majoritatea si nu am dat nici o liniuta cu un matiz ,as fi curios cine castiga ? :lavolan:

Share this post


Link to post

Tico :)

 

Deci daca ai in carte timpii, conduse corect pe linie dreapta castiga cine zice cartea. In realitatea poate unu greseste, poate are anvelope proaste si afara nu e tocmai uscat.. e greu de spus :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...