Jump to content

bogudoby2

Membru
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

About bogudoby2

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/28/1983

Contact Methods

  • AIM
    pt. Skype: dobrescu.bogdan
  • Website URL
    http://www.sw-galati.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bogdan_dobrescu_83@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Interests
    webdesign
  • Din
    galati
  • Auto
    opel
  • Model
    corsa C E4 75cp
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    GL-08-BPI
  1. Un site cu multe joculete flash: Jocuri Online.
  2. Sonda lambda?...cea de dupa catalizator. Pentru cielo euro 3 , 80cp, 8v
  3. Stai ca ma uit azi si vad, cred ca avea 4 fire parca, e de la cielo euro 3. Motorul este 8v, deci cred ca are o axa, ca nu prea ma pricep la partea asta. Si daca ai imi dai si un pret te rog.
  4. o sonda lambda?...cea de dupa catalizator, are 3 sau 4 fire.
  5. tot 9% imi ia si mie cu bagaje si 4 persoane...dar daca sunt singur sau 2 persoane >
  6. bogudoby2

    Cielo Reloaded

    Pai din cate am inteles eu de acolo, ala sohc de 1.5 cu 80cp consuma 8.5 in oras, si probabil mixt sau afara 7.7 litri. Iar asta dohc de 1.6 cu 109cp consuma 9.3 in oras si 8.5 afara sau mixt. Zic afara sau mixt ca nu prea inteleg limba asta... oricum, am presupus ca, consumul cel mai mare il are in oras nu?
  7. bogudoby2

    Cielo Reloaded

    Postez aici ce am gasit despre el: http://www.eleks.ru/daewoo/daewoo_nexia_new/ http://www.asv-motors.ru/uz-daewoo/0000014/ http://uzdaewoo.ru/content/main/HTML_versi...C/Fotogalereja/ lada niva = 295.000 <=> 10.000 euro la noi (cu tot cu vama, si-a luat un coleg acu juma de an) nexia 2 = 254.000 - 302.000 <=> 8600 - 10200 euro (prin echivalare). Imi plac mult ceasurile...misto...oare n-ar merge si la noi?
  8. Le-am facut in primavara . 400 mii vinilinul si prenandezul, si 4 ore de munca. Sunt facute toate 4 usile. Le-am lipit direct peste materialul vechi, doar in partea de sus le-am desfacut plasticul ala ca era cu autofiletante.
  9. Pentru Cris06, masina mea e fabricata in 2004 si vanduta in 2005, si e modelul Daewoo Cielo standard de 80 cp, si are cutie de executive. Sincronul de standard nu se potrivea. Si a fost forjata destul, ca a fost taxi, si din cate stiu acu are 220.000 km si merge perfect si nici nu scoate fum, asta cred ca din cauza ca 90% din ce e sub capota era nou nout acu 1 an cand am cumparat-o. Daca la kilometrii astia ti se par multe probleme?...mie nu Am rezolvat aproape toate problemele, dat fiind ca pivotul stanga inca merge, mai astept putin pana il schimb si pe ala.Semeringul de la directie nu l-au schimbat ca nu aveau. Firul de la sonda lambda l-am lipit singur. Si acu sa incep: Amortizoare Daewoo, palieri, ulei CV, bloc de lumini(schimbat de mine), sincron de a 3-a si strans rulmentii spate = 10 milioane. (Noroc ca m-au mai ajutat ei, ca daca nu saream pe la vreo 15 milioane). In curand: schimbat pivot stanga, filtru benzina si filtru gaz, bracaj roti si semering directie, daca gasesc.
  10. Am fost de am facut o verificare la masina, cielo gle e3 din 2005. Si am reusit sa adun cam asa: 1.toate amortizoarele (au joc si sunt curse) 2.ambii palieri amortizor 3.de reglat rulmentii spate 4.sincronul de la a 3-a (nu prea mai intra in viteza a 3-a de la 60 km/h in sus) 5.un semering de la caseta de directie (curge ulei pe la axul pedalier) 6.1 pivot stanga. 7.fir sonda lambda desprins. Si acum elementele posibile, voi vedea dupa ce schimb sincronul: 1.levier debreiere 2.rulmet de presiune sau kitul de ambreiaj complet (as prefera sa schimb tot kitul). Saptamana viitoare, luni sau marti, cand au toate piesele ma duc sa le schimb si va tin la curent cu costurile.
  11. Sincer usk2005, nu stiu ce naiba are masina ta. La mine instalatia o reglez personal, si in afara, cu 90-100 si in localitati max 60 la ora imi ia putin. Ca de exemplu, de la Galati la Viile (distanta cam 50 km pana acolo), dus intors, imi consuma cam 6 litri de gpl , testat dupa indicatorul de pe butelie, si de mai multe ori, deci sigur imi ia atat. Alt exemplu, cand am fost la munte de paste, mers in afara cu 120-145, plus mers vreo juma de ora cu 20 la ora ca era aglomerat, si in localitate cu 60-70 km/ora mi-a consumat 9 la suta gpl. Si am GPL din fabrica Lovato. La tine ma gandesc sa nu fie desfacut prea mult surubul de pe furtun, ca ala influenteaza practic consumul si puterea cu care trage motorul. In oras imi ia cam 11 gpl, dar variaza intre 10 si 12.
  12. Poate stie cineva cam cat costa o verificare punte spate, punte fata, un test de amortizoare si o verificare de directie la service ENA in Galati.
  13. Am pus si o schita ca sa intelegeti cam la ce ma gandesc, sper sa mearga, nu ma astept sa faca frig in interior, dar o briza de aer rece cred ca ar fi binevenita. Motorasul pentru apa inca nu m-am hotarat daca sa-l alimentez la viteza maxima, sau sa-i bag o rezistenta in circuit sa-i scad viteza. Voi vedea, cu toate ca este destul de probabil ca la viteza mare sa si scoata un zgomot prea mare. Teava de cupru o voi baga in interiorul incintei sub forma de grilaje spiralate, ca sa asigur un contact cat mai mare cu aerul. Inca ma gandesc daca o sa bag si antigel in compozitia lichidului de racire, dar voi vedea cat de tare scade temperatura in zona de contact a rezervorului cu celulele Peltier. Ma gandesc ca rezervorul cu o incinta de 200 ml ar fi suficienta. Pentru cine stie, partea de la ac care se baga in spatele torpedoului la cielo, de la Ac, nu stiu cum ii zice, evaporator cred, este rece cand functioneaza Ac?...daca da ar fi buna de procurat o incinta de acest fel, iar racirea ei s-ar putea face cu alimentarea cu un lichid racit cu elemente Peltier si antrenat cu o pompa de apa. Cred ca ar fi cea mai buna solutie. Bineinteles, cutia cu elemente Peltier sa fie scoasa in zona motorului, ca sa nu degaje caldura in interior. La nevoie se poate realiza si un circuit invers, astfel incat elementele peltier sa incalzeasca lichidul, cred ca s-ar putea realiza foarte usor si prin inversarea polaritatii la celula.Astfel ar fi folositor si iarna si vara.
 

×
×
  • Create New...