Jump to content
 

Zetics

Membru
  • Content Count

    410
  • Joined

  • Last visited

About Zetics

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/20/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Hyundai, Subaru
  • Model
    Accent, Forester
  • An
    2005, 2008
  1. Din cate imi aduc aminte de pe vremea cat aveam Tico (l-am dat acu' 7 ani) problema este la pinionul de-a 5-a, si "rezolvarea" era sa se foloseasca un ulei mai subtire(?) parca. Nu mai tin minte detaliile, dar parca asa era, sa pui ulei 75w90 in loc de... Oricum, daca mai dai cautari pe forum ar trebui sa gasesti informatia. Stiu ca a trecut aproape un an, dar poate omu' are inca problema!
  2. Am facut si pozele: DOT-ul la anvelopa din imagine: 2805; adancime profil: intre 6.2 si 6.5 mm; unidirectionale.
  3. Vand cele 4 gume de iarna de pe Accent, dimensiune 175/70R13 (aceeasi dimensiune ca pe Cielo echipate cu roti de 13"). Model Dayton DW500 (sub licenta Bridgestone facute parca in Spania). Cred ca sunt din 2005, cand ajung acasa voi face si niste poze. Sunt rulate cam 15-16.0000 km (cam 4000km pe iarna). Pret 250 lei toate 4. 0722 464 975
  4. Nu stiu daca s-a mai zis, dar la Hyundai am vazut reclame peste tot, SantaFe 2.2 crdi, 4x4, cu airbaguri, abs, electrice, climatronic este 19.000E cu tot cu TVA!!!
  5. Zetics

    Despre taxa auto...

    Tinand cont ca noua taxa se vrea in functie de emisiile de codoi, stie cineva ce emisii eu masinile noastre? In speta ma intereseaza pentru MAtiz E3, dar daca cineva are o lista cu toate modelele ar fi utila. Pe daewoo n-am gasit nimic, nici la radacini...
  6. Legat de idle learn procedure, la Matiz E3 din dotare a facut minuni. De fiecare data s-a facut din cauza ca s-a ramas fara baterie...no comment. Azi (din aceleasi motive) a trebuit sa fac din nou reset, dar fiind ger mi-a fost tarsa sa mai scot borna de la baterie, asa ca am zis ca ma smecheresc si scot siguranta ECM. Problema e ca in manualul meu am gasit ca sint doua sigurante, un F6 de 15A si un F18 de 10 A. Le-am scos pe amandoua, am facut procedura, insa parca rezultatele n-au fost asa de multumitoare. Intrebare: chiar am resetat ECM-ul ala? Sint corecte acele sigurante pentru E3? Faptul ca m-am apucat sa fac procedura la -7 grade are vreo importanta? Thank you!
  7. M-am gandit si eu sa iau direct o baterie noua, dar parca nu imi venea sa cred ca s-a dus, dupa ce aia de la Tico m-a tinut fix 6 ani! Pe urma, ma indoiesc ca nu se va repeta figura, exceptand cazul in care rezolv chestia cu buzzerul... Asta e, maine dimineata vad daca am luat tzeapa. Asta sa fie cea mai mare pierdere a mea...
  8. Mda, dupa ce m-am intors de la serviciu, am gasit redresorul cum ca a terminat treaba, ledul era verde (in numai 5 ore!) E clar ca in maximum 5 ore, la un curent de 1 A mare rahat n-a mai intrat in baterie...probabil ca e dusa. Voi vedea maine dimineata!
  9. Imprejurari: O data, asta vara, a lasat nevasta luminile aprinse la Matiz, pana s-a descarcat bateria si a inceput sa urle alarma. Pornit masina cu curent de la cealalta, mers cu Maty prin Bucuresti vreo ora. Dupa care a prins si un drum lung cand cred eu ca s-a incarcat. Prin toamna s-au mai intamplat vreo 3 evenimente similare, dar nu de aceeasi amploare. Azi, surpriza: lasat Maty vreo 30 minute sau mai bine cu avariile, dupa care n-a mai pornit (nu mai avea suficient curent bateria sa invarta sanatos electromotorul). Am fost si am luat un redresor (scump, nu conteaza, n-aveam timp si chef de ajuns de ex la Kaufland) care are curentul maxim de 6A. Numai ca dupa ce am pus bateria Matizului la incarcat (a dracului, greu se scoate de acolo ) am vazut ca incarca doar 1A (cu indulgenta...). Intrebare: credeti ca e bateria dusa? Sau, fiind de capacitate asa mica (35Ah) e normal un curent de incarcare atat de mic? Background: masina (deci si bateria) are cca un an jumate.
  10. Pe mine m-a lasat fix joi seara, in nebunia aia mare din Bucuresti, cand ploua de rupea. A doua zi am verificat siguranta din compartimentul motor, tras putin de papuci pe la luneta, si de atunci merge din nou
  11. Am facut si eu revizia de 15.000km ieri, la Autonet Bucuresti. Exceptand schimbatul uleiului din cutie, a echilibrarilor si a curatatului scutului mi s-au efectuat aceleasi operatii. In plus, ca urmare a faptului ca am reclamat troncaneli pe fata: - schimbat o bucse pe la caseta de directie - strans flanse amortizor fata Zgomotul s-a mai atenuat clar, dar cand e rece tot mai troncane ceva. Matiz! Si o chestie interesanta: cand era masina ridicata pe elevator, chiar foarte sus, m-am plimbat in jurul ei. Am ajuns si in dreptul tevii de esapament. Care era ... curata. Nu alba, albastruie, gri sau neagra. Mi s-a parut ciudat, asa ca am dat si cu deshtu'. Nu s-a luat nimic pe deget!! Si credeti-ma, nu am vreo toba sparta sau ceva de genul asta (masina are un an jumate). Sincer, eu n-am mai vazut la nici o masina teava atat de curata. Cealalta masina are tzeava neagra, si asa a avut-o mereu, desi pare ca merge bine, si nici la service nu au remarcat nimic, ITP-ul l-a trecut cu brio etc. Asa ca...bravo Maty!
  12. Ultimul Bucuresti: 8.2%. Mers destul de moderat, dar nu mosnegeste. Distante scurte (~4km) si cu ambuteiaje (linia lui 41 va spune ceva? )
  13. Cer sfatul si eu cunoscatorilor. 1. In dimineata asta (fiind destul de rece precum stiti), am avut surpriza ca dupa ce am pornit motorul, a mers putin apoi s-a oprit. L-am lasat putin, am pornit din nou, dupa vreo 3-4 secunde a dat sa se opreasca din nou, apoi brusc s-a revenit si a crescut in turatie. Atat doar, ca turatia mi s-a parut destul de mica pentru motorul rece si temperatura de afara (sincer, nu cred ca a ajuns la 1000 rpm). Mentionez ca pornirile le fac dupa ce las 2-3 secunde cheia pe ON, sa se amorseze pompa aia de benzina. Credeti ca i-ar trebui curatata mult pomenita supapa PVC? Masina are ~14.000km, euro 3. Se merge destul de turat cu ea, nu se menajeaza. 2. Din cauza aceluiasi frig de dimineata, am simtit nevoia sa dezmortesc putin temperatura in masina, asa ca am comutat pe caldura la un moment dat. Desi temperatura motoruluii era in regim nominal, caldura se simtea foarte putina, si numai aproape de capat de scala pe rosu. Asta de la ce pisici poate sa fie? Multumesc.
 

×
×
  • Create New...