Jump to content

lsvsb2005

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About lsvsb2005

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo,1.4
  • An
    2007
  1. Nu s-a schimbat pompa de apa pentru ca nu a fost nevoie. Doar cureaua și rolele. Factura o sa o caut și o sa o adaug. Manopera la filtre, bujii și ulei a fost 50 ron iar distribuția 300. ITP = 100.
  2. Adica 350 manopera si 100 ITP ti se pare mult? Cat am facut reviziile in garantie la Radacini fiecare ma costa cate 700 lei si mi se schimbau doar filtrele si uleiul, asa ca nu este mult. Intreaba cat este manopera la reprezentanta numai pentru kitul de distributie nemaivorbind si de costul kitului.
  3. Revizie de 4 ani chevrolet aveo sedan (36.000km) 1.4,94 CP + ITP = 950 lei piese si manopera. Schimbat cum scrie in cartea tehnica - filtre toate Mann, ulei GM 5W30, bujii - Bosch, kitul de distributie- GM. Piesele m-au costat 550 lei. Manopera la service multimarca.
  4. Cei de la service unde am făcut reparația mi-au spus ca fuzetele nu păreau a mai fi cele din fabrica pt ca le-au dat jos foarte ușor (eu bănuiesc ca atunci când am schimbat discurile la reprezentanta din cauza faptului ca nu te lasă sa stai lângă mașina băieții pot face ce vor, dar doar bănuiesc) iar capetele de bara aveau ușor joc iar discurile se ovalizaseră foarte mult. Acum cum am spus vad ca nu mai sunt probleme merge ca atunci când era noua. Dar oricum și în garanție după 2 ani mi-au schimbat flanșele de la amortizoare și oricum piesele de la GM nu sunt recunoscute ca fiind fiabile, nu știu la opal dar la chevrolet cunosc mulți care se plâng de ele.Din cauza asta tot ce am schimbat acum nu sunt de la GM.
  5. La mine problemele de vibratii in volan s-au rezovat schimband fuzetele (erau ovalizate), rulmentiide la ele, capetele de bara (aveau joc), discurile si placutele de frana la ambele roti, echilibrare si geometrie. Pana sa le schimb pe toate astea am schimbat doua seturi de discuri (se ovalizau din cauza fuzetelor dar la service la Radacini nu si-au dat seama ca sunt ovalizate fuzetele)si placute la 14800 km si 22000 km. si problema nu se rezolva. Acum am 31000 km si este ok.
  6. Schimbat acum la 30750 km discurile de frâna originale GM cu discuri marca Brembo 185 lei bucata, plăcute de frâna Delphi 135 lei setul și echilibrare roti 45 lei. Manopera la discuri și plăcute 100 lei.
  7. Referirea la faptul ca nu este mașina de curse am facut-o la toți ceilalți care spun ca nu trage, ca e înceată, etc, dar care au vrut chevy cruze neapărat fără sa înțeleagă ca este o mașina, repet, de familie.
  8. Imi cer scuze ca intervin dar, după părerea mea, iți cumperi o mașina pentru ce dotări ofera comparativ cu banii pe care ii deții, sau cu ratele pe care le poți duce pentru ea, modul cum arata respectiva mașina (exterior, interior) și abia în ultimul rând vorbim despre cât consuma. Oricum producătorii trec consumuri ale mașinii făcute în condiții ideale (temperatura exterioara, temperatura motor, grad de încărcare, stil de condus normal pentru motorul respectiv, etc). Eu personal am chevy aveo motor 1.4 pt ca atât mi-am permis la vremea respectiva dar cruze arata și are dotări de siguranța mult peste ce ofera celelalte mașini din clasa sa la același preț. Cu vârsta dai mai multa importanta siguranței pe care ți-o ofera mașina și nu consumului. De consum trebuie vorbit după 15k când motorul începe sa se "așeze" și nu după câteva mii de k. Si apropo, este o mașina de familie, nu de curse.
  9. Da toate astea costau 7 milioane lei. Referitor la nr. de km. parcursi intre cele doua schimburi de discuri s-a datorat faptului ca atunci am plecat in concediu intr-un tur al europei si le-am schimbat cu putin timp inaite si apoi cand le-am inlocuit ia la revenirea in tara Acum o sa le rezolv la alt service cu siguranta mult mai ieftin.
  10. Da, astea sunt preturile, la care obtii 10% reducere pe cardul de fidelitate de la Radacini Motors, asa cum am detaliat mai sus la revizie. Am sa caut factura cu placutele de frana si o sa o atasez pe forum.
  11. Da piese plus manopera. Iar la bujii piese plus manopera 190 lei
  12. Conform carnetului de garantie si ghid de service primele discuri de frana au fost schimbate in data de 09.06.2008 la un mr. de km. parcursi de 14980. Al doilea rand la data de 28.08.2008 la un nr. de km. de 21467. Mentionez ca acum am 29467 km parcursi. De fiecare data au fost schimbate si placutele de frana la un cost de 700 lei setul. Acum dupa sartbatori o sa merg in alt service pentru a le schimba dar nu cu discuri de la GM pentru ca m-am lamurit de rezistenta lor. Ramane de vazut ce voi gasi mai bun pentru ea (iar daca aveti idee despre producatori de discuri de frana care sa mearga pe Chevy Aveo 1.4 astept, cu multumiri raspuns). In ceea ce priveste garantia la piese conform facturii este de 1 an pentru piesele cumparate si montate la ei si de 3 luni manopera.
  13. Daca intereseaza pe cineva. Revizia de 3 ani la Radacini Motors de pe Tomisoara in data de 24.03.2010 in valoare de 605 lei in care au intrat: Spray curatat frana 500 ml 23.8 lei Filtru aer 45.46 lei Filtru benzina - 45.46 lei Filtru polen -122.9 lei Filtru ulei - 17.26 Ulei GM 5W30 - 180.83 Manopera -200.6 lei Discount manopera 10.03 lei Discount materiale 21.79 lei Total comanda 604.48 Preturile sunt cu tot cu TVA Aveam discurile ovalizate dar nu le-au schimbat pe garantie deoarece mai fusesera schimbate de 2 ori iar contacost erau 900 lei, bhujiile nu au fost schimbate pentru ca nu am probleme cu aprinderea.
 

×
×
  • Create New...