Jump to content

yonyon1

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About yonyon1

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16V
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    tm-01-yon

Recent Profile Visitors

1062 profile views
  1. Dupa 11 ani si 47500 km am schimbat si eu distributia (role + curea) si cureaua de transmisie. Mi s-a parut destul de dificil, mai ales ca nu am schimbat pompa de apa, si am uitat sa cumpar o granitura pentru ea, pentru a o putea desface si regla dupa carte tensiunea in curea, din concentric, asa ca m-a ajutat un prieten sa comprim mai mult intinzatorul si sa asez cum trebuie cureaua. Nu recomand metoda . Cureaua de transmisie imbatranise rau de tot, era plina de fisuri transversale pe interior, cea de distributie parea a mai tine 2-3 ani, insa nu poti sti niciodata... Cu ocazia asta am schimbat si garnitura de la capacul de culbutori, care imbatranise si lasa uleiul sa se prelinga, deasemenea bujiile, care aveau cam 10000 km (ngk, un singur electrod). Kit de distributie, curea de transmisie, bujii si garnitura capac culbutori - 400 lei. Mai nou mi s-a aprins becul la ABS. Probabil un senzor, ma voi duce in service pentru o diagnoza. Cred ca masina asta o voi tine pana va face 20 ani, in ritmul in care se circula cu ea .
  2. Mi s-a intamplat acum vreo 2 luni sa inceapa sa tremure si sa dea in nas la acceleratii. Culmea, pornea perfect, la prima cheie. Dar la acceleratii usoare facea urat. Daca o tineam foarte turata era ok. Rezolvarea la mine: la motor, in spate, langa habitaclu sunt niste furtunase de cauciuc care in timp se fisureaza, trage aer pe acolo si face urat. Verificati si acolo cand are simptome asemanatoare cu cele expuse mai sus.
  3. Pompa de apa se schimba doar daca da semne de imbolnavire. In special atunci cand schimbi distributia la timp (ca numar de km) sansele sunt foarte mici sa ai probleme cu ea. De regula se schimba la fiecare a doua schimbare de distributie. Cei care sunt foarte prevazatori, prefera sa o schimbe la fiecare schimbare a distributiei, pentru a evita o noua (eventuala) interventie in caz ca moare dupa schimbarea distributiei. De regula nu se intampla asa, daca ai grija ca antigelul sa aiba concentratia optima si sa fie in parametri.
  4. Ma bucur ca ati reusit sa o schimbati si ca experienta mea anterioara v-a fost de folos, am aflat multe de pe forumuri si am simtit nevoia sa dau ceva in schimb. A doua oara va fi mult mai usor Si eu am incercat prima oara sa 'deblochez' pompa veche, asa ca am mai demonat-o/montat-o inca odata, chiar am decapsulat corpul pompei inainte de a cumpara una noua, dar problema era la partea electrica, nu la turbina. Am forjat-o cat a tinut mototrul, pentru a detecta eventuale probeme de debit, dar pompa de Supernova face fata cu succes.
  5. Scuze de intarziere. In cazul in care nu ati rezolvat: Imi pare rau, nu stiu daca pompita este aceeasi, va recomand sa o demontati (daca aveti inclinatii spre surubareala, daca nu, rugati un prieten) si sa scoateti subansamblul care este pompa propriu-zisa. O puteti apoi compara cu altele la diverse magazine de piese auto. Verificati insa ca pompa sa fie cea defecta, nu releul, siguranta ori traseul electric. Dupa cum arata in pozele de pe net, pare a folosi acelasi motoras/pompa. Atentie la montaj, lucrati cu circuite electrice care vor fi ulterior imersate in rezervorul de benzina.
  6. Cateva imagini din timpul 'operatiei'. Scuzati dezordinea...
  7. Am rezolvat problema cu o pompa de Supernova. Am scos ansamblul, l-am, demontat si am inlocuit piesa defecta (care este de fapt pompa propriu-zisa) cu o pompa de Dacia Supernova, 109 ron. Merge perfect.
  8. Dupa nici 6 ani, pompa de benzina a Kalos-ului meu (hatch, 1.4 16v) si-a dat obstescul sfarsit. Aveti idee cat costa? Si unde o gasesc (exclus reprezentante, sunt prea lacomi)? Am intrebat si la reprezentanta, 900 ron cu discount maxim Ma gandesc sa inlocuiesc pompa propriu-zisa cu una de Supernova, o sa ma duc sa compar dimensiunile...
  9. In oras, sub 10-11 la suta nu mi-a luat niciodata. Important e sa mearga!
  10. Pentru Kalos 16V mi s-a recomandat la magazin acelasi filtru ca cel de Cielo, GM 96 879 797 Sa-l iau, merge, aveti idee?
  11. Foarte utile informatiile gasite aici. Dupa ce am facut revizia la minunatul service RUCOM, masina mea a luat-o-n balarii. Martor aprins, lipsa de putere, apoi incet incet "mers in 3", lipsa si mai mare de putere, oprit la relanti in intersectii si pornire la a 7-8a cheie. BUN, am schimbat bujiile cu cele vechi NGK-uri made in Japan intrucat la minunatul service RUCOM mi-au pus niste Bosch-uri mizerabile, am facut plinul cu CO95, Lukoil, for the record, anterior am mers doar cu Rompetrol, am adaugat un 2+2 pt curatat supapele de admisie si injectoarele, am incalzit motorul cat de usurel am putut, dupa care 20 km intr-a 3-a cu 4500-5000 ture. Contrar obiceiului anterior, in fiecare dimineata am asteptat ca motorul sa ajunga la un pic sub 1000 ture inainte de plecare. N-am reusit sa respect regula cu mersul mai turat, pentru ca se circula cu 5km/h. Rezultat: in 2 zile becul s-a stins, masina si-a revenit iar in prezent merge ca noua. Noua nouta. Multumesc inca odata!
  12. OK. Daca insistati... Preturile din fisier apartin firmei ROKOR TRADING S.R.L., tel. 0251-435.455, 0251-438.918, iar preturi chiar mai bune am gasit la UNIPART S.R.L., tel 0251-580090, 0251-580426.
  13. Intrucat nu am procent din vanzari, n-am sa-i fac reclama aici. Daca insa, doamne fereste, aveti nevoie disperata de piese si nu aveti casco, contactati-ma pe PM. Doar persoane fizice, cu dovada foto ca ati avut un accident. Cu stima, L.E. Sa nu fiu rau. O
  14. Un xls cu preturi ale unor piese la Kalos. Mie mi se par foarte ieftine, cu mentiunea ca am gasit si mai ieftine (far cu semn. inclus pe la 350 ron cu tva inclus! Sunt chiar mai ieftine decat la Logan! piesekalos.xls
  15. DMX, ceea ce spui tu are sens. Poti aduce astfel bujiile mai des la temperatura de autocuratare, si poti evita misfire-ul. Dar cat au fost bujiile noi, chiar cu stilul meu de fost "berlinez", nu am avut nici cea mai mica problema. De cand am schimbat bujiile - nici cea mai mica problema. Daca astfel pot merge asa cum doresc eu, nu ma deranjeaza ca o data la 10000, de exemplu, sa le schimb. Ideal ar fi fost ca meseriasii de la service sa le fi curatat si reglat la revizie, dar traim in Romania. Va voi tine la curent daca apar din nou problemele mai sus mentionate si promit ca, macar ca un experiment, sa mentin acelasi stil domol de condus.
 

×
×
  • Create New...