Jump to content
 

Muratu

Membru
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About Muratu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/27/1988

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Toyota / Hyundai
  • Model
    Yaris TS / Accent
  • An
    2003 / 2007
  • Nr. Inmatr.
    SAT/SAK
  1. intre timp ticalosul meu a schimbat proprietarul, dar nu si mecanicul AKA eu. A primit inainte de vanzare o reconditionare completa a podelei, acum arata mai bine pe dedesupt de cat iesita din fabrica. Un set de bielete duirectie GM noi. Iar noul proprietar a cotizat pt un set de usi ca noi din dezmembrari de pe un tico cu 16000Km la bord tinut in garaj. Acum doua saptamani a venit la revizia de 180000Km unde a primit ulei Mobil 5w50 Filtre mahle si filtru nou de GPL. Am inlocuit si radiatorul de a/c cu unul nou corean care nu a avut nici o treba cu conductele de pe masina si a trebuit sa confectionam niste reductii pt el, dar acum aerul merge mai mult ca perfect.
  2. Anunt expirat! Multumesc pentru gazduire
  3. an fabricatie, motorul este cel din fabrica 1103cc?
  4. Datorita calitatii drumurilor, dupa ce am indoit o janta pe stg. spate, la scurt timp a picat si rulmentul. Si am constatat ca-mi bate coloana de directie.
  5. Vand bara fata Tico model special, cu semnalele ovale + semnale/pizitii aditionale laterale. Bara este noua, in punga. Pretul este negociabil 120ron. Ofer transport gratuit in Bucuresti. Telefon 0765437489
  6. Ori scoti cheia din contact prematur, nu invarti complet cheia invers acelor de ceasornic pana ajungi la capatul contactului. Ori ai partea electrica a contactului defecta.
  7. In prezent masinutza detine 172000Km sub roti timp in care a suferit alte reparatii: Reka frane, Pistonase etrieri + garnituri Conducte frana spate TOT de la pompa de frana pana la cilindrii de frana ce am gasit pe gm, ce nu, am bricolat din conducta ATE + bercuit hilendere noi. Tamburi noi, saboti noi, cilindri de frana noi, prezoane noi kit montaj saboti + sistem reglaj automat nou, cablu frana nou. Bara spate noua am reusit sa o sparg pe cea veche intr-un stalpisor. Se pare ca a cedat iar compresorul, si acum stiu si din ce cauza, este foarte aproape de galeria de evacuare si il incinge de-l ia batu. Am facut si revizia acum am bagat redline 0w40 suna parca mai plin motorul iar la relantii parca nu se mai aude ca o "tinichea" sub capota. Am schimbat si filtrul de gaz. Toba finala a cedat psihic si a trebuit inlocuita am pus GM si iar este masinutza silentioasa. A trebuit sa schimb si doua anvelope deoarece s-au deformat din cauza drumurilor patriei.
  8. cam 100ron cu tot cu presetupa.
  9. Muratu

    Regina

    Sunt foarte curios de unde ai cumparat cauciucurile, bine inteles cu cat si nu in ultimul rand ce dot au?
  10. saptaman trecuta am reusit sa-mi reconditionez eu inca unul, dar am dubii legate de presetupa, pt ca a trebuit sa o bricolez pe cea noua
  11. Am instalatie tomasatto are un singur surub de reglaj pe plaman pt reglarea debitului la relanti. Difuzorul de gaz este etansat cu silicon pe carburator si pe carcasa filtrului de aer; avansul poate fi una din cauze.
  12. Ulei folosesc 0w40 RedLine, termostatul este in perfecta stare, acul de temperatura sta in mod normal intre 1/3 si 1/2 din cadran. GPL bag in mod constant de la un particular de pe Grivita aproape de RAR, si uneori de la autogara filaret ori daca sunt prin tara ori prin colentila, bag de la rompetrol. De la lukoil nu mai bag de cand mi-au infundat cu span filtrul de gaz la doar 2 luni de la inlocuire + ca au un gaz de caca, cand bagam de la Likoil masina era puturoasa rau si trebua sa reglez si relantiul mai sus ca se subtura cu gazul de la lukoil. Eu merg pe gaz pana raman fara si apoi trec pe benzina pana la gazarie. de regula intra in mod constatn pana in 26 de litri (25,3, 26), pe cand la lukoil" intrau" si 27 de litri. Am butelie laterala de 28 litri si de cand ma stiu cam 26 litri intra pt. ca i-am rugat pe cei de la montaj gaz sa-mi regleze plutitorul cat mai sus. Instalatia de gaz este reglata cat se poate de bine, dar cred ca-mi trage aer fals pe sub carburator, ori pe langa galerie. Pe benzina daca o calc blana, la o anumita turatie cred ca pe la 4000RPM da in nas, zici ca ramane fara alimentare si se plafoneaza acolo indiferent de treapta de viteza, iar daca o iau progresiv trece peste acel hop si trage mai departe de rupe.
 

×
×
  • Create New...