Jump to content

Necre

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Necre

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  1. Salut! Ma bag si eu in vorba (desi nu am inca un Maty DAR MA TRETEZ)... Uitati cum cred eu ca stau lucrurile : In momentul intrarii in frana de motor, calculatoru` sesizeaza o "discrepanta" intre turatia motorului (sesizata prin sistemul de aprindere) si cantitatea de benzina "solicitata" de conducator. In acest moment calculatoru "taie injectia" pana la un prag minim de turatii / m cand trebuie sa sustina relantiul... Am vazut asta si pe "consumul instantaneu" de la Megane 2 ... Problema mea este alta : CRED CA IN MOMENTUL REINCEPERII CICLULUI DE COMBUSTIE TREBUIE SIMTIT UN SOC... ORI (LA MEGANE CEL PUTIN) NU SE SIMTE ... In concluzie sunt aproape sigur ca "taie injectia" dar nu pot explica lipsa "socului!" :?:
  2. Din ce am vazut la cielo, prin noul motor euro3 a fost imbunatatit si consumul... In alta ordine de idei, pe mine ma ingrijoreaza licenta de productie care am auzit ca expira in 2005... :?:
  3. As mai ridica o intrebare... la franare de urgenta (fara a bloca rotile) sa spunem de pe la 120 /h cum se comporta masina? Va spun ca la Super Nova si Solnitza trage botu` violent intr-o parte -scarry- Si daca tot suntem la capitolul franare... ce rezistenta la oboseala au franele... dupa 3-4 franari intense mai are rezerva sau franezi aerodinamic cu usile deskise? :?:
  4. Multzam de reply! Imi dau seama ca este o citadina de la care nu pot cere performante de A8 dar ma gandesc ca in "caz de Doamne fereste" sa pot evita o baba, un caine sau alte animale fara sa ma rastorn... Eu personal nu am vazut Matizuri rasturnate dar "Vocea poporului" spune ca au fost cazuri! Va intreb si eu asa ... ati facut o intoarcere cu frana de mana? eu cred ca nu e kiar atat de instabila incat sa faca tumba ... dar cred ca rondul de la Piata Alba-Iulia nu poate fi abordat cu mai mult de 70... intr-o situatie critica la o viteza de 90, un "flip" in scurt (eventual pe franare) e cam riscant. In privinta distantierelor (in cazul in care as adopta o asemenea solutie) va intreb daca prezoanele pot fi inlocuite cu unele mai lungi!? Presupun ca le-as face pe 5-6K la un baiat din Turbomecanica Multzam pentru reply-uri... deja ma simt ca facand parte din club...
  5. Salut! Sunt membru nou si intentionez sa cumpar un Mati cat de curand! 8) Problema care-mi "fierbe taietzelu" este stabilitatea in viraj... Va rog sa va dati cu parerea in privinta solutiilor tehnice pentru imbunatatirea comportamentului de drum. Am vazut ca montarea unor cauciucuri mai late ajuta dar nu suficient... Intarirea suspensiei cred ca ar conduce la un disconfort sporit (avand in vedere ca Mati are din setarile "stock" o suspensie "dura". Avand in vedere cele de mai sus, m-am gandit la montarea unor flanse de 5 cm grosime la roti... Deoarece inca nu am un Mati va intreb pe voi... : Este posibila inlocuirea prezoanelor? si daca da... Pierd garantia la trenul de rulare ? Multzam fain si Drum bun!
  6. Salut! Sunt nou pe acest forum (dar citesc intensiv de vreo luna 8) ). Momentan conduc o Lada Samara 1500S fabricata 95` si intentionez sa o dau ca avans pentru un Mati E. Decizia de a cumpara un Mati am luat-o aseara dupa multe dezbateri Solenza(europa) Vs. Matiz E! Am deschis acest topic (Lipicios zic eu) pentru a fi de ajutor celor care vor sa intre in randul vostru, AL PROPRIETARILOR. Avand in vedere cele de mai sus, va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari: 1. Care este dealerul (din Bucuresti) care ofera cele mai bune conditii (service, accesorii, atitudine etc.) ? 2. Ce accesorii trebuie sa primesc la masina (Ex. scule, trusa medicala, covorase, cric )? 3. La ce trebuie sa mai fiu atent in momentul "predare-primire"? As mai vrea sa-mi confirmati concluziile pe care le-am tras in urma analizarii celor discutate pe acest forum. Probleme tehnice frecvente: 1. Cutie viteze (treapta I si II) 2. Amortizoare (in special spate) 3. Cablu ambreiaj 4. Vas expansiune 5. Jante predispuse la indoire Consum - 7.3 - 7.6 / 100 km in Bucuresti (La ore de varf) Va rog sa aduceti orice completari care ne-ar fi de ajutor in momentul achizitionarii. Multzam fain!
 

×
×
  • Create New...