Jump to content

red_gle

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About red_gle

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo gle/ac, Matiz E/AC
  • An
    1997, 2004
  1. Imi poate recomanda cineva un service din constanta unde pot schimba axul cu came? Excludem Arrow si Andromeda. Oscilez intre Raver si Autoklass.
  2. Imi poate recomanda cineva un service din constanta unde pot schimba axul cu came? Excludem Arrow si Andromeda. Oscilez intre Raver si Autoklass.
  3. La mine problema cu mirosul s-a rezolvat demontand ventilatorul si suportul acestuia. Era pe jumatate infundat cu frunze mare parte putrezite. Evaporatorul era si el acoperit cu o mazga alba pe mare parte din suprafata. Recomand tuturor celor cu aceste probleme sa arunce mai intai o privire acolo inainte de a incerca tot felul de spray-uri minune.
  4. Este normal sa gasesc o pelicula neagra uniforma pe conul ventilului? (par a fi vapori de ulei). Si inca ceva - conul nu are uzura uniforma de parca nu calca bine pe scaun. Are o adancitura usor pronuntata pe una dintre parti.
  5. Am gasit fisa centrala oxidata bine de tot la capatul dinspre delco si peria din capac delco terminata - inlocuit capac delco. Pe moment am curatat locul si sunt curios sa vad ce se mai intampla. E posibil din cauza asta sa fi avut probleme si cu ralantiul?
  6. Problemele s-au agravat. Ieri seara, nu stiu daca incalzirea vremii are importanta, a pornit foarte greu, la a treia sau a patra incercare, la ralanti motorul se oprea. Azi dimineata a pornit la prima cheie, ralantiul era undeva la 1200.
  7. Fac precizarea ca problema se manifesta destul de rar, in medie o data la doua saptamani, iar uneori isi revine de la sine, adica ecm-ul intr-un final stabilizeaza din mers turatia motorului. Alteori repornirea motorului rezolva problema. Asta ma face sa cred ca pe undeva este un contact imperfect pe parte electrica. Problema nu apare niciodata la pornire la rece, ci atunci cand motorul este cald, chiar daca a mers doar 15 minute. De cateva ori probhlema a aparut si in mers.
  8. Intr-un post anterior descriam o problema care a ramas nerezolvata. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry226912 Resetarea Iac si ECM nu a dat rezultate decat pe moment. Dupa ce am mai sapat, am gasit la senzorul de temperatura din filtrul de aer clemele largite in conector. Ar putea fi aceasta cauza problemei sau mai trebuie sa sap?
  9. Buna ziua. De cateva zile, la prima pornire (la rece), turatia la ralanti nu scade sub 1000 chiar daca motorul s-a incalzit. Daca opresc si pornesc iar motorul, turatia scade sub 500 si apoi motorul se opreste. Aleator, in mers, cand debreiez turatia motorului tinde sa scada sub 500, apoi acul turometrului oscileaza de catea ori si se stabilizeaza la 700rot. (daca am noroc). De la ce ar purtea fi? Este vorba de un Cielo Gle '98, 127.000 Km. Multumesc pt. eventuale raspunsuri.
  10. Pentru completare ulei servodirectie imi recomandati un anumit ulei? Este vorba despre un cielo 98 gle/ac
  11. Problema rezolvata, multumesc pentru sfaturi. Este un bec cu un manson verde pe el.
  12. Salut stie cineva daca pentru inlocuirea becului din temporizatorul pt. stergatoarele de parbriz trebuie dat bordul jos, sau se scoate doar potentiometru? Multumesc pt. eventuale raspunsuri
 

×
×
  • Create New...